Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wallygraf

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII Grandtour
  • Silnik
    1,6 K4M 812 + LPG Tech One
  • Przebieg (tys.km)
    157

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

628 wyświetleń profilu
  1. Ma być porównywalnie do Laguny III 2.0T w automacie. Taką ma teść i fajnie się tym jeździ Dlatego napisałem o wyciszeniu, bo miedzy moimi MII i MIII a Laguną jest przepaść. W Megankach powyżej 120km/h silnik wyje jak oszalały :-(
  2. Witam. Mam pytanie do znawców i posiadaczy Megane III w GTline. Szukam ładnego GTline w Grandtour w benzynie. Mam Megane II 1.6 Grandtour 2007 w LPG i MIII hatchback 1,6 2010 bez LPG. Chciałbym teraz coś "mocniejszego" od tego co mam i nadającego się do LPG. Poszukuję najbardziej 2.0Tce, ale one w PL mają ceny powyżej 30tyś PLN za 9-10 letnie auto :-( Mam rodzinę w DE i w pobliżu ich miejsca zamieszkania pojawiają się benzyniaki w GTline ale tylko 1.4Tce albo nowsze 1.2Tce. Mam dwa pytania, czy GTline jest lepiej wyciszony do zwykłego MIII (tak powiedziano mi w serwisie Renault) i ile "lepiej jeździ" się 1.4Tce w porównaniu do 1.6 110km? Mam dwa 1.6 i nie są to "demony prędkości". Pozdrawiam.
  3. Jeżeli chodzi o to złącze w zderzaku to na pewno ogrzewanie oleju w misce olejowej. Miałem kiedyś Passata b5 TDI ze Szwecji i też miał taka wtyczkę w przednim zderzaku. Kabelek też miałem w zestawie po podłączeniu pod 230V po ok 30 min uruchamiałem silnik i miałem na wskaźniku tak ok 50-60 stopni. Wtyczka taka sama więc chyba też tak zadziała.
  4. Ja osobiście pierwszemu egzemplarzowi bym się przyjrzał. Cena jak najbardziej ok nawet trochę niska. Siedzenie na tych zdjęciach nie jest nadmiernie nadwyrężone. Bardziej podejrzewam wypadkową przeszłość. W Niemczech taki egzemplarz w ładnym stanie kosztuje min. 3000 Euro z dobrym wyposażeniem dochodzi do 4000 Euro. Ostatnio szukałem znajomemu MII w kombi ale z pełnym wyposażeniem (m.in. skóry, podgrzewane siedzenia, panorama dach, otwierana szyba w klapie tył, ksenony, silnik benz. 2.0) w Polsce północnej (pomorskie, zachodniopomorskie, warminsko mazurskie, kujawsko pomorskie) znalazłem 2szt. warte uwagi. Jeden wszystko w oryginale nic nie malowane przebieg 160 tyś. ale 1.6 cena kosmos 18500PLN, drugi 2.0 po lekkiej szkodzie parkingowej (wymiana reflektora i błotnika w Niemczech na fakturze z serwisu) 17800PLN . Uważam, że za egzemplarz warty uwagi trzeba będzie zapłacić min. 13000.
  5. Witam. Opiszę sytuację od początku. W czerwcu wymieniłem rozrząd komplet z pompą wody i KZFR. Po wymianie miałem problem z gorszym przyspieszeniem auta i jego obrotami, tzn. po wciśnięciu sprzęgła raz były ok 800 innym razem 1200 i nie było na to reguły. Mechanik coś ustawiał i ustawiał i było prawie ok, ale w zeszłym tygodniu jadąc rano do pracy ok 8km zatrzymując auto zapalił się komunikat "sprawdź wtrysk" i "usterka esp/asr". Po ponownym uruchomieniu po pracy "ujechałem może 1 km i znowu to samo. Po tych komunikatach auto w ogóle nie jechało i na wolnych obrotach miało 1400 obr/min. W domu podłączyłem ELM i pokazało błąd P0300. Następnego dnia jeździłem normalnie bez błędów i tak kolejne 3 dni. Od 3 dni "sypie" tymi komunikatami i pokazuje się błąd P0300. Zauważyłem, że rano zimny trochę nierówno pracuje. Sprawdziłem cewki (połączenia i czy nie są wilgotne) oraz świece i niby ok. Od czego mogę pojawiać się te komunikaty?
  6. Witam. Właśnie z zeszłym tygodniu przytrafiła mi się awaria alternatora (brak ładowania). Miałem okazję przetestować wcześniej w Megane II kolegi opisywany wyżej sposób. Zajęło mi to ok. godziny. Teraz u siebie nie miałem ochoty bawić się pod blokiem z podnoszeniem silnika i poszedłem w stronę "poluzowania przodu". Po kolei: 1. Odkręciłem zderzak (śruby przy nadkolach i pod spodem, góra spinki plastikowe) 2. Zdjąłem zderzak i wyjąłem lampy (3 śrubki) 3. Odkręciłem blachę pasa przedniego tego z zamkiem maski (po 2 śruby po każdej stronie) 4. Zdjąłem pasek wielorowkowy alternatora (odciągamy napinacz 18 tką i zdejmujemy pasek) 5. Odkręciłem alternator (wtyczka + przewód + alternatora, 3 śruby - 2 trzymające alternator z korpusem silnika, 1 śruba wspornik aluminiowy alternator środek bloku silnika, 6. Teraz próbowałem go wyjąć górą, ale brakowało ok 1 cm żeby "wyszedł" - popuściłem śruby belki zderzaka (po 3 z każdej ze stron). 7. Po zluzowaniu tych śrub przód "odszedł" z 2 cm i alternator bez problemu został wyjęty 8. Po naprawie alternatora złożyłem wszystko w odwrotnej kolejności Po moim opisie wydaję się że to kupa roboty, ale mi zajęło to na spokojnie ok 30 min rozbiórka i z 45 złożenie. (za chiny ludowe nie mogłem trafić jak złożyć lampy i zderzak żeby mieć równą przerwę maska zderzak). Mam nadzieję, że komuś się przyda. Pozdrawiam.
  7. Witam. 1. Do silnika się nie odniosę mam 1.6 K4M858 110km 2010 rok dynamika w porównaniu z Mazdą 2.0 słaba trzeba go kręcić w 1.4 będzie podobnie jak w twojej Mazdzie? 2. Komfort jazdy myślę że też podobnie jak w Mazdzie (miałem kiedyś chwilę Mazdę 6 w 2.0 d) jeżeli chodzi o sztywność ale gorzej wyciszony. 3. Jak kupisz nieumęczony powinno być ok. 4. Zawieszenie z tego co się orientuję jest niższe i pewno twardsze. 5. Wnętrze nie jest małe w kombi ok. Ale w hatchbacku (taki mam) jest mniej. Fotelik na tylnej kanapie i dziecko wali nogami po fotelu. 6. Jak dla mnie auto w dobrym stosunku ceny do rocznika. Nie brzydkie i w miarę nie drogie w utrzymaniu.
  8. Witam. Minęło parę dni i skończyłem walkę z wodą na razie skutecznie. Mianowicie wybebeszyłem tapicerki bagażnika i obserwowałem gdzie leci woda lana z węża ogrodowego. Woda dostawała się do auta w największej ilości przez lewy otwór pod lampą zaznaczony na zdjęciu. To miejsce i otwór po drugiej strony lampy to prowadzenia od zderzaka, coś na wzór trzeciego podejrzanego miejsca miejsca (górny kołek od lampy). Teraz po kolei... Uszczelki lamp tylnych przykleiłem silikonem do karoserii, te trzy otwory "zakleiłem" uszczelniaczem dekarskim. Miski-dna bagażnika nie ruszałem. Belki zderzaka też nie dokręcałem. Po 24 godzinach w garażu i wyschnięciu "specyfików" wyjechałem na testy. Myjka bezdotykowa jak i lanie z węża ogrodowego nie powoduję dostawania się wody do bagażnika. Czas teraz poczekać czy oby na pewno będzie OK ;) .
  9. Witam. Ostatnio dałem auto do mechanika na wymianę rozrządu. Podczas wymiany wymienił mi świece oryginały Renault na NGK BCP6E. Auto wyraźnie straciło na wigorze. Mam LPG i mechanik upatruje to ponowną regulację. Czy same świece mogą być przyczyną "zamulenia"? Kupiłbym oryginalne ale czy to naprawdę pomorze?
  10. Witam. Chciałbym odgrzać trochę temat. Po kolei... Na początku kwietnia miałem objaw coraz słabiej chłodzącej klimy. Pojechałem do chwalonego w okolicy warsztatu, tam sprawdzili szczelność azotem wymienili komplet uszczelnień na połączeniach i klima działała jak powinna. Na początku czerwca po złączeniu klimatyzacji zaczęło się takie dziwne "cykanie", ale klima chłodziła i działała jak należy tylko chwilę po uruchomieniu dawała metaliczne odgłosy. W ubiegłym tygodniu dałem auto do mechanika na wymianę rozrządu i żeby przyjrzał się tej klimie. Dzwoni wyrobiony kołnierz-gniazdo łożyska pod kółkiem-sprzęgiełkiem. Jako że pod koniec miesiąca mam zamiar jechać do Niemiec prawie 1100 km zdecydowałem o wymianie sprężarki. W sobotę odebrałem auto ale nie zwracałem na klimę uwagi. Dziś było u nas ze 20 stopni i "zonk" Klima po włączeniu na Auto albo tylko na Ac załącza się ale tak jakby za drugim razem (słychać jakby dwukrotne cyknięcie zanim załączy - wcześniej tylko raz). Podczas jazdy czuć jak klima włącza się i wyłącza (wyraźnie "targa" autem) jak się zatrzymam to słychać jak co parę sekund kompresor załącza się i wyłącza??? Przed wymianą kompresora tego nie było. Jutro jadę do mechanika z reklamacją. Co może być przyczyną? Po jego diagnozie się odezwę. Dodano: 11 lip 2017 - 18:26 Auto naprawione Mechanik wydaje mi się nie do końca chciał mi powiedzieć co było... Stwierdził, że było za dużo czynnika i wymienił czujnik (wyłącznik) ciśnienia klimatyzacji. Dziś po odebraniu auta zrobiłem koło 100km. Jazda mieszana 50/50 na razie wszystko OK
  11. Witam. Pisałem już w marcu o wodzie w bagażniku i myślałem że o problemie mogę zapomnieć. Woda pojawiała się sporadycznie w naprawdę małych ilościach. Ale podczas ostatnich ulew problem wrócił jak bumerang. Mianowicie podczas deszczu władowałem się do bagażnika i stwierdziłem, że woda leci do plastikowego dna bagażnika z otworów belki (wzmocnienia) pod zamkiem klapy. Chodzi mi o belkę do której jest przykręcona podłoga bagażnika. Przy mocnej ulewie po godzinie miałem z 4 litry wody. Jak przestało padać rozebrałem tapicerkę (wykładzinę) bagażnika. Pod lampami w profilach były duże szare gąbki i były na końcach mokre. Po wyjęciu tych gąbek obserwowałem podczas następnego deszczu znowu bagażnik i dalej to samo tylko zaważyłem że w miejscach gdzie wyciągnąłem te gąbki sączy się strumień wody. Moje pytanie którędy może lecieć ta woda? Lampy uszczelniałem w marcu czy to może być przez nie? Uprzedzę pytanie - klosze uszczelniłem silikonem w następujący sposób. Wszystkie (tą dużą i od kołka u góry) gąbkowe uszczelki lamp "objechałem" od strony karoserii silikonem do misek olejowych z wyczuciem przykręciłem. Proszę o radę od czego teraz zacząć?
  12. Witam. Przeczytałem cały post wszystkie 15 stron i nie znajduję odpowiedzi na "moją przypadłość". Jestem posiadaczem Megane II Grandtour 2007 K4M812. Po włączeniu klimatyzacji słychać charakterystyczne terkotanie, które wzmaga się proporcjonalnie do obrotów silnika. Problem występuje przeważnie po dłuższym postoju choć nie zawsze. Po wyłączeniu AC "terkotania nie słychać". Sprawdziłem zawór i nawet podmieniłem z zaworem z MIII mojego ojca ale problem pozostaje? Proszę o radę za co teraz się wziąć?
  13. Witam. Mnie też dopadła "woda w bagażniku". Auto mam od sierpnia było ok do momentu kiedy pierwszy raz zauważyłem wodę - styczeń. Po wysuszeniu auta zaważyłem, że woda dostaje się prawdopodobnie przez lampę, a dokładniej górny "bolec" - wymieniłem uszczelki na piankę z klejem. Problem niby ustał, ale nie do końca. Chciałem wyciągnąć zapas bo chcę zakładać LPG, a tam powódź. Wybrałem ok 4 litry wody. Jeszcze raz wyciągnąłem lampy i wszystko objechałem silikonem, auto stało 3 dni, padał deszcz i nic sucho. Niby ok ale dziś przejechałem ok 40 km i zauważyłem to co zamieściłem poniżej, tzn. prawa strona tego plastikowego dna jest tak jakby zapocona, i wygłuszenie pionowe bagażnika od strony zderzaka niby wilgotne. Co uszczelnić? Muszę się z tym uporać, bo w piątek umówiłem się na założenie LPG i nie chciałbym, żeby butla kąpała się w wodzie.
  14. Dziś dostałem raport do vinu i nic dziwnego nie ma. Wyposażenie i przebieg by pasował i ten 178 i ten 194 bo wizyta była przy 168 w 2015. Szukam dalej ale jak znajdę megane III w tamtym kierunku to przejadę zobaczyć. Dodano: 02 mar 2017 - 17:32 Teraz znalazłem takie autko rocznik i wyposażenie ok jak za tą cenę. Proszę o opinie czy warto? Jeżeli macie coś innego do 27000 (benzynka najlepiej 1.6 klima automat pakiet skórzany tempomat) proszę o propozycje. Ogłoszenie Megane-Koszalin
  15. Witam. Ogłoszenie dotyczy RENAULT MEGANE 2010R *1.6* HAND FREE* 110KM* i taki by mnie interesował. Czy jest ktoś z okolic, bo ja mam ponad 300 km żeby ocenić stan blacharsko lakierniczy auta. Sprzedawca twierdzi że oryginał. VIN auta VF1BZ0V0642680024 sprawdziałem i pasuje do opisu auta. Proszę o opinie? OGŁOSZENIE Megane III
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!