Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sadman

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane coupe I PHII
  • Silnik
    1,6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    165000
  1. Witam w aucie pali się cały czas kontrolka rezerwy a komputer nie pokazuje zasięgu są wyświetlane ----- Wskazówka poziomu paliwa jest w połowie, nigdy nie było z tym problemu,rezerwa paliła się jak wskazówka opadła dość nisko, pozostałe wskazania komputera są ok. Dodam że auto stało u elektromechanika i był usuwany immo bo padł, od odbioru przejechałem jakieś 100km, podczas parkowania kontrolka rezerwy się zapaliła i nie gaśnie. Co może być przyczyną, aku było odłączone, reset wskazań kompa guziczkiem za kierownicą także.
  2. Witam posiadam od niedawna Megane coupe I phII 2000r 1,6 16v wcześniej miałem 97r z silnikiem 8v, ale do rzeczy na początek zamieszczam filmik Na filmiku samochód zaraz po odpaleniu silnik jest zimny, w sytuacji kiedy ruszę od razu po odpalaniu to po około 500m silnik nie ma mocy mam przykładowo 2800 obrotów 4 bieg i obroty powoli spadają brak reakcji na pedał gazu jakby silnik się dusi, po około minucie obroty wracają i mogę normalnie jeździć. Na filmiku samochód stoi, kiedy obroty wrócą z powrotem do 1500 to mogę już ruszać bez obaw o brak mocy na drodze. Kolejna ważna rzecz to temperatura otoczenia sytuacja na filmiku to 6 stopni, kiedy jest np -3 to kiedy następuje moment spadku obrotów z 1500 do 750 wtedy tutaj silnik dusi się tylko jakieś 10sekund potem znów wraca do 1500 Dodam że kiedy następuje ta sytuacja 1500>750 dusi się>1500 to już wtedy wraz z wzrostem temperatury silnika wskazówka obrotów ładnie i równo powoli opada do 750-850 obrotów czyli tak jak być powinno normalnie Na rozgrzanym silniku nie ma takiego problemu, wymieniłem silnik krokowy na nowy adaptacja zrobiona zgodnie z poleceniami na forum, wyczyściłem styki od czujników, sprawdziłem bezpieczniki i ampery. planuje wymienić czujnik temperatury bo wydaje mi się że jakieś złe info idzie do komputera na zimnym silniku i za szybko schodzą obroty do 750
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!