Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pixmer

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    270
  1. Niekoniecznie, wystarczy takie coś http://allegro.pl/brak-rca-w-radiu-konwerter-sygnalu-audio-rca-i6650965266.html instalacja tego jest dziecinnie prosta, gorzej z jakością dźwięku.
  2. Wszystko kupował i zakładał mechanik w grudniu więc wątpię aby był zły, a jak byłem tydzień temu to posprawdzał napinacz,rolki, pasek i powiedział, że luz jest bardzo mały i wątpi, żeby to było przyczyną (może jednak ten mały luz powoduje ten pisk?)
  3. Wszystko co prądożerne załączone i cisza, nic nie piszczy. Niestety nie ma informacji o mocy na wejściu - wzmacniacz Alphard rb4s
  4. Radio jest ustawione na 0vol a dalej jest pisk, dodam, że przy dodawaniu gazu jest on głośniejszy.
  5. Brak wyjść RCA dlatego bezpośrednio tego nie podepniesz, możesz bawić się w konwertery RCA ale opinie na temat takiego czegoś nie są zbyt pochlebne, jedynie możesz wydać te 30 zł, zobaczyć jak gra i zostawić albo wyrzucić. Ewentualnie możesz sprawdzić czy do twojego radia można samemu dolutować wyjścia RCA, ale to już troszkę wyższy poziom.
  6. Jakiś miesiąc temu zamontowałem sobie car audio (wzmacniacz, 2 głośniki, tuba) wszystko było w porządku, niestety teraz zaczął piszczeć alternator, pasek mam nowiutki to pomyślałem o rolkach i napinaczu, pojechałem do znajomego mechanika, który stwierdził, że wszystkie te trzy rzeczy są sprawne a dzieje się tak tylko przy załączony radiu, sprawdziłem i okazało się, że pisk jest tylko gdy załączam wzmacniacz.. Co może być powodem? Czyżby alternator nadawał się do regeneracji? A może jest po prostu za słaby na takie car audio (ale dziwne, że wcześniej nie dawał znać gdyby był zbyt słaby..). Dodam, że parę dni przed zamontowaniem car audio sprawdzałem u elektryka alternator i napięcie miał dobre, jedynie akumulator mam strasznie słaby i nadaje się do wymiany.. Może to jego wina?
  7. Zobacz jak przechodzi linka do otwierania klapy oraz wiązka kabli do kierownicy, przeważnie idzie obok pedałów, w mojej Meganie II nawet nie musiałem ciąć uszczelki - wystarczyło przepchnąć, niestety aby łatwo było mi grzebać już przy samym silniku musiałem wyciągnąć cały filtr powietrza, ale 30 min roboty która polegała na odkręceniu paru śrubek. Z tego co widziałem w Clio IV sprawa wyglądała identycznie jak w mojej Megane II więc nie powinno być większego problemu w twoim samochodzie. Gdy to Ci się uda to potem najlepiej ściągnąć boczne plastiki i w dywaniku je położyć. Pomocne mogą okazać Ci się filmy, gdzie gość pokazuje jak to mniej więcej wygląda, wystarczy wpisać Car Audio - Budowa od podstaw na YT ;)
  8. Od jakiegoś czasu zdarza mi się w mojej megance, że wyskakuje błąd "servolenkung überführen" który znika po 2-3 sek. lecz po chwili z deski robi się choinka i wyskakuje błąd "bordelektronik defekt". <><><><><><><><><><><><><><> Nie ma na to reguły kiedy wyskoczy, jedynie na prostej drodze nic się nie dzieje - chyba, że wjadę na dziurę. <><><><><><><><><><><><><><> Dodam, że ostatnio dodawałem CarAudio oraz, że mam bardzo słaby akumulator (do wymiany), miał ktoś podobny problem? <><><><><><><><><><><><><><> Edit: właśnie odpiąłem całe audio i problem nadal występuje. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  9. Jak to jest z mocą na linii wzmacniacz - sub/głośniki? Na olx.pl widzę pełno "zestawów" gdzie RMS wzmacniacza to 150W a zapotrzebowanie RMS tuby to 250, czy oni aby na pewno mają dobrze dobrany sprzęt? Co w przypadku gdy głośniki bądź tuba dostają za mało prądu i co w przypadku kiedy dostają go za dużo? (np. wzmacniacz na kanał daje RMS 55W a głośnik potrzebuje RMS 35W?)
  10. Kolejne pytanko, co z tweeterami? Jak one są podłączone teraz (fabrycznie)? Jednym kablem pod zwrotnice razem z przednimi? Czy mają całkowicie osobne kabelki od tych głośników przednich? Zastanawiam się czy kupić jakiś zestaw odseparowany (np taki Mój odnośnik) Czy po prostu głośniki jbl cs752 i tweeterami się nie przejmować?
  11. Ostatnio gdy myślałem o tym i pytałem mechanika to powiedział, że silniki muszą być identyczne, inaczej jest dużo zabawy, szczególnie z komputerem.
  12. Czyli jednym słowem lepiej jak sam sobie zrobie RCA :) Ale dalej ponawiam pytanie, czy jeśli wzmacniacz jest 4 kanałowy to muszę mu podpinać 4 kable RCA?
  13. A jeśli wzmacniacz jest 4kanałowy i ma 4 wejścia RCA to muszę podpiąć mu wszystkie 4 RCA czy 2 wystarczą?
  14. Chciałbym w swojej megane trochę polepszyć dźwięk, ponieważ fabryczne głośniki już się chyba zużyły, moją wizją jest dodanie wzmacniacza, skrzyni basowej/tuby, głośników a to wszystko podpięte pod fabryczne radio. Dokładniej mówiąc, chcę pod fabryczne radio (nie chcę innego ze względu na wyświetlacz oraz sterowanie z kierownicy) podpiąć konwerter RCA (radio tuner list) i z konwertera pociągnąć kabel do wzmacniacza, który będzie dawał sygnał na skrzynie basową w bagażniku oraz nowe głośniki z przodu (głośniki kupię "13 ponieważ nie mam ochoty na zabawę). I tutaj pojawia się parę pytań.. 1. Czy to w ogóle ma sens? (podłączanie tego pod fabryczne radio? pewnie mały) 2. Co z tweeterami i głośnikami z tyłu? Czy jeśli podepnę taki konwerter http://allegro.pl/brak-rca-w-radiu-konwerter-sygnalu-audio-rca-m006-i6463936070.html mogę do tych kostek z drugiej strony normalnie podpiąć głośniki z tyłu i tweetery? 3. Czy mogę do wzmacniacza dwukanałowego w jeden kanał podpiąć skrzynie basową a w drugi kanał podpiąć oby dwa głośniki przednie? Czy lepiej (O ILE TAK MOŻNA) wzmacniacz 4 kanałowy i 2 kanały w mostek na skrzynie a pozostałe 2 na głośniki przednie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!