Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LiszoGT

Użytkownik
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane GT III 2.0T 20/30 Robert Kubica
  • Silnik
    2.0T TCE - 299HP
  • Przebieg (tys.km)
    137987

Ostatnie wizyty

2600 wyświetleń profilu
  1. Elegancko, tylko ty masz silnik 874 - to jest silnik z RS-a. Zrobisz na nim bez katalizator okolice 320HP, bez kata powinno wyjść około 300. Także, słabo ten v-tech to zrobił, chyba ,że bardzo bezpiecznie. Ogólnie na programie z silnikiem 874 wychodzi 300, bez kata 310-320
  2. Żadnych usterek nie ma jak się wymienia olej ze swiecami co 8tys I sprawdza zawieszenie co rok. super śmiga.
  3. Tak to moja, teraz poszła jeszcze polerka,korekta i ceramika jest Petarda plus Special dyfuzor od rsa I ściągnięte naklejki, zostały pasy tylko w czarnym połysku. pozdro 2020_03_28_16_50_18_Cache.mp4
  4. bez problemu się mieścisz. Zderzak przód około 1000 + malowanie i lampa 550. Tylko co z tego, jak pewnie dwu masa jest do roboty 3k. (130k km)
  5. Przy tym przebiegu, warto sprawdzić sprzęgło i dwumase. - komplet około 2000 zł. Pasuję zapytać czy przy wymianie rozrządu wymienili koło kzfr. Jeśli nie, można zbić o 500 zł. Pasuję sprawdzić tarcze, przede wszystkim tylne, Jeśli są już na graniczu to występują one z łożyskiem - cena oem około 550 zł bez klocków, przód podobnie. Jak celujesz w megane, to proponuję Ci tylko GT, fajna wersja fajnie jeździ, trzyma drogi git. Pasuję pomyśleć o gazie - bo koszty przez pół. Opony zima/lato jak nie ma to można zbić cenę. Ogólnie metek przy przednich pasach nie ma, więc jak ich będziesz szukać to nie przestrasz się ,że ich nie ma. Jakbyś trochę zwiększył budżet, to ziomek ma fajną zadbaną sztukę na sprzedaż. Taka jak moja, wersja Robert Kubica. Tylko na sztywno chce 37.
  6. Mam fajną GT kolegi na sprzedaż, serja 180 hp wersja taka jak moja jedna z ostatnich Kubic w Polsce, chce on 37 tyś 2.0T Polski salon, dołożone hamulce z Rs-a 350mm tarcze pisz info jak jesteś zainteresowany.
  7. hejka, Standardowo Sprawdź tarcze przód (550zł+klocki) + tył (550 + klocki) + i zobacz czy dwumasa nie stuka, weź przytrzymaj za drzwi na końcu drzwi u góry po lewej - jak telepie to dwumasa (1,5k) a jak nie to lajt. Przy jeździe zobacz czy sprzęgło (kevlar 200) nie ślizga, wrzuć go na 4 i przy 60km/h daj mu full i wyjdzie. BTW, zobacz czy się poci przy cewkach. Przy tym przebiegu może być uszkodzona też chłodnica od klimy - ale to nie ma się czym przejmować 200 zł. Intercooler też może być do zmiany - od Rs-a pasuję 200 zł. Opony zima/lato czy są. brak jednej z jednej strony osłony pod maską (czarna) - brak dat roku na pasach więc się tym nie przejmuj. Sprawdź daty lamp, mocowania śrub maski tylnej czy mają zaprawkę w kolorze. Rozrząd około 700 wychodzi Nowy olej + filtr 250 Klocki przód 150 ATE klocki tył ATE 100 Wymiana oleju z filtrem 250 Targuuj jak coś wychwycisz Co do automatu, nie miałem styczności więc nie podpowiem...
  8. Spasowane jest git nie ma luk między jedna a drugą lampą. Sprawdzisz tylko po lampach czy są z tego samego roku
  9. Loteria wg mnie, ale wiem jak się jeździ w NL, nie da się tam kaaatować samochodu. i Zawieszenie będzie git bo tam wszędzie asflacik jest za te pieniądze bo wychodzi około 23. 1 właściciel, serwisowane w aso, git. Zobacz tylko czy wymieniał sprzęgło i dwumasę i czy tarcze przód i tył mają dobrą grubość i bierz
  10. Sprawdź na miejscu, czy dwu masa stuka (otwórz drzwi na full i przytrzymaj lewy górny róg jak telepie to się kończy czyli komplet 2500 brutto), Dodatkowo sprawdź tarcze przód i tył (kpl przód około 1300 tył też podobnie) + opony. Sprawdź Intercooler, czy bardzo zbity - 200 zł - chłodnica klimy około 200 To tak na start żebyś mógł coś potargować.
  11. Moim zdaniem, trzeba być już przygotowany na kupno nowego silnika, nie jest on drogi bo kompleksowo wychodzi około 4 tyś. Awaryjność bardzo mała, za dobre pieniądze jak się dorwie megane to warto w to iść ale, przy tym przebiegu może wyjść, sprzęgło 300 zł, dwumasa 1500, rozrząd 700, drugie opony, oleje filtry 300 więc jak będzie to muka to trochę popłyniesz na start. Poza tym warto tą wersję dorwać w gazie wtedy koszta 50% mniejsze. Chłodnica klimatyzacji 200 zł, tarcze przód 700 z klockami tarcze tył 650 z klockami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!