Witam wszystkich.
Od kilku dni czytam forum i staram się sprawdzić przyczyny które wymieniacie ale nadal lipa.
Nawiew całkowicie zdechł w Renault Megane 1.4 Hatchback.
Sprawdziłem:
- bezpiecznik w kabinie pod kierownicą 20A, żółty - sprawny,
- bezpieczniki za akumulatorem (są tam 3x60A i 1x30A) (w podszybiu od strony pasażera) - sprawne,
- sprawdziłem napięcie na silniku dmuchawy w stanie załączonym = 0,23V, ze zmianą biegu to napięcie się zmienia ale w zakresie około 0,08V :)
- sprawdziłem napięcie na silniku dmuchawy w stanie wyłączonym = 0V,
- sprawdziłem wszystkie napięcia na kostce wchodzącej do opornicy, napięcia na tej kostce nie są większe niż 0,23V,
- sprawdziłem wszystkie napięcia na kostce wchodzącej do opornicy względem masy z samochodu = 0,23V,
- opornice z czujnikiem wymontowałem wyczyściłem omomierz mówi ze jest oki,
- sprawdziłem kostki w podszybiu przy opornicy i wiatraku - nie widać żeby były przytopione.
Wiatrak znajduje się w podszybiu od strony kierowcy, rezystor+czujnik (bez tranzystorów) znajduje się w podszybiu od strony kierowcy.
Samochód bez klimatyzacji. Powiedzcie mi...co tam jeszcze może być po drodze do tego wentylatora i gdzie.
Jutro wykręcam pokrętła, regulacje obrotów na desce. Jak macie gdzieś pod ręką fotoreportaż z takiego demontażu to też proszę o namiar bo już nie mam sił szukać...dzięki za pomoc.
Dodano: 16 sty 2017 - 22:52
Do przełącznika którym reguluje się obroty dochodzi 12V ale jest to zasilanie lampek które znajdują się w panelu.
Zasilanie lampek doprowadzone jest bardzo cienkimi przewodami i nie są to przewody które zasilają układ od nawiewu (za cienkie)
W kostce(wtyczce) znajdującej się przy panelu z przełącznikiem obrotów jak i na samym przełączniku nie ma napięcia.
Tzn jest ale te 0,23V.
Wie ktoś co jest przed tym przełącznikiem obrotów?