Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
jjmag
Nowy użytkownik-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane Scenik I ph I
-
Silnik
1,9dt
-
Przebieg (tys.km)
256
-
Najpierw żeby spełniało normy emisji spalin auto, niech się zabiorą za to co lejemy do baku.
-
Megane II phII Próba przelewowa wtrysków 1,9Dci 130KM
jjmag odpowiedział(a) na robertokot25 temat w 1.9 diesel
Takie rzeczy to się testuje na stole probierczym, a nie klei z mchu i paproci, licząc na cud. -
Panocku masz głowę i uj, to kombinuj, ja mam jak się tego pozbyć, na 70% legalnie, ale też nie za free.
-
Płacisz 400 i kupuję.
-
Scenic I phI Jaki ruch wykonuje sztanga turbiny?
jjmag odpowiedział(a) na 40Zbyszek40 temat w 1.9 diesel
Czyli wychodzi na to że sztanga powinna być w tym przypadku cofnięta w kierunku zaworu (gruszki), a wzrost ciśnienia powoduje jej otwarcie przy przekroczeniu wartości ciśnienia. Jeśli jest tak jak piszesz to wraz się nie obędzie bez wyjęcia turbiny. -
Scenic I phI Jaki ruch wykonuje sztanga turbiny?
jjmag odpowiedział(a) na 40Zbyszek40 temat w 1.9 diesel
Wielkie dzięki, w odniesieniu do tego co mi podesłałeś ciśnienie w moim przypadku na kolektorze ssącym nie przekracza 0,6 bara, natomiast sztanga zaczyna pracować od 0,9 bara podając ciśnienie pompką z manometrem, i w taki sam sposób sprawdzając ciśnienie na kolektorze ssącym. Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia na kolektorze ssącym? -
Scenic I phI Jaki ruch wykonuje sztanga turbiny?
jjmag odpowiedział(a) na 40Zbyszek40 temat w 1.9 diesel
Podepnę się pod temat, z zapytaniem, może ma ktoś jakieś parametry przy jakim ciśnieniu zawór powinien zacząć pracować? Kolego Zbyszek sztanga w Twojej turbinie działa prawidłowo, Te wersje turbin wszystkie działały na zasadzie nadciśnienia, więc sztanga przez zawór była wypychana a nie wciągana. -
Megane I phI Pytanie dotyczące podświetlenia
jjmag odpowiedział(a) na Astreuz temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Jest jeśli wszystko działa. -
Megane III phII Jak spuścić paliwo z baku ?
jjmag odpowiedział(a) na jqr temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Nie na spokojnie na tyle wytworzy ciśnienie, że pogoni czas operacyjny zależy od mocy sprężarki, ja ostatnio 70l dla pacjenta z Land cruisera, bo też się machnął goniłem 25minut. -
Megane III phII Jak spuścić paliwo z baku ?
jjmag odpowiedział(a) na jqr temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Jeśli masz kawałek sprężarki, zdejmij przewód paliwowy idący do filtra paliwa, jeśli masz czym to go przedłóż, następnie pistolet od sprężarki umieść we wlewie paliwa, tylko owiń go jakąś szmatą żeby uniknąć jak największych strat ciśnienia w zbiorniku, i po 20 minutach powinieneś mieć czysto w baku. Jeżeli chcesz to zrobić poradą poprzednika, to przewód również odpinasz na filtrze, a gruszka robi za ręczną pompkę paliwa. -
Megane I phII Megane I phII co to za zbiorniczek?
jjmag odpowiedział(a) na ORZi temat w Informacje (wszystkie modele)
Atf bądź tego typu oleje, są przeznaczone do skrzyń automatycznych. -
Megane II phII Pompka paliwa ręczna - "gruszka"
jjmag odpowiedział(a) na raps88 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Zaworek odpowietrzający powinien znajdować się po prawej, albo lewej stronie wlewu. Po podniesieniu klapki tej srebrnej. -
Megane I phI Nierówna praca na zimnym silniku (pb)
jjmag odpowiedział(a) na pawwol24 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Na przykładzie fiesty do wyczyszczenia na początek krokowy i przepustnica -
Megane III phI Dziwne chrobotanie, zgrzytanie
jjmag odpowiedział(a) na eyf1992 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Człowieku głupszego pytania nie mogłeś zadać, każdy szanujący się sklep motoryzacyjny ma przewody paliwowe w sprzedaży, na co 3 no może 4 stacji paliw dostaniesz, kwestia tylko doboru średnicy. Podpowiem tylko że w sceniku jedynce używałem przewodów o przekroju 6mm. -
Megane II phII Pompka paliwa ręczna - "gruszka"
jjmag odpowiedział(a) na raps88 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Prosty sposób na sprawdzenie czy odpowietrznik w baku nie jest uszkodzony, zdejmij korek na jeden dzień z wlewu paliwa, tylko załóż jakiś kawałek szmaty na wlew żeby Ci syfu nie nałapało (najlepsza pielucha tetrowa).Wtedy sprawdzisz czy winny jest odpowietrznik zbiornika paliwa, jeśli dalej będzie ściskało gruszkę to jedną część układu paliwa będziesz mógł wykluczyć.