Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukasgda

Nowy użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    135000 km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zdjęcie poglądowe. Mam na myśli ten element. Jest chyba zintegrowany z drążkiem, chciałem sobie zaoszczędzić pracy żeby dwa razy nie demontować. Podejrzewam, że trzeba zwalić tunel środkowy i może uda się wypiąć linki nie wchodząc pod auto (hipotetycznie, nigdy tego nie robiłem).
  2. Drżenie czasami występuje, nie jest to bardzo powtarzalne. Myślę, że to jest ten sam problem - lewarek powinien być w miarę sztywno usytuowany. Innego luzu nie dojrzałem, jak ten pod osłoną lewarka, który widać gołym okiem. Ta tuleja podejrzewam się wytarła. Kwestia czy kupić część używaną, która również może być zużyta. Podejrzewam, że w ASO występuje jako kompletny element i mało nie kosztuje.
  3. Witajcie, ponieważ nie znalazłem podobnego postu na forum, postanowiłem założyć nowy temat. Z reguły problem miały skrzynie manualne 5-biegowe. Zauważyłem, że w mojej Megance 1.5 dCi K9k - 110KM - skrzynia manualna PK6, zrobił się ponad normatywny luz na lewarku dźwigni zmiany biegów. Zdjąłem osłonę lewarka i rzeczywiście zauważalny jest luz na tej tulei kulowej. Z tego co wiem nie ma zestawów naprawczych, czy ktoś może borykał się z podobnym problemem? Dzięki!
  4. Popularne wśród turbodoładowanych diesli. W takim razie masz w porządku uszczelki. Moja Meganka ma teraz 110tysi. km, i jest na prawdę lekko zapocone. Z autem nic się nie dzieje, krztyny oleju nie dolewam.
  5. Aktualizacja wiele pomaga, zaktualizowałem i kilka problemów zniknęło. Jest osobny wątek o aktualizacji.
  6. Rzeczywiście najlepiej się słucha w trybie Jazz. Zaktualizowałem też radiodtwarzacz i naprawiło to kilka bolączek! Także, dzięki za radę z tą aktualizacją ;)
  7. Panowie, zaktualizowałem z wersji 2.2.0.19. Aktualnie 3.1.0.27, wszystko poszło bez problemu. Zniknął problem z rozmowami prze bluetooth (dziwne dźwięki), rolką przy kierownicy można przewijać stacje radiowe zapisane, niby szersza regulacja bassów, lepiej działające radio (wcześniej zakłócenia). Zmiana jak najbardziej na plus.
  8. Może rzeczywiście takie wrażenie, a dałem dźwięk 1 do przodu. Pobawię z się ustawieniami, Jazz z tego co pamiętam nie można ustawiać bassu? Co na plus to na wyższych ustawieniach Volume, ładniejsze w odbiorze są piosenki.
  9. Panowie, czy Wam też po montażu tych głośników wysokotonowych spadł, słaby jak dotąd bas? Ja mam akurat ph2 Dynamique - były konektory w desce.
  10. W mojej Megance jest problem z rozmowami bluetooth, dziwne dźwięki się nakładają. Tak samo manetką przy kierownicy, przełączanie stacji radiowych są jakieś randomowe a nie te zapisane. Aktualizacja może pomóc?
  11. Da radę zwalić ten przewód gumowy, bez rozbierania połowy samochodu... i egra?
  12. W mojej też lekko zapocone 13 rok. Zauważyłem, że niektóre 1.5 dci 109, mają tam zamiast plastikowej rury - metalową srebrną. Ktoś się orientuje czy można podmienić? Wyłamał mi się lekko ten dziwny patent zatrzaskowy i podejrzewam, że lekko tam puszcza.
  13. Mam to samo, rozmówcy mówią, że dziwne dźwięki dochodzą. Wgranie nowego softu tylko ASO? Czy jakiś warsztat niezależny Renault?
  14. Kupiłem dysze 289309708R. Zamontowałem i psikają dość nędznie, gorzej lewa. Rzuca 2 ślady ale mgłowe? Ma ktoś pomysł, czy jakoś reguluje się nie tylko góra dół?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!