Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cinema-City_II

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II CC
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    260000
  1. Podpinam się pod temat. Jeszcze w tygodniu, gdy używałem nawiewu, działał bez zarzutu. Natomiast dzisiaj, wracając z pracy, gdy chciałem użyć go ponownie, zorientowałem się, że nie działa. Nie reaguje na żadnym z biegów i na żadnej z temperatur ustawionych na komputerze. Nie wiem też, kiedy dokładnie mógł ulec awarii ani też co mogło ulec awarii, a z uwagi, że dzisiaj sobota, już do żadnego mechanika nie zaprowadzę, więc jedynie mogę zdać się na siebie i kolegę, wykorzystując weekend. Jakieś pomysłu, co powinniśmy zrobić ?
  2. Po podniesieniu jest to samo, bez zmian. Co do przebiegu to nieco ponad 263 tysiące. Dodano: 20 sty 2017 - 20:10 Obstawiam jednak tą maglownicę, mam zamiar w przyszłym tygodniu zaprowadzić Megankę do sprawdzonego mechanika, zostawić na kolejne dokładne oględziny i zdać się na jego umiejętności. Tymczasem, pojawił się kolejny problem. Oprócz maglownicy, do wymiany była też piasta prawego przedniego koła. Wymieniona została wczoraj i po jej wymianie świeci się kontrolka ABS-u, która wcześniej nie zapalała się. Mechanik upiera się, że to nie z jego winy. Oprócz tego, czasami wyczuwalne jest pulsowanie pedału hamulca przy hamowaniu - wciskam hamulec a on ''drga'' pod stopą. Nie wiem, czym to może być spowodowane, ale dziwnym zbiegiem okoliczności wszystko zgrało się z wymianą tej piasty. Pojawił się również komunikat ''Check steering'' i mrugający ''Service'', który przestaje mrugać i świeci się wciąż, bez mrugania po przekręceniu kierownicy. Byłem już elektryka, pokasował on wszystkie błędy, ale zostały te ''mechaniczne'', czyli świecąca się kontrolka ABS-u i ''Check steering''. Z tym, że elektryk stwierdził, że ''Check steering'' może być spowodowany felerną maglownicą i po jej wymianie powinien ustąpić. A jakie jest wasze zdanie ? I co sądzicie o świecącej się kontrolce ABS-u ? Doszukiwać się winy u mechanika ? No i ten pulsujący hamulec...
  3. Witam, Na samym początku chciałbym się ze wszystkimi przywitać, jestem nowy na forum. Niedawno zakupiłem Megane II w wersji Cabrio-Coupe z 2004 roku z benzynowym silnikiem o pojemności dwóch litrów. Dodam, że nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z francuskimi samochodami ;) Jak to z używanymi samochodami bywa, najczęściej po zakupie trzeba parę groszy zainwestować. Tak było również i w moim przypadku. Moja Meganka jest już po wymianie oleju, filtrów i klocków z przodu. Niestety, nie potrafię uporać się z jednym problemem. Mianowicie, byłem na stacji diagnostycznej, żeby sprawdzić ten samochód dokładnie. Wszystko wyszło w porządku, jednak diagnosta zwrócił uwagę na podejrzane, puste trzeszczenie przy skręcaniu kierownicą. Występuje ono jedynie przy pierwszej fazie skrętu, przy pierwszym obrocie kierownicą w prawo. Na szybko diagnosta wytłumaczył, że byś może coś w układzie kierowniczym jest wyszczerbione, gdy właśnie kierownica jest skręcana w prawo i tam coś nie gra. Jednak zostawiłem samochód u nich na resztę dnia, i prócz wyszukania braku kilku śrub gdzieś w podwoziu, doszli do wniosku, że winna tego trzeszczenia jest maglownica. Pytanie dla bardziej doświadczonych - mieliście do czynienia z uszkodzoną maglownicą ? Czy rzeczywiście moje objawy mogą wskazywać na uszkodzenie właśnie tej części samochodu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!