Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piter161

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.9dTi
  • Przebieg (tys.km)
    105
  1. Kolego aniewa wielkie dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc. Ustawiony kąt wtrysku i autko odpala jak trzeba.
  2. A gdzie szukać tego numeru silnika?
  3. Aniewa napisał ze kąt wtrysku powinien wynosić 0,32. W innym temacie spotkałem się z 0,11 i chyba 0,82 czy to zależy od numery silnika? Powie ktoś gdzie szukać tego numeru silnika, aby dowiedzieć się na ile to ustawić?
  4. A czy w serwisie renault ustawiają tą pompę za pomocą zegara? Czyli najlepiej podłączyć pod clipa? Inny program nie będzie współpracował z meganka? Nie pytałem mechaników jakie mają programy, po prostu na tym się nie znam. PS. jak psiknę lekko plaka w dolot to odpali prawie na strzała (tzn. zrobi z 2 obroty wałem) i chodzi równo bez żadnego dymku. Za każda pomoc z góry dziękuje.
  5. Pasek rozrządu był wymieniany, lecz problemy z odpalaniem zaczęły się już około 0,5 roku przed wymiana. A czy w salonie renault robią takie ustawienia? Wszędzie gdzie pytałem w okolicy nikt tego nie ustawia.
  6. Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka do pompowania paliwa, założony zaworek zwrotny przed pompą paliwa i wymieniony zaworek (ten gdzie paliwo idzie na przelew) przy pompie wtryskowej BOSCH. Świece żarowe wszystkie są nowe mają rok i były sprawdzane są dobre, sterownik świec również jest dobry. Po długim kręceniu gdy już odpali to pojawia się chmura dymu kolor taki biały/siwy, potem już nie dymi. Czy to nie będzie coś związanego z kątem wtrysku? Jak odkręciłem rurkę od wtrysku paliwo leci od samego początku kręcenia rozrusznikiem. W internecie przeczytałem sporo tematów o tym odpalaniu i są różne przyczyny tego nie odpalania. Pod komputer był podpięty mechanik mówił, że nie ma żadnych błędów. Dziś odpaliłem auto i zaraz zgasiłem to po 1h postoju odpalił na strzała a silnik był zimny. Nie chciał bym wymieniać wszystkiego po kolei bo przewyższy to pewnie wartość całego samochodu. Za każda pomoc z góry dziękuje
  7. Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka do pompowania paliwa, założony zaworek zwrotny przed pompą paliwa i wymieniony zaworek (ten gdzie paliwo idzie na przelew) przy pompie wtryskowej BOSCH. Świece żarowe wszystkie są nowe mają rok i były sprawdzane są dobre. W internecie przeczytałem sporo tematów o tym odpalaniu i są różne przyczyny tego nie odpalania. Pod komputer był podpięty mechanik mówił, że nie ma żadnych błędów. Podczas dłuższego kręcenia rozrusznikiem napięcie spada do około 9,5V co w przypadku obecnych temperatur wydaje się być w porządku. Czujnik położenia wału da radę jakoś sprawdzić bez podłączenie pod komputer np.multimetrem? Dziś odpaliłem auto i zaraz zgasiłem to po 1h postoju odpalił na strzała a silnik był zimny. Nie chciał bym wymieniać wszystkiego po kolei bo przewyższy to pewnie wartość całego samochodu. Za każda pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!