Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
Oleksyl00
Nowy użytkownik-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III phI
-
Silnik
2.0 dci 160
-
Przebieg (tys.km)
87000
-
Megane IV phI Megane IV Energy TCe 100 czy TCe130
Oleksyl00 odpowiedział(a) na flowgrid temat w Zakup - Megane IV
Konie mechaniczne to wynikowa momentu i obrotów silnika. 1.6 jest szybsze bo jest wolnossące i osiągi czerpie z pojemności. Tam gdzie w 1.2 turbo mówi dziękuję, tam 1.6 jeszcze ciągnie swoją naturą. Powiedz mi tylko proszę, ile razy Ci się przydało przyspieszenie od 0 do 100? Ja cenię elastyczność która w 1.2 jest nieporównywalnie lepsza. A Tiry nie biorą wszystkich na światłach bo mają krótkie biegi i koło 30ton na plecach. Swoją drogą jakbyś miał stanąć na światłach obok samego konia bez naczepy + ogarnięty kierowca to mógłbyś się bardzo zdziwić:) Edit: dochodzi jeszcze kwestia skrzyni biegów, a pisząc, że 1.6 jest szybsze bo czerpie osiągi z pojemności miałem na myśli tylko ten konkretny przypadek tych 2 silników -
Megane III phI pomoc w ocenie ogłoszenia meganki
Oleksyl00 odpowiedział(a) na rasing temat w Zakup - Megane III
Dokładnie tak jak mówisz, krótka zabawa z odklejeniem emblematu i wymianą kratek na "prawilne" załatwiła wygląd. Cieszy mnie wygląd tej wersji, białe akcenty w środku również nadają ciekawego całokształtu. Na lato tylko felgi większe wlecą (czerń obowiązkowo) i myślę, że będzie jeszcze lepiej. -
Megane III phI pomoc w ocenie ogłoszenia meganki
Oleksyl00 odpowiedział(a) na rasing temat w Zakup - Megane III
Cześć, właściciel komisu miał te auto od pośrednika. Na początku 2015 sprowadzona do Polski jako uszkodzona (lewy przedni narożnik). Malowane oba błotniki, maska, zrobiono przejście na drzwiach kierowcy i pasażera. Ogólnie troszkę szpachli jest tylko na masce (500 mikron w narożniku od strony kierowcy), powłoka lakiernicza w malowanych elementach do 300 mikron. Wymieniony zderzak przód od zwyklej gt line, pas przedni i lampy na zamienniki. Elementy konstrukcyjne nie były ruszane jak i zawieszenie. Tył auta fabryczne wartości lakiernicze. Przebieg autentyczny, w połowie 2014 jakoś miała 74kkm, potem zrobiła jeszcze 12kkm i dzwon. Od tego czasu stała. Tragedii nie ma, auto jak większość z Francji. Mechanicznie oprócz lekko zagiętego dolotu na wysokości bloku, też się nie można było doczepić. P.S. kupiłem te auto, dostała pakiet olej + filtry, wymieniłem lampy, kratki w zderzaku, poprawiłem spasowanie przodu i śmigam, już 8kkm bez zastrzeżeń :) P.S.2 z kwiatków które wyszły to awaria lusterka pasażera (składanie nie działało, podparte wkrętami i odcięte kable)