Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PaNCuR

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    170tyś
  1. Dzięki za odp. Dziś jak napisałem tak zrobiłem... w tej kolejności, którą podałem Zdjąć było łatwo, wystarczyło poluzować śruby i pasek leży luźno. Oddałem do regeneracji. Jutro około południa odbieram. I tu leży pies pogrzebany. Sam montaż alternatora to pikuś, tylko ten pasek założyć Rolka przy alternatorze jest prowadząca, napinająca to pewnie ta dalsza do której dostępu nie mam. Sądzę, że bez brechy lub innego naciągacza się nie obejdzie. Czy macie inny pomysł?
  2. Witam. Proszę poradźcie i poprawcie, jeżeli źle myślę. Alternator wymaga regeneracji, więc postanowiłem go wykręcić. Kolejne kroki: 1. odpięcie klem z akumulatora 2. wypięcie przewodów z alternatora 3. wykręcenie tylko 3 śrub (zaznaczone na zdjęciu) 4. zdjęcie paska wielorowkowego i to wystarczy, żeby wyszedł po dobroci? czy trzeba odkręcić napinacz i gdzie on jest? Naczytałem się na forum i ładne były poradniki, że trzeba było pół auta rozbierać. Czy w moim przypadku obędzie się tego? auto: Megane I ph2. 1.6 16V 107KM 2000r Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!