Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

valgrind

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    2.0Tce
  • Przebieg (tys.km)
    100000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tego nie wiemy, możemy się domyślać. Dodano: 22 lut 2017 - 11:05 Gdzie to wyczytałeś? Skąd wiesz, że to KME-Silver i po 30k km? Po przełączniku? Bo nic więcej nie widać ze zdjęć, że ma LPG. Same domysły, zero faktów. Dodano: 22 lut 2017 - 11:05 i nawet opony z tych zdjęć zdiagnozowałeś, dobre :)
  2. Odczujesz brak turbo na niskich obrotach, powyżej 3k obrotów będzie podobnie (i też nieprzyjemnie głośno). Jedyny sens 1.6 to LPG, innych zalet brak.
  3. Taki sam popyt jak każde inne auto tej klasy z małym, doładowanym silnikiem na pośrednim wtrysku. Są lepsze silniki do LPG jak ociężała (1500kg) Astra IV 1.4T czy 1.4 T-Jet we Bravo/Tipo (to chyba wszystko w tej klasie), przynajmniej w nich kontroli/regulacji zaworów nie trzeba robić (przynajmniej dopóki wystarczy hydrauliki). Dodano: 21 lut 2017 - 21:03 Do każdego auta da się założyć gaz tylko nie zawsze ma to sens (opłacalność). Nie bez powodu istnieje tzw. czarna lista Prins'a (H4J jest tam wpisany).
  4. Czytałem ten wątek wcześniej, teoretyków sporo z gatunku: ktoś ma kolegę, którego kolega ma LPG, a jego najlepszy kolega jest akurat mechanikiem samochodowym, itp. W hondach kontrola zaworów co 60k km, w mojej KIA ceed co 90k km. Moja KIA ma ok. 160k km i zawory po kontroli na granicy (jazda tylko na benzynie). Interwały dotyczą benzyny, która jak wszystkim wiadomo posiada dodatki "smarujące" jak kiedyś dodatek ołowiu. Niestety LPG nie ma takich dodatków, a japońskie zwłaszcza głowice/zawory są temperaturowo wyliczone na benzyne. Zalej sobie ON albo inna benzynę niż Pb95 i podziel się z nami swoimi doświadczeniami. Czy również wtedy będziesz regulował zawory po 150k km? Skoro silnik 1.4 TCE H4J od nissana, a w Lagunach III popularny silnik M4R 140KM również od nissana ma problemy z LPG (jakie pewnie się domyślasz, a może nawet o nich również czytałeś) to chyba nie trudno się domyślić. Nie mówię NIE dla LPG i tego silnika, jestem tylko ostrożny w osądach. Dodano: 21 lut 2017 - 17:53 A spotkałeś tu kogoś z silnikiem 1.4TCE H4J z LPG i przebiegiem powyżej 100k km?
  5. W ogłoszeniu nie pisze ile przejechane na LPG. O lubryfikacji też ani słowa. Kluczowa w ogłoszeniu jest właśnie instalacja LPG: jaka, od kiedy, jak strojona, itp. Nic o kontroli/regulacji zaworów. Przebieg i powyższe podpowiada że czas głowicy/zaworów dobiegł końca :)
  6. Zgadza się, nieprecyzyjnie napisałem. Jednak w przypadku LPG (m.in. jakość gazu) kontrola = regulacja.
  7. Tak też właśnie myślę zrobić. Umawiamy się następująco: jedziemy na "prześwietlenie" jak wyjdzie ok to ja płacę i kupuję, jeśli nie płaci sprzedająca. Na bank sprzedająca się wykręci. Czy też zauważyliście że fotel kierowcy ma rozdarcie poszycia? 1.4 TCE jest podobno projektowany na 250k km. To silnik od nissana, rozrząd na łańcuchu, brak hydrauliki zaworów, pod LPG trzeba lubryfikacje założyć i do tego kontrola luzów zaworowych co 30k km. Sprawdzenie tych luzów to koszt niemały bo oczywiście trzeba rozpiąć rozrząd itp. Co do silnika to opinie tutaj są różne: od euforii do sceptycyzmu. Jakie macie porównania tego silnika do chociażby 1.4 TSI, 1.6 THP, inne z turbo? Co do spalania to chyba oczywiste. Jeśli turbo wpompuje więcej powietrza do żeby się najefektywniej spaliło to trzeba dać więcej paliwa (stosunek stechiometryczny 14.7/1). Turbo w zasadzie pompuje cały czas, od niskich obrotów, a poniżej 1500 obr. w praktyce benzyną się nie jeździ. Czy ten 1.4 TCE daje radę w kombi z kompletem pasażerów. Jak się ma do 1.6. Czy różnica jest zauważalna? Dodano: 21 lut 2017 - 10:38 Kolejna sprawa. Zauważyliście że oprócz tego ogłoszenia (sprzedająca Kasia) w tej samej scenerii (kostka brukowa, drzewa, krzaki, brama, brama, otoczenie) jest też oferta https://www.otomoto.pl/oferta/ford-ka-titanium-ID6ylJmf.html#3a94578be6 ale wystawiona już przez "Jasia". Auto również ze Szwajcarii. Nawet maja tą samą datę wystawienia ogłoszenia 19.02.2017 (hurtem taniej?). Obie oferty maja Fakturę VAT. Również mają dopisaną identyczną formułkę, cytuję "Możliwość sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej,lub salonie samochodowym koszty pokrywa kupujący." Kasia i Jasiu w jednym żyli domku... :)
  8. Witam wszystkich, co sądzicie o poniższej ofercie? Mój odnośnik Rok 2011, ze Szwajcarii, ogłoszenie widziałem już we wrześniu 2016, jest książka (it, de, fr), serwis co 30kkm (wymiana oleju silnikowego!). W opisie cytuje "Megane z silnikiem benzynowym bardzo ekonomicznym i dość dynamicznym". Chyba powinno być odwrotnie :) Szwajcarska igiełka :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!