Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
basiaopole
Nowy użytkownik-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III
-
Silnik
1.2 TCE
-
Przebieg (tys.km)
15000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzień dobry, Czy ktoś z Was zabierał się za czyszczenie EGR? Może podpowiedzieć jak go wykręcic w sposób jak najmniej pracowity ?
-
Dziękuję za odpowiedź. A mam jeszcze pytanie, czy może się coś stać, jeżeli jeździłam jakiś czas z tą dziurą w przewodzie podciśnienia, o którym Pan pisał wcześniej? Zapytam wprost - tak łopatologicznie - do czego on służy - jeżeli jest tak jak Pan pisał, ze dotyczy serwo i jaki są konsekwencje użytkowania z przegryzionym przewodem. Wymienię oczywiście jak najszybciej, tylko chcę wiedzieć, czy na coś jeszcze zwrócić uwagę.
-
Dzień dobry. Czy ktoś z forumowiczów jest mi wstanie wytłumaczyć od czego są elementy zaznaczone na czerowno w silniku 1.2 TCE. Dzisiaj odkryłam, że sa przegryzione przez jakiegoś szkodnika. W aucie nie ma żadnych komunikatów, nic się nie dzieje. 1. Niebieski przewód. 2. Wężyk idący w literę L 3. Cienka osłonka a w niej dwa cienkie przewody Z góry dziękuje za pomoc.
-
Witam serdecznie, Sprawdzałam dzisiaj poziom oleju (tak na wszelki wypadek - mam takie przyzwyczajenie :) ) i zauważyłam rozerwaną uszczelkę na podszybiu - coś jak tutaj Mój odnośnik Co może być przyczyną? Auto ma dopiero 9 miesięcy. Czy to możliwe, że mogło przymarznąć do maski (nie było oporu przy otwieraniu). Jaki jest koszt takiej uszczelki w ASO - orientuje się ktoś? Czy trudna jest wymiana, czy tylko wyciągnąć starą i wcisnąć nową? Z góry dziekuję za pomoc :)