Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

markis80

Użytkownik
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przepustnica nowa razem z uszczelnieniem całego dolotu oraz nowy mapsesnsor. Wtyczka jest ok ale ma lekkie luzu na sprężynce. Jak go wyciągnę i nim poruszam to słuchać jak tłoczek lata. Zero błędów na Clip. W jakim zakresie pracował Ci na wolnych obrotach?? U mnie podczas jazdy po wciśnięciu gazu skacze do 40+ a na wolnych w zakresie - 2 do +6-7
  2. Dzięki, mam na dzieje że pomoże bo już mnie krew zalewa.
  3. Miałeś szarpnięcia przy zmianie biegów na wyższe i jak dodawałeś gazu przy włączonym biegu. Mam coś takiego że jadę np 4 bieg ściągnę nogę z gazu do zera i dodam to mam szarpnięcie. Poduszki mam nowe.
  4. Z odmy lub pokrzywy odmy to tad pokrywą zaworòw. I do tego nie trzeba rozcinać rozrządu. Olej masz na górze silnika więc na 99.99 procent to nie jest z zaworòw. Nie ma potrzebny ściągania kolektora do wymiany rozrządu.
  5. U mnie podobny dźwięk dawała pompą wody, po za tym lekkim klekotaniem ja słyszę jak już coś [cenzura] szumi. Ściągnij pasek mikro i zobaczysz skąd ten dźwięk.
  6. markis80

    Obroty

    Przybrudzona przepustnica.
  7. Przełożyłem lewy tył na prawy przód, prawy tył na lewy przód a przód prawy na prawy tył i lewy przód na lewy tył. I ściąga oraz drgania na kierownicy
  8. Mam ten sam problem z drganiami i sciagniem ale u mnie pojawił się po zmianie opon na letnie. Zbieżność sprawdzona koła wyważone a felgi proste. U siebie co roku przy zmianie opon rotuje nimi tak jak według zaleceń z oponeo jak zopobiegać ząbkowaniu opon. A opony do dunlop bluresponse w weekend przełoże je z powrotem jak jeździły w zeszłym roku i dam znać. Choć nie uśmiecha mi się wizja wyząbkowanych 2 letnich opon.
  9. Zrobiłem test test z opornikami i na chwile włączył się wentylator ale sprężarka się nie włączyła na dworze było 6-7 stopni. W sumie po wyciągnięciu oryginalnej wtyczki i włożeniu z powrotem też się na chwile włączył wentylator ale sprężarka nie . Uwalony presostat czy szukać gdzieś dalej usterki .
  10. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach, jak będzie któryś zawór wypalony to też będzie nie równo pracował.. Jak masz możliwość to podmień czujnik położenia wału/walków.
  11. Komplet uszczelek to około 60 zł. Ja bym wymienił bo jeżeli dzieję się to na bp i LPG to ewidentnie coś jest nie tak z układem powietrza lub zaplonu. A cewki pod ten silnik to beru zs552 po 60 zł szt. A cewka też może dawać taki objaw jak się kończy.
  12. Jedynie co przychodzi mi do głowy to może być wypalony zawór/zawory Przerabiałem w Megane I 1.6 i wtedy chodziła nie równa ale nie pamiętam kodów błędów. Ewentualnie może rozrząd przeskoczył.
  13. Silikon dodałem dla lepszego uszczelnienia bo ta uszczelka szybko twardnieje pod wpływem temperatury ale syk pozostał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!