Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

S250

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2, 120KM, 2005
  • Silnik
    1,9
  • Przebieg (tys.km)
    250000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W megance 1.5 CDI z 2003r. którą jeździ żona co pewien czas świeci się kontrolka oleju i komunikat Service. Olej zalany jest 5W40, wymiana oleju i filtra była na wiosnę 2017r. Poziom ojelu jest powyżej środka, poziom kontroluję i czasami doleje . Są dni że kontrolka nie zapala się lub po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta zgaśnie. Jaka może być przyczyna, pompa oleju nawala??
  2. Problem rozwiązany, Tak jak napisałem wcześniej, wina w przerywanej pracy była w wadliwie działającym EGR'ze. Dostałem od znajomego na próbę dziłający EGR i wszystko jest oki, ślinik ładnie pali nie czuć żadnych przerw w pracy i moc jest jak powinna być. Na wypożyczonym EGR'ze przejechałem ponad 1000 km.
  3. W mojej megance nie działa podgrzewanie tylnej szyby i lewego lusterka. Po wciśnięciu przycisku od podgrzewania, kontrolka się świeci i prawe lusterko działa (wiem bo awarie miałem już w czasie zimy i zawsze musiałem tylną szybę i lewe lusterko skrobać). Miernikiem sprawdziłem i wiem że prąd nie dochodzi do tylnej szyby, bezpiecznik na pewno mam dobry, szukałem jakiejś kostki pod siedzeniem i nic nie znalazłem. proszę o radę co może być przyczyną i gdzie mam zajrzeć.
  4. Opanowałem problemy połowicznie. 1 ) Świecąca kontrolka z komunikatem - miałem niesprawne świece żarowe. Nie wnikałem która świeca, wymieniłem komplet. Kontrolka i komunikat już nie świecą. 2) Z drugim problemem mam więcej kłopotu. rozmawiałem z lokalnymi posiadaczami renówek i podejrzenie padło na EGR. Wyczyściłem egr i wymieniłem na inny, zauważyłem że jest już. lepiej ale nie tak dobrze jak powinno być. Więc odpiąłem kostkę i włożyłem inną cewkę egr przymocowując do do silnika. Teraz silnik pracuje ok, nic nie przerywa, świeci mi kontrolka i komunikat injektor (spowodowane jest to wypięciem kostki). Zauważyłem jeszcze ze silnik stracił na mocy, jest troszkę słabszy. Co mnie martwi i widać tutaj muszę coś pokombinować, może wykonać zaślepkę pod egr i podłączyć kostkę. hmm powalczę i z czasem napisze jak postępy. Chyba że ma ktoś jakiś pomysł.
  5. Dziękuje za odpowiedź. w poniedziałek oddaje auto do naprawy. przekażę aby wykręcił wszystkie wtryski i sprawdził czy podkładkę i czy wizualnie są ok, oraz sprawdził wszystkie świece żarowe. Odezwę się po naprawie.
  6. witam, Ostatnio musiałem wymienić silnik 1.9 120KM (obracająca się panewka). Kupiłem słupek z osprzętem bez turbiny. Mój mechanik zamontował silnik, silnik odpalił, była jazda próbna i wszystko oki. Auto odebrałem i po kilku dniach gdy silnik zimny zaświeciła się kontrolka SERVICE i wyświetlił się komunikat CHECK INJECTION. Service i Injection świecą się tylko gdy silnik zimny. Zauważyłem również że silnik przy obrotach ok 1900 zaczyna przerywać (szarpać) jak by paliwa chwilowo brakowało, po zwiększeniu obrotów wszystko jest oki. Moje pytanie co to może być?? Wtryski do wymiany?. Powiem jeszcze że mechanik który wymieniał mi silnik mówi że może się jedne z wtrysków zastał bo nie wiadomo jak długo stał silnik, a inny mechanik po podłączeniu do kompa powiedział że wina jest z wiązką elektryczną bo mu wyświetla komunikat, chwilowe zaniki prądu (coś w tym stylu, tak powiedział) i mówi że musi gdzieś być przetarta wiązka lub źle podłączona masa. I teraz już nie wiem co jest :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!