Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Maciek2010

Użytkownik
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II Grandtour 2005/2006
  • Silnik
    1.6 16V K4M(D)812
  • Przebieg (tys.km)
    156 500

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pytam, bo ja i znajomy mamy ten sam problem. U niego wymiana sond, obu, na nowe oryginały załatwiła temat. U siebie wymieniłem drugą na używany oryginał. Przewód był przerwany i naprawiony. Może to autosugestia, ale wydawało mi się, że autko momentami chodziło nienagannie... Nie zmienia to faktu, że te silniki to droga do szaleństwa.
  2. Kurcze, w swojej Megi mam problem z połączeniem się z PyClipem. Wtyczka prawidłowa, pokrywa wszystkie wersje, skaner ELM'ów wychodzi cały na zielono, mimo to, nie łączy się. Podczas próby łączenia, mam lekką choinkę na zegarach, jakieś pyknięcia dochodzą ze strony silnika/deski rozdzielczej, a i tak nic z tego. Silnik K4M 812.
  3. @jabrze, polecasz jakiś konkretny? Poza CLIP'em.
  4. @droopy, u mnie jest podobnie jak u Ciebie. Jak coś poradzisz, daj znać. ;)
  5. Obie nowe. Górna Renault, dolna Sasic. Mimo to, wciąż widać, i czuć, wibracje silnika. U Ciebie obroty też stoją, patrząc na OBD2, a u mnie są wahania między 725 a 670. Panowie, zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego w silniku K4M 812/813 nie ma łącznika elastycznego pomiędzy kolektorem wydechowym a katem? I czy modować tę kwestię, czy zostawić jak jest?
  6. Na jakąś poduszkę zmieniłeś? Dobra, już widziałem w drugim temacie. Mam tę samą, ale u mnie nie było aż takiej poprawy. ;/
  7. Bardziej poluzowany w całości. Popękany brzmi inaczej, też już przerabiałem.
  8. Miałem prosić o to samo. ;) U mnie od niedawna jest jeszcze jeden objaw, a mianowicie hałas dobiegający spod auta, kiedy schodzę z obrotów, na przykład podczas redukcji. Zakładam, że to właśnie kat, jakby się poluzował, ale nie miałem jeszcze jak wejść pod auto, aby zobaczyć i posłuchać, skąd dokładnie dochodzi hałas. Anomalie na sondach to dużo starszy temat, i w jego przypadku skłaniam się do teorii @Astma, jakoś pasuje mi taka teoria w moim przypadku, aczkolwiek, wcale mnie nie cieszy taki scenariusz.
  9. Czy ta sinusoida ma prawo się zmieniać podczas: puszczenia pedału gazu, zmiany biegów, dodaniu gazu, aby zaraz potem wrócić do formy sinusoidy w zakresie 0,6-0,8 V?
  10. @droopy, nagram kiedyś zrzut ekranu z OBD2, pokażę Ci, jak u mnie sondy pracują, porównasz sobie. Odezwę się na PW.
  11. Podczas jazdy nie. U mnie te wykresy się pokrywają tylko przez chwilę, bo przez 99% czasu jest tak, że pierwsza sobie skacze, a druga sonda idzie w miarę równo. Jedyne co, to mi trochę silnik wibruje na wolnych obrotach. Wydaje mi się również, że potrafi być bardziej dynamiczna, bo miewa takie zrywy, kiedy czuję, że ma 112 km.
  12. Spojrzę na ten kolektor przy okazji. Zastanawia mnie tylko, że w ogóle nie mam hałasów dobiegających z tamtej strony, a te zdublowane wykresy lambd, które występują co jakiś czas, jak pisałem wyżej, nie powinny występować dużo częściej, jeśli kolektor faktycznie byłby pęknięty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!