Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzegorzmeg2

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj Grzegorzu. Czy mógłbyś naświetlić mi temat wycieku z okolic rozrządu który miałeś. Borykam się z tym problemem, a wątek w którym to opisywałeś nie działa. W jaki sposób rozwiązałeś problem? Pozdrawiam

  2. Również mam problem z dwoma ostatnimi komendami. Czy to będzie wina interfejsu? Łączę się z prędkością 38400, przy 9600 wyskakują jakieś dziwne znaki. Proszę o pomoc Sam sobie odpowiem i może to komuś pomoże. Najwięcej zależy jakiego interfejsu używamy. Pierwszy najtańszy niebieski mini na BT przez androida wer 1.5 nie zadziałała Drugi na USB win7 nie dokończył komend Trzeci vgate BT i android z OBD terminal nowy zmienił za pierwszym razem na polski.
  3. Wytarte wałki. Tutaj o tym problemie pisałem
  4. Potwierdzam. Wałki i głowica wytarta. Brawo dla konstruktorów Renault
  5. Rozrząd był ponownie ściągnięty w celu sprawdzenia luzów na wałku z KZFR i wymiany uszczelniacza takiego ze sprężynką dociskającą ale nadal bez zmian... Cieknie.
  6. Chodzi Ci o wytarcie wałka i panewki która przytrzymuje wałek rozrządu? Czy w miejscu uszczelniacza który nachodzi na KZFR? Czy wałek wydechowy też będzie wytarty? Jak sprawdzić używaną głowice czy będzie OK? REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  7. Spróbuj bujnąć przodem samochodu z prawej i z lewej strony czy słychać to szuranie. Jeśli występuje tylko w czasie jazdy to może jakaś osłona ociera o koło lub asfalt.
  8. Po raz trzeci ściągany rozrząd. Teraz wymieniony uszczelniacz na wałku wydechowym. Pod autem nie ma już kałuży ale cała obudowa rozrządu dalej w oleju. Ręce opadają, mechanik zapewniał że już nie ma z czego cieknąć. Pomocy.
  9. Wyszukałem że średnica kołnierza KZFR ma 34mm a seryjny uszczelniacz 33mm. Czy odstępne są o średnicy 32mm który będzie lepiej uszczelniał koło?
  10. Mam ten sam problem. Dochodzi tak jak koledze do pytajnika. Poza tym po ok 3 minutach zapłon mi się wyłącza i pojawia niemiecki komunikat "l.......coś tam defekt"
  11. Czy czujnik wałka rozrządu uda się wyciągnąć bez demontaż kolektora ssącego?
  12. Rozebrałem, tłoczek nieporzecierany jednakowy kolor, bez sprężyny też się przesuwa o 2mm. Czy możliwe żeby coś blokowało trzpień elektrozaworu? Wydaje mi się że powinien przesuwać min 5mm żeby kanały były całkowicie otwarte. Nikt nie sprawdzał na nowym , sprawnym elektrozaworze? Sam sobie odpowiem i może komuś pomogę. Skok tłoka to 4mm. W pozycji spoczynkowej powinien być otwarty górny kanał 1mm, po zasileniu dolny 1mm. W sprawnym zaworze nic nie ma stukać podczas wstrząsania, jeśli stuka a górny kanał jest otwarty mniej niż 1mm to znaczy że sprężynka nie dociska zaworu. Rozkuwamy, czyścimy co się da i naciągamy sprężynkę tak aby poz nałożeniu na tłok nie wystawała poza obrys zakówki. Tu niestety mam problem ponieważ tak jak wcześniej pytałem, podkładka nie ma oparcia o rant zakówki tylko sprężynę.
  13. Widzę że zawory do tdi są tanie? Orientuje się ktoś czy podejdzie do 1.9 dci?
  14. Ta więc po wymontowaniu zaworu jego skok wynosi ok 2mm tak jak niektórzy piszą, ale nie widzę odpowiedzi czy to prawidłowa wartość?? Czy może ktoś potwierdzić te dane?Tyle samo powinien przesuwać się tłok zamykający obieg oleju? Druga sprawa to miejsce zakucia podkładki. Może być na skraju (końcu) obudowy jak i ok 5mm głębiej? Która pozycja jest prawidłowa?
  15. U mnie klekotanie występuje przy jednostajnej jeździe, bez dodawania gazu lub przy hamowaniu silnikiem. Miał ktoś taki przypadek? Czy to też wina czujnika KZFR?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!