Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Astra IV benzyna+lpg
-
Silnik
1.4 A14NET
-
Przebieg (tys.km)
240
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak sobie to właśnie wyobrażam. Myślałem natomiast, że tarcie nie wystarczy i by piasta nie wysuwała się z zewnętrznej części łożyska, konieczne byłoby unieruchomienie piasty przez występ piasty opierający się o zewnętrzny pierścień łożyska, a wewnętrzny pierścień byłby umocowany tak, jak ma to miejsce, nakrętką w osi.
-
Zastanwia mnie aspekt mocowania tarczy do jej osi, gdy ma ona wbudowane łożysko - czyli np. tak jak przypadku tylnej tarczy w Megane. Nakrętka tarczy opiera się o łożysko, łożysko jest wprasowywane od wewnętrznej strony tarczy - czy oznacza to, że tarczę na miejscu trzyma tylko siła tarcia między nią i łożyskiem (zapewne spora) + pierścień osadczy łożyska?
-
Megane II phI Wymiana oleju w skrzyni biegów - 1,9 dCi
parabellum odpowiedział(a) na SlawkoW temat w 1.9 diesel
Macie inne pomysły, czym można by odkręcić korek do wlewania oleju? Zaworka niestety nie mam. Zastanawiam się nad wykorzystaniem starej nasadki i nacięciu w dwóch miejscach, ale może macie jakiś lepszy pomysł? -
Fluence I phI K4M Skrzynia biegów - modyfikacja 5 go biegu
parabellum odpowiedział(a) na rsxx temat w Mechanika
Z ciekawości, pamiętasz, ile wtedy wyniosła cię robocizna? -
Megane II phI Elektrozawór sterowania zmiennych faz rozrządu
parabellum odpowiedział(a) na ryszard33 temat w 1.6 benz.
U mnie kąt wyprzedzenia zapłonu na luzie waha się -0,5 do plus 2,5; przy dynamicznym przyspieszaniu powoli rośnie do 16-18; jak puszczę wtedy gaz, to narasta ok. 35, jeśli będę powoli przyspieszał, to wzrasta dość szybko do 30. Czy to też może być elektrozawór? Wyskakuje mi komunikat P0340 i trochę szarpie przy szybkiej zmianie biegów, puszczaniu gazu. -
Czy działanie czujnika wałka rozrządu w Megane 2 1.6 16 V (3 wtyki) mogę sprawdzić tak, jak to widać dla halotronów na Youtube: -wpiąć multimetr od tyłu do kabla sygnałowego i masy przy podpiętej wtyczki do czujnika i następnie przyłożyć do sensora metalowy przedmiot, oczekując, że przy prawidłowym działaniu spadnie napięcie? Raz włączył mi się komunikat błędu dla tego czujnika i mam problem z szarpaniem i zastanawiam się, czy może to po jego stronie leży wina.
-
parabellum zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Czy ma ktoś w praktyce doświadczenie jak wygląda trwałość popychaczy zaworów w tym silniku? Tj. przy jakim przebiegu typowo luzy są zbyt małe i trzeba wymienić popychacze?
-
Megane II phI błąd czujnika wałka rozrządu i jego obwodu
parabellum odpowiedział(a) na michasz temat w 1.6 benz.
Czy to normalne, że na odpiętej wtyczce od czujnika wałka rozrządu po włączeniu zapłonu napięcia ok. 12 woltów będę miał łącząc z białym kablem (to chyba będzie masa) każdy z dwóch pozostałych przewodów (to będzie u mnie czerwony i zielony)? Przewód sygnałowy nie powinien otrzymywać napięcia dopiero po przepłynięciu prądu z plusa przez czujnik? -
Megane II phI Szarpie na zimnym
parabellum odpowiedział(a) na Riddick temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Czyli rozumiem, że przy takich objawach prawdopodobne jest, że sterownik benzyny mógł się rozstroić i nawet jeśli jakiś wadliwy komponent instalacji gazowej zostałby wymieniony na sprawny, to takie zachowanie silnika, przynajmniej przez jakiś czas by się i utrzymało? -
Megane II phI Szarpie na zimnym
parabellum odpowiedział(a) na Riddick temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Zastanawiałem się jeszcze nad taką metodą, że zakręcić butlę, przestawić na gaz, wypalić tę resztkę podczas jazdy na osiedlu i potem na jałowych obrotach i potem przetestować, czy coś się zmieniło przy jeździe na benzynie.