Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dumel

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane coupe
  • Silnik
    1.9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    225000
  1. Witam, przymierzam się do sprzedaży renault megane copue I phII 1999r 1,9dTi, mam jednak parę wątpliwości i spraw, które przed sprzedażą chciałbym zrobić. 1. Mam problem z centralnym z pilota, pilot baterie ma dobre, ale nie śmiga, próbowałem paru sposobów synchronizacji, ale niestety trzymam po 10-15sek wewnętrzy przycisk od centralnego i żadnej reakcji, próbowałem też trzymać przycisk na pilocie dopóki się nie zapali dioda na stałe, ale też nic. Kiedyś znalazłem trochę inny sposób na internecie jak miałem taki problem i zadziałał, a teraz nie mogę go znaleźć. Tam było coś w stylu żeby zamknąć drzwi za pomocą wewnętrznego przycisku, otworzyć, znowu zamknąć, coś przytrzymać i dioda wtedy zapaliła się na stałe i mogłem synchronizować pilota, teraz tego sposobu nei mogę znaleźć. Jakieś pomysył? 2. Auto przy ruszaniu, zwłaszcza na skręconych kołach, jak nie jadę sam i chce trochę mocniej ruszyć strasznie drga i wydaje dziwny dźwięk, taki głośne stukanie, potem już wszystko okej. CO to może być? Przegub? Jaki koszt? 3. Ile warte takie auto? Dodam, że wewnaatrz i zewnatrz zadbane, mankamentem jest pęknięta szybka przednia po stronie pasażera, nie jest to duże pękniecie, ale jest. Rdza delikatnie na progu od strony kierowcy, lakier ładny zadbany, silnik chodzi ładnie, elektryka sprawna (lusterka, szybky), alufelgi, skorzana tapicera, dwa komplety opon. Chodzi mi o taką cene mniej więcej. Z góry dzięki :)
  2. Witam, brakło mi paliwa (dojechałem do celu normalnie, dopiero gdy drugiego dnia chciałem odpalić auto to już nie odpaliło) i niestety zapowietrzył mi się układ, auto nie odpala chociaż benzyna jest. Zna ktoś skuteczny sposób na odpowietrzenie samemu? Próbowałem pompować ta gruszką coś, ale jedyny efekt tego to rozładowany akumulator. Czytałem, żeby poluzować wszystkie cztery wtryski i wtedy poprosić kogoś żeby próbował odpalać auto i w momencie kiedy z wtrysków wyleje się ropa to znak, że auto odpowietrzone. Tylko czy luzować je wszystkie naraz czy po kolei? No i czytałem również o zalaniu filtru paliwa ropą. Co polecacie w tym wypadku? I jak go odpalać? Po prostu luz i kręcić jak najdłużej? Czy lepiej kręcić chwilke, przerwa i tak w kółko?
  3. Niestety nic to nie dało, paliwo normalnie się leje, wychodzi na to, że problem leży gdzie indziej. Obawiam się, że odezwał się sterownik komputera, który pół roku temu był naprawiany.
  4. Witam, posiadam megane coupe I phII 1.9dTi. Wczoraj wyruszyłem w krótką drogę i zabrakło mi paliwa (tak wiem, nie powinienem do tego dopuścić, ale stało się). Jechałem pod delikatną górkę i poczułem, że auto się robi słabsze, po chwili zgasło. Jakoś udało się siłą rozpędu dojechać na parking. Wlałem do kanistra 5l ropy, zalałem no i auto nie chce dalej odpalić. Używałem tej gruszki przy pompie. Odkręciłem ten zaworek i pompowałem gruszką, na początku nie była to na pewno czysta ropa, czyli było zapowietrzone, po chwili już leciała czysta ropa więc zakręciłem zawór i podpompowałem gruszką już czyste paliwo i spróbowałem odpalić. To nie dało skutku, próbowałem długo kręcić, ale tez bez przesady żeby akumulator nie padł. Co robić? Zauważyłem, że w momencie kiedy pompuje gruszką paliwo i leci tym przewodem to w pompie wtryskowej słychać takie "świszczenie" jakby było tam powietrze. Jak to odpowietrzyć? Zrobię to sam? Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!