Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mateusz9986

Użytkownik
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II ph II
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    79000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tego nie wiedziałem, myślałem że ten nowy twór jest tylko w Megance IV :). Jaki w takim razie jest system działania tego filtra. Czy dlatego że znajduje się przy turbinie to wypala się on automatycznie w momencie osiągnięcia odpowiedniej temperatury czy jest jakiś proces, dana prędkość, obroty ?. Czy można też wyczuć w jakiś sposób że w danym momencie jest wypalanie, no i chyba najważniejsze co w przypadku przerwania takiego wypalania czy paliwo rozrzedza olej jak w innych markach ?. Planuję zakup elm i używanie programu dtt4all do sprawdzenia stanu zapchania filtra. Używa ktoś może tego programu do sprawdzenia stanu dpf ?.
  2. Tylko że z tego co widzę w opisie samochodów, mówicie o Megankach III które są wyposażone w piąty wtryskiwacz którego w Megane 4 nie ma, filtr jest za to zamontowany zaraz za turbiną.
  3. Witam. Jestem nowym właścicielem Renault Megane 4 Grandtour 1.5 dci 110 koni. Auto zakupiłem myśląc że dpf wyposażony jest w 5 wtrysk, okazało się że tak nie jest. Filtra jest podobno zaraz za turbiną i według ASO również jest bezobsługowy. Mam pytanie jak wygląda to w rzeczywistości. Dodam że autem poruszam się głównie do pracy około 13 km w jedną stronę, głównie drogami z ograniczeniem do 50 i 90 km/h. Raz, dwa razy w miesiącu wyjazd 50-60 km i do tego raz w roku dalej na wakacje. Zajadę go takim jeżdżeniem czy raczej będzie ok ?. Macie jakiś sposób po którym rozpoznajecie że właśnie wypala się DPF ?.
  4. A jak wygląda sprawa z żywotnością wtryskiwaczy i koła dwumasowego w tym motorze ?. Czy jest rzeczywista różnica w jeździe pomiędzy wersją 95km a 110 km ?
  5. Czyli z większości postów wynika, iż ten silnik nie jest taki zły nawet na dojazdy takie jak moje.
  6. Niestety ale potrzebuję kombi a mam obecnie sedana. Auto chciałbym kupić najlepiej z ASO.
  7. Zacząłem powoli polowanie na Megankę III kombi w budżecie do 30 tys zł. Chciałbym zakupić auto najlepiej z salonu ( używane ), jednak zdecydowana większość to 1.5 dci w wersji 95 lub 110 koni. Obecnie posiadam Megankę II sedan 1.6 również salonową. Roczny przebieg około 12-15 tys km w tym codzienne dojazdy do pracy 14 km w jedną stronę raczej ciągiem bez korków, raz na miesiąc trasa w jedną 40-50 km i dwa trzy razy do roku dalsza trasa. Czy warto iść w 1.5 dci czy jednak szukać benzyny. Do tej pory nie miałem żadnego diesla, mam okazję jeździć 2.0 hdi 90 konnym w Berlingo i mimo na papierze znacznie gorszych osiągów mam wrażenie że lepiej to jedzie od mojego 1.6.
  8. Czy może mi ktoś powiedzieć jak poradzić sobie z przeciągnięciem kostek przez ten gumowy przepust. Wydaje mi się że tylko cięcie kabli , założenie przepustu i zlutowanie wchodzi w grę. W tej chwili stary przepust mam zdjęty bo był dziurawy więc rozwaliłem go do końca, ale naciągnąć nowego na wtyczki nie ma szansy.
  9. Przepustnica na pewno nie było czyszczona nigdy. Czyli wygląda na to że faktycznie tej adaptacji się nie robi.
  10. Od dwóch dni obroty się ustabilizowały, zaraz po rannym odpaleniu jest 1000 po chwili spada na 800 i tak trzyma. Wstrzymam się jeszcze, może to był jednorazowy występ. Najbardziej boje się tej adaptacji że ostatecznie jednak podłączenie pod komputer będzie potrzebne. Jeżeli już bym się zabrał kiedyś za czyszczenie to czy trzeba wymieniać również od razu uszczelki ? Można tą klapkę w środku ruszać ?
  11. Słuchajcie mam problem z niskimi obrotami. Czasami zaznaczam czasami auto po odpaleniu ma niskie obroty tj. 500-600 przy temp na zewnątrz 3-4 stopni. Po 4-5 minutach jazdy wszystko jest ok obroty wracają na 800. Innych objawów brak, raz w zeszłym miesiącu zacharczało mi KZFR przy odpalaniu. Czy warto przeczyścić przepustnicę ? Ogólnie można coś z przy tym zepsuć ? Czy aby na pewno nie ma potrzeby podłączenia później komputera ?
  12. Maty z tej aukcji bez etykiety http://allegro.pl/mata-oslona-na-szybe-antyszronowa-gratisy-na-zime-i6956338270.html. Ze względu na brak mrozów i czasu, jeszcze nie testowane.
  13. Wymienione koła na zimowe oraz przy okazji zmiana żarówek mijania, postojowych i drogowych. Wymiana żarówek w tym aucie powinna być stosowana jako rozgrzeszenie, żarówek od kierunkowskazów nie udało mi się wykręcić.
  14. Ciężko wyciągnąć z pokrywy bagażnika kostki ? Krótsza droga niż ciągnąć aż z pod fotela. Właśnie zamówione http://www.renault-czesci.pl/Przepust-Renault-oryginal-8200124902(3,688,1674).aspx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!