Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bartek_1617

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1896
  • Przebieg (tys.km)
    226000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mi pomysły się już skończyły stawiam do elektryka i może on pomoże.
  2. Witam. Wczoraj zabrałem sie za wymianę klapy z mojej meganki. Na starej działało wszystko ok lecz po wymianie na nową na moim osprzęcie nie otwiera mi się klapa. Kable przedzwoniłem miernikiem i są ok włącznik i zamek tak samo ok. Napięcie na włączniku jeat niecałe 2V i takie samo na zamku co może być nie tak że nie chce się otworzy? Moduł padł? Czy szukac przyczyny przy kostce R2? Pomocy.
  3. Ale alternator był w regenetacji i u niego było wszystko ok. A meganka nie posiada jakiegoś czujnika ładowania zależnego od temperatury powietrza? Dodano: 14 paź 2016 - 17:13 A powiedz mi jedno ile ma być Volt na kostce po odpaleniu jak alternator nie ładuje?
  4. To jest coś innego bo temp mi osiągneła 90stopni i dalej nie ładował. Dodano: 14 paź 2016 - 16:09 Wtyczka odpięta i dalej brak ładowania. I dzisiaj temperatura spadła do -2 i dopiero zaczął ładować po 15km
  5. A grzałki ile czasu się nagrzewają? I czy masz jakieś inne propozycje? Dodano: 13 paź 2016 - 23:03 A jak ustawie temperature na 15stopni to grzałki się nie włączą?
  6. Aniewa sprawdzał na szafie pod sprawdzałem 110A przez pare minut aż go prawie zagotował i ładował cały czas. Przemo wtyczka jest ok ścisło wchodzi i gdy pojawi się ładowanie na 2 pinach ma około. 13,5V
  7. Witam. Pewnego dnia zapaliła mi się kontrolka ładowania i STOP więc mówię pewnie przyszła pora zajrzeć do alternatora. Po 3h próbie udało się w końcu go wyjąć i trafił do regeneracji gdyż skończyły się szczotki. Cały dzień oczekiwania i w końcu telefon alternator ładuje i jest do odbioru. Po 2h montowania jest już w samochodzie. Odpalam ładowanie jest. Jeździłem 2 tyg aż tu pewnego dnia gdy temperatura zeszła około 0stopni wsiadam do mojej meganki i niespodzianka brak ładowania. Po przejechaniu około 2km ładowanie wróciło. Wkurzyłem się. Wyciągnąłem alternator ponownie i oddałem na gwarancje. Gościu co go naprawiał posprawdzał wszystko i u niego na szafie testowej ładowanie jest a u mnie w samochodzie nie ma dopiero po przejechaniu od 2 do 3km. Prąd na kostce gdy nie ma ładowania niecałe 12V w obu pinach a gdy wraca ładowanie ponad 13,5V. I pytanie do was gdzie mam szukać przyczyny tego zjawiska? Dodam że gdy temperatura jest powyżej 6-7stopni ładowanie jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!