Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

thedvl

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    K4M 760
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chcę wymienić omawiany przewód, jak widać jest zagięty. Wie ktoś z Was jak jest poprowadzony? Czy jest niestety tak jak mi się wydaje, tj. złącze pod pasażerem?
  2. U mnie wyło na jedynce i mocno szarpało lewarkiem a olej miał kolor lakieru srebrny metalik ;) Posypał się mechanizm różnicowy, skończyło się na wymianie skrzyni na regenerowaną.
  3. Dzięki Tobie zauważyłem błąd w profilu. Silnik to niestety marne 1.6 K4M 760 ;) Uszkodził warsztat , przy okazji wymiany skrzyni. Na ten moment pokrywa jest sklejona, ustał wyciek oleju ale oczywiście sprawy tak nie zostawię. Nowa głowica z pokrywą (i resztą?) to koszt 'tylko' 5600...
  4. W warsztacie samochodowym zostało oderwane ucho do wieszania silnika wraz z kawałkiem pokrywy zaworów ( to przy zaślepce wałka, głowica cała ) . Czy w Waszej ocenie dopuszczalnym sposobem naprawy jest klejenie tego np. płynnym metalem czy w grę wchodzi tylko wymiana pokrywy? Jeśli wymiana to czy zgodnie z tym co znalazłem ( w ASO ) w grę wchodzi tylko wymiana razem z głowicą?
  5. Niestety nie mam zdjęć z całego etapu. W każdym razie, powiększyłem otwór w oryginalnej ramce, wycięty fragment ramki od Sandero 'wspawałem' , kilka razy szpachlowałem i na koniec malowanie. Zdjęcia dodałem do poprzedniego posta.
  6. Cześć! Jakiś czas temu, na trasie podczas przyśpieszania coś 'gwizdało', potem strzeliło i wyrwało mi dźwignię zmiany biegów z ręki. Następnie przy każdej zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła mocno szarpało dźwignią, zrobiłem małą pauzę po której nie mogłem wbić wstecznego, później go wybić i zapiąć jedynki. Inne objawy to wrażenie jakby wypadały zapłony na wstecznym oraz hałas ustępujący po wciśnięciu sprzęgła. Wynika z tego, że do wymiany mam skrzynię . Model zamontowany w moim samochodzie to JH3143 , niestety widzę że jest problem z ich dostępnością. Znalazłem informację że mogę wsadzić JH3142 . Ma ktoś z Was podobne doświadczenia i jest w stanie to potwierdzić?
  7. Bardzo mocno się z Tobą nie zgadzam.Myślę że lepiej po prostu używane ale przyzwoitej marki. Miałem kiedyś Imperial Snowdragon 2. Latem każde mocniejsze hamowanie na lekko mokrej nawierzchni np. na pomarańczowym świetle to był spory stres. Nie było wiadomo jak auto się zachowa - zdarzało się wyjechać na środek skrzyżowania. Jakiś rok później, po sytuacji gdy samochód postawiło mi bokiem w zakręcie , wyciągnąłem z piwnicy stare letnie opony Kleber i to była przepaść jakościowa. Większa latem, ale ogólnie czułem się bezpieczniej ;)
  8. W sumie to ja mam podobny problem, 'terkocze' przy ruszaniu. Niestety jeszcze się tym nie zająłem ale mocno ciekawi mnie czym to jest spowodowane. Z tego co mi wiadomo, samochód bez przygód podobnych do Twoich.
  9. Cześć, Poszukuję osłony wiązki bagażnika do MII sedan, część ma numer 8200124902 , może być używana byle cała.
  10. Stary, yyy ... Męczysz. Nie da się tego oglądać. Pomijam wartość merytoryczną bo ta ginie przez częstotliwość "yyyyowania" .
  11. Mi przysłano złe łożyska, Pan konsultant przyznał się do winy i obiecał przysłać po nie kuriera. Dzwoniłem 3 razy, za każdym razem kurier miał być wysłany i cisza. Wysłałem mejla, przyjęto jako reklamację i ... cisza. Sprawa ciągnie się od miesiąca. Jestem zawiedziony poziomem obsługi i nie wiem czy bym ich komuś polecił. Chyba że był by to sklep w którym można by było kupić potrzebną część.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!