Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

corleone377

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MEGANE II
  • Silnik
    1.5 dci 82KM
  • Przebieg (tys.km)
    220

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dolewam. Czyli to może być wina EGR? Spadek mocy + biały bąk?
  2. Chyba nie bardzo. Biały pojedyńczy bąk z dwu sekundową utratą mocy z głowicą nie ma nic wspólnego raczej.
  3. No więc tak, samochód trafił do p. Aleksandra z Wrocławia. Były opiłki więc podeszliśmy do tematu kompleksowo. Nowe wtryski, pompa, filtr paliwa, dokładne czyszczenie układu paliwowego i zbiornika. Autko odebrane i podczas jazdy miałem wrażenie że jest niby trochę słabszy ale to pewnie jakieś moje dziwne wrażenie. Po 80 kilometrach zrobionych po mieście podczas ruszania stracił moc na chwilę, w tym czasie puścił białego bąka z rury wydechowej i zaczął przyspieszać zdecydowanie dobrze. Ruszamy z następnego skrzyżowania, jedynka- ok, dwójka i znów, utrata na chwile mocy, biały bąk i zaraz idzie jak zły... Brak sił... tyle czasu, pieniędzy i co dalej? EGR?
  4. Ja bym raczej zwrócił uwagę bardziej na słowo "brokatowa" niż ropa/olej napędowy ... Masakra
  5. Wygląda na to, że mamy winowajce. W zbiorniku jest brokatowa ropa.
  6. Nie wydaje mi się żeby przerósł. Przez ten cały czas na warsztacie chodził normalnie, dopiero jak zabrałem auto znów zaczęło stroić fochy. Podpinanie clipa na sprawnym aucie coś da? Chyba musimy poczekać z podpięciem do kolejnej fali fochów. Czuję że pompa lub/i wtryski. Te ogólnie znane opiłki...
  7. Dziś rano odpaliłem aby pojechać do Pana Aleksandra, znanego fachmistrza z wrocławia. Po odpaleniu Megi zaczęła się telepać cała i mocno... Zgasiłem i poszedłem do domu...
  8. Pełna regeneracja turbosprężarki. Koszt ma wpływ na usterkę wtrysków?
  9. Turbo zostało zregenerowane, auto od wczoraj jeździło super do dziś... Zadowolony że wszystko jest w porządku wracałem do domu, gdy nagle... brak mocy, dym czarny na zmianę z białym, stukanie pod maską. Po 5-7 sekundach wszystko wróciło do normy i jechaliśmy dalej. Zatrzymaliśmy się w sklepie i znów w drogę, 10 metrów ok i znow te same objawy, 10 sekund usterki i jedziemy dalej.. Wtryski ...
  10. Przed opisaną usterką samochód nie dymił na niebiesko, wcale nie dymił w zasadzie. Obstawiam że to nie pierścienie ani uszczelniacze. Turbo idzie do sprawdzenia. Dodano: 30 lip 2016 - 16:24 Turbo zrobione, auto jeździ.
  11. Użyłem raz Ceramizera do BMW z Dieslem CR. Cichsza praca na zimnym, przypływu mocy brak. Mam zamiar wlać do Megi Ceratec i testować :)
  12. Czyscimy egr i ukl paliwowy, wymiana filtru paliwa i myslimy co dalej. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76 Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76 Dodano: 22 lip 2016 - 16:46 Więc tak... EGR wyczyszczony, filtry olej wymienione (w tym paliwa). Układ paliwowy wyczyszczony. Odpalamy, chodzi, jeździ, aleee.... Dymi na niebiesko przy dodawaniu gazu. Panowie, pasuje mi turbo do tego wszystkiego.
  13. No coz. Wyjmuje wtryski i jadą do sprawdzenia Dodano: 20 lip 2016 - 09:13 Panowie jest klopot. Wtryski i turbo sprawdzone. Wtryski ok, turbo bez luzow... Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  14. wlasnie wpadłem tez na pomysł z wtryskami, bo chyba turbo by sie nie zregenerowalo po 2 dniach. Moze wtrysk sie jakis zawiesił, co wy na to ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!