Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kkrtm

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Scenic I phl / Megane Grandtour II
  • Silnik
    2.0 / 1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    160 / 220

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Coś dalej nie jeździła jak trzeba. I pojawiało się chceck injection. No i spytałem się byłego właściciela kiedy wiece wymieniał. Odpowiedź była: Nigdy Minimum 100tys km na jednych świecach. Zamówiłem nowe oryginalne do tego modelu. Różnica jest widoczna na zdjęciach. Renówka odzyskała moc na niskich obrotach. Już nie gaśnie po starcie, nie gaśnie przy ruszaniu na zimnym silniku.
  2. Ja zrobiłem tak że wykręciłem ten który jest, po numerze zamówiłem za grosze taki sam na allegro. Jak jest poprawa to zamawiasz nowy oryginał albo jeździsz na używanym.
  3. Części daje tylko oryginały bo kiedyś nowy czujnik położenia wału (zamiennik) auto nawet nie odpalało. Używany zamiennik odpalił za pierwszym razem. Wracając do tematu to widać że komputer się uczy 40km przejechane i coraz lepiej trzyma obroty. Lepiej się rusza. Już myślałem że auto będę musiał dać do serwisu aut francuskich. :P
  4. Podmieniłem Czujnik położenia wału, wałka rozrządu, przepustnice, Sprawdziłem też pedał gazu (inny miałem na podmiankę). Silnik już nie gaśnie, jednak po dodaniu trochę gazu obroty falują -+500 Korekcja wtrysku i napięcie sondy lambda wydaję się nie dobre. napięcie na drugim czujniku cały czas takie same. Jeszcze nie wiem gdzie sondy są zamontowane ale w następnej kolejności będą one do sprawdzenia. Chyba że ktoś ma jeszcze inny pomysł
  5. Jest trochę lepiej po wymianie cewek (rano nie zgasł po odpaleniu wieczorem zgasł ale za drugim razem odpalił i nie zgasł). Po przejechaniu 20km coś ciekawego się działo. Po zdjęciu nogi z gazu nie zwalniały obroty. Nie hamował silnikiem. Przepustnica idzie na podmiankę - sprawdzę czy coś pomoże. Wydaje się jakby przyczyna była w innym miejscu a komputer jakoś stara się to naprawić. Ktoś jakieś ma pomysły gdzie może być przyczyna?
  6. Witam! Mam problem z odpaleniem. Jak przytrzymam gaz prze pół minuty to już nie zgaśnie. Ale lubi zgasnąć po przegazowaniu na luzie. Film jak wygląda to na zegarach. oraz na przepustnice, silnik drga i gaśnie. Przeczyściłem zawór KZFR, czujnik położenia wału, wałka rozrządu. Cewki też suche. SDPROG PL + interfejs OBD2 ELM327 nie pokazuje błędów. W starych papierach znalałem pojawiający sie co jakis czas błąd P0638 Nastawnik Przepustnicy B1 - zły sygnał Ktoś ma pomysły co w następnej kolejności zrobić?
  7. Udało się naprawione. Nowy czujnik ma 210ohm i na nim nie działało. Kupiłem 2 używane i mają 250ohm i 235ohm. Po założeniu używanego silnik odpalił od razu za pierwszym razem.
  8. Czy jest jakaś rozpiska z wartościami napięć w zależności od przewodu sterownika?
  9. Podczas jazdy zgasł i nawet nie próbował zaskoczyć, kilometr wcześniej silnik przydusiło. Po lekturach na forum wymieniłem czujnik położenia wału na nowy. Stary pokazywał opór 8Mohm(brak ciągłości) nowy ma 200-300ohm. Wymieniłem też filtr paliwa. Pompa za filtrem daje ciśnienie po pierwszym przekręceniu kluczyka 1atm przy drugim 3atm przy trzecim 5atm. Co może być przyczyną takiego zachowania? film jak to wygląda. w załączniku zdjęcie silnika.
  10. Czujnik wymieniony. Wentylator się włączył jak stałem w korku. Dzięki za pomoc. Zauważyłem przy okazji wyciek płynu chłodniczego na obudowie termostatu... A od poprzedniego właściciela wiem, że był wymieniany termostat. Mechanicy trochę dali ciała, zła uszczelka brak blaszki. (na zdjęciach wiać) Na jednym zdjęciu dodałem tymczasowo taśmy teflonowej, do czasu jak przyjdzie nowa obudowa lub uszczelki. Zależy co się znajdzie.
  11. Witam Po zwarciu styków ruszył. Czekam aż przyjdzie nowy czujnik. Napiszę jak będzie po wymianie.
  12. Witam forumowiczów. W moim Renault megane scenic 2.0 nie uruchamia się wentylator chłodnicy, nawet jak silnik jest gorący. Po podpięciu zasilania bezpośrednio do wentylatora uruchamia się. Gdzie znajdę części odpowiedzialne za uruchamianie wentylatora. Zdjęcia w załącznikach. Sprawdziłem miernikiem i na zimnym silniku jest przejście do masy z jednej wtyczki wentylatora. Jak silnik jest nagrzany to pojawia się przejście do plusa z akumulatora a znika przejście do masy. Nie wiem czy takie coś pomoże w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!