Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bercik_kb

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II CC
  • Silnik
    2.0T
  • Przebieg (tys.km)
    197

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pomogła wymiana elektrozaworu - zakupiona używka - nowy nie do dostania, nawet w serwisie autoryzowanym sprawdzali i nie ma dostępności we Francji...a że te zawory lubią podobno lecieć, jeśli skończą się używki to biada nam....:) Dzięki za pomoc.
  2. Z tym EGR to tak, oczywiście źle go zrozumiałem i chodziło o elektrozawór, EGR mi został w głowie jak się naczytałem o tym kodzie błędu ale w dieslach:) Jeśli CLIP to to małe przenośne urządzenie - to nie, był podłączony pod zwykłego lapka, jakiś program Delphi czy coś takiego, i błąd był kasowany tym programem. Dzięki za opis postępowania. Pokaże mechanikowi. A jest możliwość żeby błąd występował przez wypinającą się rurkę od dolotu (na foto zaznaczone)? Zacznę od zakupu dwóch obejm metalowych i skręcenia rurki która wypada. Jak błąd znowu będzie wyskakiwał - wg. instrukcji w opisie.
  3. Witam! Od pewnego czasu mam problem- pojawia mi sie na komunikat Check Injection, auto troszkę traci wtedy moc. Po podłączeniu na kompie pokazało dwa błędy: - 0243 zawór regulacji ciśnienia doladowania - przerwa w obwodzie - 0243 elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania; zwarcie do masy I przy okazji bład: - 0530 odwód czujnika czynnika chłodzącego; napięcie poza zakresem tolerancji - nieciągły (niby uszkodzony czujnik, klima nie działa, przed zimą chłodziła aż za mocno) Obydwa błedy niby mówią o ciśnieniu doladowania, jednak mechanik nie był w stanie stwierdzić czy to na 100% to...a nie chce testować metodą prób i błędów i wymieniać wszystkie czujniki. Mechanik wspominał też że moze to być uszkodzony EGR. Czasami przy pokazaniu się błędu i dynamiczniejszej jazdy wypinała się rurka od dolotu - taka mała przechodząca w ok. wtrysków - może to być spowodowane zbyt dużym cisnieniem (nie znam się, próbuje sobie dopasować usterki:) Mechanik sprawdzał jeszcze sprężanie, jednak akurat wtedy nie bylo błędu i wszystko niby dobrze... Dodam że błąd sam się pojawia - po zgaszeniu i odpaleniu auta, oraz po którymś ponownym odpaleniu (najczęściej jak odstoi troche) sam gaśnie- i wtedy moc wraca, turbinka śmiga aż miło. Jeśli będzie potrzeba poszukam jakiegoś speca elektryka od renault, ale póki co mam dość... może uda się zdiagnozować usterkę po tych błędach. A może być to spowodowane uszkodzoną wiązką? Jest jakaś wziązka której uszkodzenie mogłoby skutkowac pojawieniem się tych trzecb błędów? (Łącznie z klimą)
  4. Magistrale olejową, czyli? Chodzi o całą tą metalową rurkę? Jeśli tak to może być problem... używek nie ma nigdzie, nowej też nie znalazlem. Chociaż jeszcze w ASO nie pytałem...
  5. Witam! Leci mi olej z doprowadzenia oleju do smarowania turbiny. Najlepsze jest to ze uszczelka juz została wymieniona dwa razy, pierwszy raz lało i kapiący olej aż syczal na rozgrzanym wydechu i smród w kabinie - masakra. Drugi raz uszczelka wymieniona przy okazjj wymiany silnika - zrobione 1500km i już sie mocno poci (wrzucam fotke). Jaki może byc tego powód? Jest możliwość ze uszkodzona jest ta rurka? Poki co lekko cieknie, ale juz zaczyna śmierdziec znowu w kabinie i chwila i bedziw sie lało strumieniami...macie jakieś pomysły? Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  6. Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu obserwuje forum, ponieważ od kilku miesięcy jestem posiadaczem Megane II Cabrio 2.0T. Niestety, ale wczoraj silnik wyzionął ducha. Dostał uderzenie od dołu (może kamień, lód, cholera wie co), dziura w misce olejowej, cały olej uciekł i silnik uległ zatarciu...:( Miska musiała już być nadpeknięta, ponieważ poprzedni właściciel kupił za małe zimowe opony, i zanim zmieniłem na większe troszkę poszorowałem po ziemi (prześwit na środku był ok 4-5cm). Auto zaholowane do mechanika, i na dniach dostanę info czy w ogóle jest sens cokolwiek naprawiać czy po prostu wymienić silnik, całkiem możliwe że turbo też dostało po dupie... I tu przechodzę do sedna tematu: jeśli okaże się że naprawa jest nieopłacalna, zastanawiałem się jak wygląda włożenie mocniejszego silnika F4R774. Jak to wygląda, czy ktoś robił już coś takiego, i co jeszcze przy okazji będę miał do wymiany? Turbo na pewno trzeba by wymienić, a jak ze skrzynią i resztą podzespołów? Zastanawiam się, że jak i tak będę miał do wydania kilka tys...to może chociaż coś zyskam:) Póki co tak głośno myślę, ale na dniach na pewno będę musiał podjąć jakaś decyzję, auto potrzebuje mieć jak najszybciej sprawne.. Może ma ktoś na zbyciu silnik F4R lub F4R774 godny polecenia, żebym nie musiał po kilku tys. robić remontu... Z góry dziękuje za wszystkie uwagi pomoc! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!