Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

WOK1

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,2 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    11
  1. Dzień Dobry

    Nie odzywałem się od 2016 odnośnie przybywania oleju w silniku 1,2 TcE 130 Megane z 2014 roku teraz przyszedł czas na zakończenie tematu. Po pięciu latach batalii sądowej ze sprzedawcą samochodu i dokonanej ocenie przez biegłego sądowego odzyskałem zapłaconą kwotę za samochód z odsetkami i innymi kosztami, Samochód zwróciłem i sprawa została zakończona. Każdy musi sobie sam odpowiedzieć czy warto - ja teraz uważam, że wszystko za długo trwało i wygranie z korporacją jest niezwykle trudne i stresujące i po raz drugi nie dałbym rady.

    Pozdrawiam forumowiczów - nie dajcie sobie wmawiać przez serwis, że usterka samochodu to Wasza wina, trzeba walczyć o swoje.

    WOK1

  2. Do Jwax Jeśli chodzi o trasy - generalnie przybywa oleju przy dojeździe do pracy i z powotem odległość w jednym kierunku 14 km. Przy jeździe w dłuższą trasę 1300 km oleju praktycznie nie przybyło. Stan oleju zwiększał się różnie nawet po 700 km przybyło 4 mm. Naprawy te nie były związane ze zbyt dużym ciśnieniem oleju czy paliwa. Były to próby znalezienia usterki przez 2 różne niezależne serwisy Renault . Serwisy wykonywały naprawy samochodu w porozumieniu z Techline Renault Polska i przedstawicielami producenta i jak widać problem nie został rozwiązany. Pozdrawiam WOK1
  3. Witam Ja w podobnym temacie Renault Megane 1,2 TCE 130 - walczę z problemem przedostawania się paliwa do oleju już ponad rok. Wytłumaczenie tego problemu nie jest łatwe w moim przypadku stale przybywało oleju w przeciągu około 1800 km od 4 mm do 7 mm. Serwisy, w których naprawiałem samochód starały się pomóc, ale efekt końcowy nie jest korzystny. Miałem już 5 poważnych napraw silnika - kaseta sterująca, wtryskiwacze, pompa wysokiego ciśnienia i na końcu silnik - niestety sam słupek. Problem nie zniknął. Jak się okazało Francuzi do dzisiaj nie wiedzą jaka jest tego przyczyna. Teraz pozostało mi wystąpić na drogę sądową o zwrot pieniędzy za samochód z uwagi na niezgodność towaru z umową kupna. Jak się dowiedziałem takich samochodów było tylko 3 w Europie (bez Twojego) co dla producenta jest mało istotnym problemem. Serwisy się bronią przed takimi autami bo nie potrafią ich naprawić i dlatego starają się przerzucić problem na klienta, ale nie należy się poddawać i walczyć o swoje. Z moich przemyśleń podpowiem silnik 1,2 TCE z uwagi na intercooler bardzo wolno się nagrzewa (w zimie nawet 14 km nie wystarcza do pełnego nagrzania) przez co paliwo wtryskiwane do niedogrzanego silnika nie odparuje w 100% i część przedostaje się do misy. Przy dłuższych trasach nawet to paliwo z oleju zdąży odparować i wtedy oleju nie przybywa. Ta sugestia została przez serwis odrzucona. Pozdrawiam WOK1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!