Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MatiUrsus

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II cc
  • Silnik
    1.9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    170000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy jeżeli on spadł, mógł przez niego lecieć olej i przez niego w całej budzie był zapach spalin lub rozgrzanego oleju?
  2. Panowie co to za wężyk ten zsuniety i od czego on jest. Dziś jadąc troszkę szybciej jechałem i nagle zacząłem czuć zapach spalin. Po powrocie do domu zauważylem że kapie mi olej. Wydaje mi się że to przez ten wężyk i założyłem go już przykrecajac cybantem.
  3. Z ciekawości podjadę do Renault i sprawdzę ten przebieg aby nie mieć watpliwosci. :) W każdym bądź razie problem rozwiązany, dziękuję ślicznie za odzew.
  4. No zdaje sobie sprawę, wcześniej jak padło turbo było mało oleju w silniku przez to pewnie najpierw padło turbo a potem vacum. Panie Andrzeju , Pan to strasznie panikuje. ;)
  5. Wszystko się wyjasnilo, pękła mi delikatnie obudowa vacum pompy i przez nią sikał olej. Z ciekawości poprosiłem żeby sprawdził czy nic nie stuka w silniki, na co stwierdził że wszystko jest okej. :)
  6. Przy wymianie turbo można uszkodzić simmeringi?
  7. Zakup auta 3msc temu, płukanka nie mam pojęcia jaka była użyta. A z jakiego oleju była zmiana również nie mam pojęcia niestety popsute turbo prawdopodobnie wyssalo cały olej z silnika. :( Wiem tylko tyle że generalnie nie ciekło nic, a od 2 dni cieknie. :/
  8. Witam wszystkich. Mam taki problem, mianowicie posiadam Megane 2 1.9 DCI 120km KM którą półtora miesiąca temu była w moim zaprzyjaźnionym serwisie na turbo. Podczas tamtej wizyty zostało zregenerowane turbo (na które dostałem rok gwarancji) płukanie silnika olej i filtry. Wszystko działało świetnie i działa do tej pory, lecz niestety od jakichś dwóch dni cieknie mi olej. Wyciek zlokalizowałem z lewej strony silnika. Dodam że zapocona olejem jest skrzynia, tak jakby bok silnika, wężyki i teraz uwaga lekko pochlapany jest akumulator i obudowa od komputera. Auto chodzi normalnie, nic nie wyje nie kopci nie strzela. Silnik nie traci mocy ani nic. Macie jakieś podejrzenia z czego może być ten wyciek? Aha, dodam jeszcze że nie zauważyłem znacznego ubytku oleju w silniku. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Mateusz.
  9. Witam, otóż od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Megi w cabrio z silnikiem 1.9 DCi z 2005 roku. Samochód sprawuje się wyśmienicie poza jedną sprawą. Otóż dziś ni stąd ni zowąd lewą szyba odmówiła posluszenstwa. Sprawa tkwi w tym że słyszę jak silniczek chodzi góra dół (nie jest to co prawda normalny odgłos, tak jakby coś obcieralo w środku) natomiast szyba zostaje w górze. Gdy klikne przycisk w dół i prowadnice zjadą szybę jedynie mogę popchnąć ręką w dół do momentu aż zablokuje się o uchwyty. Gdy jest na siłę opuszczona i chce ją podnieść silnik chodzi (słychać go tam w środku) lecz przez chwilę z szybą nic się nie dzieje a następnie ciężko i ledwo co wychodzi do gory. Powiedzcie mi, jest to raczej awaria uchwytów i problem z brudem czy szykuje się droższa naprawa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!