Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
klimczewski
Nowy użytkownik-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane 2
-
Silnik
1.9 DCI
-
Przebieg (tys.km)
233000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane II phI Po zgaszeniu nie odpala tylko tyka.
klimczewski odpowiedział(a) na kryst89kg temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane II, Scenic II
Witam. Megane 2 1.9DCI 2005r. U mnie występuje problem ,że po zgaszeniu auta nie chce się już odpalić i towarzyszy mu cykanie(na filmiku) z okolicy sterownika silnika. https://www.youtube.com/watch?v=-1IDEHR9_l0 i taki przekaz na kokpicie (zdjęcie). Problem ustępuje gdy odłączę obie klemy od akumulatora i ponownie podłączę - wtedy auto odpala. Poradźcie co mogę sprawdzić/zrobić przed mechanikiem i podpięciem pod kompa. Jutro jest sylwester więc parę dni jestem skazany sam na siebie. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. -
Stan kostek jest dobry kable są w dobrym stanie może wydają się tylko trochę sztywne.Możesz rozwinąć myśl o poprawie masy w lampach? Ogólnie połączenie masy z karoserią jest ładne wszystko czyściłem po zimie tak samo klemy z aku. Ogólnie wymieniłem wszystkie kierunkowskazy ( te boczne były bardzo zaśniedziałe) i trochę pomogło mianowicie nic mi się już nie podświetla lecz gdy mam włączone światła do jazdy dziennej + prawy kierunek , migają mi światła cały czas tak samo jak w filmiku nr2 tylko wolniej. Po tych wymianach padła mi żarówka świateł mijana z tyłu ,którą wymieniłem ,a teraz padła mi żarówka postojowa z przodu i nie podświetla mi się ekranik czy są otwarte drzwi i niezapięty pas ... Takiego meksyku z elektryką jeszcze nie miałem. Dałem do mechanika auto , sprawiał wrażenie ,że wie na czym polega problem. Jak zrobi dam znać o co chodziło. Co do kostki gdy ją przytrzymałem/docisnąłem mruganie ustępuje. Może tutaj leży wina zobaczymy.
- 2 odpowiedzi
-
- kierunkowskaz
- przyspieszony
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam mam problem w mojej Megance I ph II 1.6 16v 99r benyzna ,podczas jazdy gdy hamowałem lub wrzucałem bieg wsteczny podświetlała mi się kontrolka ,że mam włączone światła przeciwmgielne - ignorowałem to. Dziś po pracy w nocy podczas zwykłego hamowania zaczęły mi się podświetlać kierunkowskazy lewy i prawy. A teraz gdy wrzucę prawy kierunkowskaz dzieję się taka dyskoteka jak na filmikach poniżej. Nic jeszcze nie zdążyłem sprawdzić , odłączyłem aku na noc. Proszę o porady co sprawdzić i o co może chodzić . https://youtu.be/0DChbB8xof4 i https://youtu.be/ZyQQHSWTvYA
- 2 odpowiedzi
-
- kierunkowskaz
- przyspieszony
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Megane I phII Brak mocy , silnik szarpie
klimczewski odpowiedział(a) na Sitar88 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Jak nie ma kopułki To co tam jeszcze oprócz cewek mogę sprawdzić? -
Megane I phII Brak mocy , silnik szarpie
klimczewski odpowiedział(a) na Sitar88 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam , mam pytanie czasami moja megane 1 ph2 1.6 16v z 99r ma problemy z odpalaniem w wilgotne dni. Chce sprawdzić kopułkę lecz kompletnie nie mam pojęcia gdzie ona się znajduje. Proszę o podpowiedź , od maski w ogóle jej nie widzę , mam zajrzeć od spodu ? -
Megane I phII Silnik krokowy problem.
klimczewski odpowiedział(a) na Rafaltp temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane I, Scenic I
Reset błędów mogę wykonać poprzez odlaczenie akumulatora czy muszę podpinać pod komputer u majstra? Ps Dziś nawet po odpieciu krokowcanie trzyma obrotów. Jakieś pomysły? -
Megane I phII Silnik krokowy problem.
klimczewski odpowiedział(a) na Rafaltp temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane I, Scenic I
Podłącze się pod temat. Moja megane 1.6 16v 99rok benzyna , gaśnie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku (w ogóle nie trzyma obrotów). Gdy odłączę przewód od silniczka krokowego obroty są prawidłowe silnik pracuje ,a gdy podłącze przewód od razu gaśnie. Moje pytanie brzmi czy mogę jeździć bez żadnych konsekwencji na odłączonym krokowcu i w czym leży problem ? Pozdrawiam -
Podjeli się spawania nie wiem czemu nie wymienili szczerze to o zdanie mi się nie zapytali - po prostu pospawali Kontrolka się paliła ,bo pierścień się obkręcał poprawili i niby wszystko już ok.
-
Mechanik podpiął pod komputer i wyszło ,że nie ma sygnału z lewej przedniej strony. Sprawdzana była prędkość 4 kół i czasami lewa przednia strona nie styka. Mechanik pospawał koronki ,bo "się już rozsypywały". Najważniejsze ,że zobowiązał się do poprawienia tego. Prawdopodobnie nie styka jakiś kabel lub do poprawy jest koronka. Dowiem się jak zostanie zrobione i dam znać.
-
krzychu73 , jesteś drugą osobą ,która mi to mówi więc coś w tym musi być. Teraz pytanie czy w mojej megance można wymienić same koronki absu czy są one na stałe już połączone z przegubem ?
-
Pod auto jeszcze nie nurkowałem sprawdzę i dam odp. Bardziej sprecyzuje pytanie. Czy przy wymianie tulei i sworzni była konieczność ingerowania w "koronki na przegubie"? REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
-
Witam Zawiozłem moją megane 1.6 16V (107km) z '99r do mechanika na wymianę sworzni i tulei z przodu oraz ustawienie zbieżności. Po odebraniu auta nieregularnie świeci mi się kontrolka od ABS i SERVICE. Mechanicy powiedzieli mi ,że mieli trochę problemów z wymianą ,która się udała i że musieli spawać jakieś pierścienie bądź koronki (?) . Próbowałem przetestować czy nadal ABS działa i odniosłem wrażenie ,że nie. Przed wymianą było wszystko w porządku. Jestem ustawiony z mechanikiem na czwartek i mamy podpiąć meganke do pc i zobaczyć o co chodzi. Mam obawy ,że mechanicy coś popsuli i teraz będą chcieli się wykręcić. Moje pytanie brzmi co mogło pójść nie tak i czy wymiana tulei na wahaczach mogła spowodować uszkodzenie ABS? Jestem laikiem i po prostu nie chcę się dać oszukać. Poszedłem do mechanika z prostym zadaniem wymiany tulei i sworzni ,a wróciłem z palącą się kontrolką od ABS. Jak mogę udowodnić ,że to ich wina? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
-
Megane I phII Płyn układu wspomagania?
klimczewski odpowiedział(a) na mbart79 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Mój kolor płynu to beż/jasny brąz. Jakiej marki płyn dolać? -
Megane I phII Jaki płyn do wspomagania
klimczewski odpowiedział(a) na dmocha temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
podpinam się pod pytanko -
Megane I phII Wyciek z okolicy rozrządu
klimczewski odpowiedział(a) na yetiwest temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Mam podobny problem co autor tematu. Byłem na badaniu technicznym i pan powiedział mi, że jest "nieciekawy wyciek z silnika z okolic rozrządu". Rozrząd wymieniałem 2 miesiące temu wraz z pompom wody. Moje pytanie wygląda jak mam sprawdzić i gdzie się znajduje ta rurka doprowadzająca wodę do pompy? (przypominam jestem laikiem samochodowym :unsure: )