Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcinMTC

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III PH1, Clio 3 PH1, Dacia Logan Express
  • Silnik
    K4M 788, D4F,e7j
  • Przebieg (tys.km)
    140,230,

Profil

  • Zainteresowania
    automatyka,elektryka,elektroenergetyka,motoryzacja,komputery,elektronika i trochę więcej- generalnie jestem elektrykiem:)

Ostatnie wizyty

628 wyświetleń profilu
  1. Witam! jeśli wymieniasz KZFR to owszem możesz. Jeśli cieknie to nawet powinieneś. polecam wymianę samego KZFR. Ja robiłem rozrząd, 4 miesiące temu, nie wymieniłem koła i ... robię rozrząd bo koło umarło... Lepiej przy jednych pieniądzach zrobić wszystko. Żeby później nie pluć sobie w brodę
  2. Witam forumowiczów! Wczoraj przy wymianie poduszki silnika od strony rozrządu, niestety zauważyłem dziwny wyciek jakiegoś jakby smaru z okolic łożyska podpory półosi prawej. Czy to tylko poszło uszczelnienie łożyska, czy może to jakiś wyciek z przegubu wewnętrznego albo ze skrzyni? Podpowiecie coś? Dodano: 20 lip 2014 - 15:52 Nikt mi nic nie podpowie? Dodano: 23 cze 2017 - 21:42 Temat do zamknięcia. Łożysko wymienione- wyciek z uszczelki miski oleju. Jakoś podsączało dziwnie.
  3. Sprawdź dokładnie połączenie aku->BSI Sprawdź "masy" Ja tak miałem, jak brakowało gdzieś minusa. Szukaj przy akumulatorze głównie.
  4. Mój 1,6 16V kombi- i nie żałuję gazu;) dziennie trasa 60 km minimum. Cykl raczej mnniej miejski Spalanie LPG ok 10L/100.
  5. Cześć! U mnie nawet świeżo po wymianie tak było. Ta poduszka ma w sobie jakiś płyn- mazidło. Jakby puściła to miałbyś mokro obok.
  6. ok, a który pin konkretnie? Pamiętasz może?
  7. Fabryczna... We czwartek jadę zakładać LPG do mojej MII kombi. Jeśli chodzi o kontrolkę GAS to na pewno w konfiguracji ECU i UCH trzeba włączyć funkcję LPG "Z". Teraz jest skonfigurowana jako "BEZ" a co do sygnału gdzie go podać to będę musiał przeanalizować schematy. Pewnie trzeba gdzieś podać jakiś stan "1". Fajnie by było to mieć. Ale nie wiem czy będę mieć dość zapału.
  8. Cześć! Bierzesz kombinerki i odkręcasz. To jest taka prosta nakrętka. Prawy gwint. I tyle.
  9. Cewki i jeszcze raz cewki. Wyjmij i pomierz omomierzem dokładnie. Jak clip nie pokazuje wypadania zapłonu. Powinien pokazać wypadanie zapłonu na x cylindrze.
  10. Aku sprawdź. Obwód ładowania a w następnej kolejności- rozrusznik. Może elektromagnes bendix-u się wiesza.
  11. U mnie w obydwu autach 1,6 16V K4M był problem z terkotaniem... Potwierdzam że winien był elektrozawór KZFR. Pisaliście wcześniej, a mianowicie słaba sprężynka powrotu tłoczka zaworu. Rozebrałem, naciągnąłem i sprawdziłem induktorem czy nie ma przebicia. Po włożeniu terkot zniknął.
  12. Skoro Renault to daje to chyba jest ok. W starej meganie 1 jeździłem na gates-ie i było ok. Ja się wypowiedziałem co do części, których używam. Ile znajdziesz części tyle opinii. Twój wybór.
  13. Ja zrobiłem na tych częściach w meganie na dzień dzisiejszy może ok 300 km. Kolega na ruville zrobił ok 2500 i nic. W uno miałem pasek conti i spokój 5 lat. Dziadostwa bym nie pchał. Teraz do mojej drugiej megany kupuję całość ruville, pompę z dolz. KZFR wsadzam oryginalne renault- producent delphi. Zastanawiam się nad zaworem elektromagnetycznym od KZFR. Też się odzywał trochę, ale po naciągnięciu sprężynki wszystko ok. Ale to w innym temacie.
  14. Sam też przekopywałem internet za częściami i skompletowałem tak jak pisałem wyżej. Jeśli miałbym kupić to chyba ten pierwszy link. Widać producenta rolki (gates) ale warto popytać/dopytać co konkretnie w takim rep set siedzi. Uszczelka do pompy nie jest potrzebna, ale jest w zestawie. Pompę mocujesz na silikonie motoryzacyjnym. Ja przynajmniej mu bardziej ufam. PS. Kolego pawelosek, jaki masz silnik? po Twoich danych wychodzi, że 1,4 16V podejdzie Ci ten rozrząd?
  15. W pudełku renault masz pasek gates, napinacze i rolki najprawdopodobniej INA. Z tego co się orientowałem przed zakupem. Na domiar złego, pompa wody z renault jest no name. Polecam paski continental pompę dolz lub hepu napinacze i rolki ruville. Solidne części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!