Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rbo

Nowy użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    124

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Od kilku dni czytam forum i staram się sprawdzić przyczyny które wymieniacie ale nadal lipa. Nawiew całkowicie zdechł w Renault Megane 1.4 Hatchback. Sprawdziłem: - bezpiecznik w kabinie pod kierownicą 20A, żółty - sprawny, - bezpieczniki za akumulatorem (są tam 3x60A i 1x30A) (w podszybiu od strony pasażera) - sprawne, - sprawdziłem napięcie na silniku dmuchawy w stanie załączonym = 0,23V, ze zmianą biegu to napięcie się zmienia ale w zakresie około 0,08V :) - sprawdziłem napięcie na silniku dmuchawy w stanie wyłączonym = 0V, - sprawdziłem wszystkie napięcia na kostce wchodzącej do opornicy, napięcia na tej kostce nie są większe niż 0,23V, - sprawdziłem wszystkie napięcia na kostce wchodzącej do opornicy względem masy z samochodu = 0,23V, - opornice z czujnikiem wymontowałem wyczyściłem omomierz mówi ze jest oki, - sprawdziłem kostki w podszybiu przy opornicy i wiatraku - nie widać żeby były przytopione. Wiatrak znajduje się w podszybiu od strony kierowcy, rezystor+czujnik (bez tranzystorów) znajduje się w podszybiu od strony kierowcy. Samochód bez klimatyzacji. Powiedzcie mi...co tam jeszcze może być po drodze do tego wentylatora i gdzie. Jutro wykręcam pokrętła, regulacje obrotów na desce. Jak macie gdzieś pod ręką fotoreportaż z takiego demontażu to też proszę o namiar bo już nie mam sił szukać...dzięki za pomoc. Dodano: 16 sty 2017 - 22:52 Do przełącznika którym reguluje się obroty dochodzi 12V ale jest to zasilanie lampek które znajdują się w panelu. Zasilanie lampek doprowadzone jest bardzo cienkimi przewodami i nie są to przewody które zasilają układ od nawiewu (za cienkie) W kostce(wtyczce) znajdującej się przy panelu z przełącznikiem obrotów jak i na samym przełączniku nie ma napięcia. Tzn jest ale te 0,23V. Wie ktoś co jest przed tym przełącznikiem obrotów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!