Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

arnam

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5dci 110HP
  • Przebieg (tys.km)
    196000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. arnam

    Błąd p0170

    Hej, Ten komunikat niestety nic nie mówi. Komunikaty wyświetlane przy zegarach niestety są bardzo ogólne i przeważnie w ogóle nie odzwierciedlają tego co można odczytać z ECU. Polecam wyposażyć się w interfejs OBDII na bluetooth i np. aplikację Torque na smartfon. Z takim zestawem będziesz przynajmniej mógł odczytać bardziej konkretny komunikat (u mnie "skontroluj układ wydechowy" pojawiało się kiedy faktyczny kod usterki dot. obwodu elektrycznego przy wtryskiwaczu. Aby jednak odnaleźć dokładną przyczynę raczej niezbędny jest CLIP. Pozdrawiam
  2. Dzięki za porady. Faktycznie muszę jeszcze raz gruntownie przemyśleć swój zamiar. Może warto jeszcze pojeździć i pociułać na inną klasę. Co do spalania to w cyklu mieszanym mam wg komputera 6.2. Raz na trasie z Gdańska do Karpacza, 4 osoby dorosłe + dziecko, pełny bagażnik, miałem 5.2, ale prawie cała trasa na tempomacie do 130km/h i dobre warunki, mały ruch.
  3. @omega Chcę, nie chcę - jeszcze trochę się waham. Założyłem po prostu, że jak nie sprzedam teraz, to już będę jeździł kolejne 5 lat, bo z przebiegiem 300k może być problem z odsprzedażą. Zależało mi na młodszym aucie z mniejszym przebiegiem, aby pojeździć nim dłużej nić 5 lat. Teraz faktycznie się zastanawiam, czy taka zmiana mi wyjdzie na dobre i czy po 5 latach z MIV nie będę miał dość ? ...a jaki sterownik masz na myśli?
  4. @Sarna1 Niestety (albo stety) z założenia odrzucam auta z importu. Zbyt ograniczone możliwości sprawdzenia historii takiego auta. Poza tym jestem zdania, że coś co jest droższe lub takie samo w cenie zakupu za granicą, nie może być tańsze od średniej rynkowej po zaimportowaniu tego do kraju ...chyba, że oszczędni Niemcy lubią sponsorować sąsiadów
  5. @omega Generalnie poczytałem już trochę na temat 1.2 TCe i skłaniam się raczej ku 1.5/1.6 DCi (czyli mój przykład był niezbyt trafny ;)). Zdecydowanie moim celem nie jest drażnienie sąsiada, ten etap mam dawno za sobą ;). Chciałbym jednak jeździć czymś co mi się podobna, a to chyba najładniejsze kombi w segmencie. Nie chciałbym robić off-topic, ale zastanawiam się nad zmianą od dłuższego czasu i drogą eliminacji odrzuciłem już kilka modeli (i30 - dla mnie brzydki w środku, Astra K - kombi wygląda jak karawan przez listwę łamiącą linię nadwozia, Octavia - wizualnie może być, choć bez szału, ale mam wrażenie, że egzemplarze z rynku wtórnego mocno przewartościowane. Myślałem jeszcze i KIA Carens (tak, inny segment :)), ale tu króluje silnik 1.6GDI 135KM - za słaby na taką krówkę. Zależy mi na czym co ma bagażnik zbliżony (najlepiej nie mniejszy) niż moja MII. Moja MIII dobija do 200K przebiegu, więc pomyślałem, że albo rozwód teraz (i sprzedaż za rozsądną kasę), albo trwanie w związku do jej końca. Widzę, że ty masz nastukane 390K. Dużo Ci się sypało pomiędzy 200K a bieżącym przebiegiem?
  6. @omega Dzięki za porady. Link, który podałeś to akurat wersja Life lub Zen (chyba), a nie Intens jak w moim linku, więc różnica w cenie będzie. @sylwekdm OK, dziękuję za opinię. To przy okazji dopytam, czy możecie polecić jakąś firmę/osobę w okolicy trójmiasta specjalizującą się w ocenie używanych samochodów przez zakupem? W Internecie można znaleźć trochę takich ogólnopolskich firm, ale wolałbym bezpośredni kontakt na miejscu. ...a jak ocenilibyście np. takie autko: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-1-2-130km-gwarancja-ID6Dkrqb.html#f94738f2dd Pozdrawiam
  7. Ja miałem podobny problem z tym komunikatem, szczegóły w wątku:
  8. Witam, /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Stoję przed podobną decyzją, jak autor tematu i również zastanawiam się nad zakupem "poflotowego" egzemplarza 1.5/1.6 dci. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Czy któryś z szanownych forumowiczów miał może jakieś doświadczenia z AAA Auto? Obserwuję ich ofertę od pewnego czasu i przewija się u nich relatywnie sporo MIV w interesującej mnie konfiguracji (np. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-1-6-dci-intens-1wl-salon-pl-gwarancja-f-vat-65-tys-km-ID6DwPGv.html#9eff4c77ce). /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Pozdrawiam REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  9. Po 5 wizytach w ASO i pozostawieniu tam samochodu na 8 dni udało się w końcu jednoznacznie namierzyć przyczynę. Było nią uszkodzenie tablicy zegarów. Po wymianie tablicy problem jak do tej pory nie powrócił.
  10. Witam, Niedawno zakupiłem Megane III i mam pewien problem dot. tempomatu i ogranicznika prędkości. Oba działają prawidłowo jednakże muszę uruchamiać je na "czuja" ponieważ na tablicy rozdzielczej nie świecą / nie pokazują się żadne kontrolki i ustawienia dotyczące tychże funkcji. Co może być przyczyną? Pozdrawiam, Piotr Dodano: 27 paź 2016 - 22:00 OK, już chyba sam doszedłem do rozwiązania zagadki. Samochód miał zmieniane zegary i ktoś mu zamontował złą wersję, bez kontrolek tempomatu i ogranicznika. Pytanie czy może zna ktoś numer wersji zegarów z ich obsługą do 1.5dci 2012r. Znalazłem przynajmniej dwa różne do kupienia: 248100342R 248104286R Dodano: 19 kwi 2017 - 10:57 ...ostatecznie okazało się, że tempomat i ogranicznik nie był zaprogramowany/włączony w zegarach.
  11. Witam, Ja niestety mam podobny problem - komunikat jak na załączonych zdjęciach włącza się w bardzo losowych momentach: czasem kilka minut po uruchomieniu pojazdu, a czasem w ogóle się nie pokazuje przez kilka dni. Do ASO jestem już umówiony 3 raz. Sprawdzili jakoby wiązki kabli, wysłali tablicę zegarów do kontroli elektronicznej bo ponoć jakieś spięcia w tablicy mogą być przyczyną i nic to nie pomogło. Problem jak był tak jest. Może ktoś coś doradzi, skoro ASO sobie nie daje rady?
  12. OK, dzięki za info. Zakładam zatem, że po prostu nie będę miał tych kolorowych kontrolek na około prędkościomierza, ale samo wskazanie ustawionej na tempomacie prędkości będzie? Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  13. Witam, Chcę wymienić licznik/zegary w swoim MIII bo poprzedni właściciel z jakiegoś powodu je wymieniał i zamontował zegary od innej wersji tzn. pozbawionej tempomatu i ogranicznika prędkości. Z tego co wyczytałem na forum to przy wymianie licznika trzeba uważać na przebieg, bo wyższy przebieg z licznika nadpisze ten z czujników ABS. Pytanie czy jeżeli znajdę licznik z niższym przebiegiem to mogę po prostu zamontować nowy licznik, czy też wymiana wiąże się z jakimiś dodatkowymi zabiegami np. ingerencją w komputer pokładowy itp.? Innymi słowy czy mogę dokonać jej samodzielnie czy muszę udać się do jakiegoś serwisu? Pozdrawiam
  14. Hej, Co myślicie o takim aucie: http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-1-5-dci-110-ps-stan-idealny-3-miesiace-gwarancji-vgs-w-cenie-ID6yf36j.html Ktoś może miał jakieś doświadczenie z ze sprzedającym? Pozdrawiam
  15. A czy ktoś może się podzielić wrażeniami z jazdy w trasę tą wersją silnika (1.5 - 90km KM). Jak to wygląda przy załadowanym bagażniku i z 3 pasażerami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!