Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

galakty

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. Przejrzyj wszystkie węże, może to nie być wina hamulców, tylko jakiś płyn ścieka na tarcze i przy podgrzaniu zaczyna parować. Nic nie ubywa? Płyn od wspomagania? Chłodniczy? Gdyby to był przewód od hamulców to pedał byłby miękki i raczej dziś już byś nie zahamował.
  2. Witam, na wstępie napiszę, że przejrzałem kilka tematów i zbytnio takiego problemu opisanego nie widziałem, a więc do rzeczy. Problem ten mam od kiedy kupiłem auto, ale nie zwracałem zbytniej uwagi. Po naprawie przepustnicy, oświetlenia z tyłu, zawieszenia z przodu nadszedł czas na tył. W sumie nie wiem czy to jest problem... Podczas jazdy nic się nie dzieje. Autko śmiga wyśmienicie. Prowadzenie idealne, nie czuć by zawieszenie miało jakieś luzy. Problem objawia się podczas mojej standardowej trasy i TYLKO w jednym miejscu. Mianowicie podczas zjazdu z górki jest kolejna koleina, od rowu melioracyjnego a potem znowu podwyższenie. Właśnie podczas wjechania w ten uskok i odbiciu zawieszenia (chyba to ważne, nie podczas dobicia, tylko jak zawieszenie wraca już do normalnej pozycji) pojawia się charakterystyczny ni to stuk, ni to obcieranie o coś... Nie jest to puknięcie, ciężko opisać. Pojawia się to z prawej strony. Podczas normalnej jazdy tego nie ma, cisza totalna. A w tym jednym miejscu jest hałas. Jako, że muszę mieć auto w 100% sprawne ten temat mnie męczy... I nie, to nie amortyzator. Na starych i na nowych (stukał lewy, tuleja się rozpadła) jest ten sam objaw. Więc wychodzi na to, że belka? Ale auto stoi prosto, równo. Teraz z przodu nieco wyżej ale mam nowe sprężyny bo jedna pękła. Między kołem a nadkolem jest przerwa, więc raczej nie drążki... Tuleja na belce ta z boku? Ale czy wtedy nie hałasowałyby cały czas? I raczej lewa strona siadła by pierwsza, a nie prawa. Tak na logikę biorąc. Macie jakieś pomysły? Nie chcę regenerować całej belki, skoro jest dobra, a ten hałas... Macie pomysły?
  3. Też walczyłem z obrotami, okazało się że krokowy i przepustnica były brudne, oraz oringi obydwa na przepustnicy były z kamienia, a nie gumy. Po naprawie efekt natychmiastowy, chociaż czasami jeszcze komputer głupieje i daje za duże obroty, po kilku kilometrach wraca do normy. Panowie, to nie stare autka, trzeba im dać czas na adaptację ;)
  4. Od strony klapy jest wszystko w porządku, a od strony nadwozia nie idzie się dostać, za krótkie przewody, po wyjęciu osłony nic nie widać oprócz dwóch milimetrów przewodów. Też stawiam na przetarcie, ale dostęp okropny. Czy może być coś uszkodzone/wypięte w środku kabiny? W słupkach tylnych itp? A który bezpiecznik odpowiada za tylną wycieraczkę? Bo na niej też nie ma prądu. Czy mogą to być bezpieczniki przy komputerze lub pod podszybiem? Dodano: 26 mar 2017 - 23:10 Dorwałem schemat elektryczny i znalazłem wiązkę R15, jest ona na wtyczce. Czyli gdybym się do niej dostał i sprawdził napięcie na pinach, to wiedziałbym czy problem jest w bagażniku, czy gdzieś indziej w aucie. Może ktoś wie dokładnie gdzie ta wtyczka jest? W tylnym słupku? Dodano: 27 mar 2017 - 15:19 Dla potomnych. Rozebrałem pół tyłu, łącznie z wtyczką wiązki R15, okazało się że przewód niebieski jest ułamany w klapie + przewód od ogrzewania szyby trzymał się na 2 drucikach. Dlatego miałem przebicie. Wszystko działa. Do zamknięcia :)
  5. Dobra, nie wytrzymałem i trochę pogrzebałem dziś. A więc: Prąd dochodzi do trzeciego światła stop, dochodzi również do centralnego zamka. Natomiast na wtyczce od wycieraczki nie ma prądu i na wtyczce od rejestracji też nie ma prądu. Wycieraczka ogólnie była odpięta. Także ktoś już grzebał... Bezpieczniki sprawdzałem multimetrem i wszystkie są dobre (pod kierownicą). Wiązka również wygląda na dobrą... Nigdzie w widocznym miejscu nie ma pęknięć izolacji. Ręce mi opadają, dlaczego światło stop ma prąd a wycieraczka i oświetlenie rejestracji nie ma prądu? Przecież to jedną i tą samą wiązką idzie. Ogrzewanie tylnej szyby też działa. A i jeszcze jedno, jak naciskam hamulec to zapala się ikonka ogrzewania tylnej szyby, po odpięciu światła stop ta ikonka się nie zapala... Czyli coś w bagażniku podejrzewam (w klapie)?
  6. Do dwóch żarówek oświetlenia tablicy odłączać akumulator? :o Zapomniałem dodać, że nie działa również tylna wycieraczka, nie wiem jeszcze czy to silnik czy coś grubszego z kablami bo dopiero jutro się zabiorę za demontaż klapy bagażnika od środka. Oprócz tego wszystkie światła, elektryka cała itp działa poprawnie. Niedawno go kupiłem i zabieram się do doprowadzenia do dobrego stanu, ostatnio walczyłem pół dnia z obrotami i przepustnicą i chodzi jak marzenie, a tu głupie żarówki mnie pokonały :|
  7. Witam, postanowiłem sobie wymienić oświetlenie tablicy na LEDowe. No to ręce do roboty i wyciągamy stare żarówki. Okazały się przepalone, więc prąd kiedyś był. Wkładam LEDy, nie świecą, odwracam, nie świecą... Trochę zdębiałem, poszedłem kupić najzwyklejszą C5W, wkładam, również nie świeci. Teraz pytanie, co jest grane? Bezpiecznik z tego co czytałem jest ten sam co od alarmu pozostawionych świateł i pozycyjnych, one działają więc bezpiecznik jest dobry. Chyba jest inny bezpiecznik od oświetlenia tablicy rejestracyjnej? Tak wiem, na osłonie bezpieczników są ikonki... Te ikonki mówią tyle, co nic :). Zdjąłem gumową osłonkę między kabiną a klapą i przewody są dobre, zaizolowane. Ręce mi opadły, poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!