Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

woker30

Użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic I ,Megane II phII , Megane III phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    42 tys. km

Ostatnie wizyty

826 wyświetleń profilu
  1. Witam moim zdaniem cena jest trochę za wysoka za to auto. Chociaż ma i plusy np. skrzynia 6 biegowa (ale brak tempomatu).Do minusów można zaliczyć felgi stalowe ,wytarta kierownica ,uszkodzona uszczelka drzwi i wgniecenia na słupku kierowcy (powodem tych uszkodzeń jest niedbale puszczany pas kierowcy,częste wsiadanie i wysiadanie) wytarty boczek drzwi, uszkodzenie tylnego zderzaka powstałe prawdopodobnie ze słupka parkingowego .Wniosek jest taki ze mały przebieg i wytarte elementy auta wskazują na to że auto było używanie głownie na krótkich odcinkach po mieście. Co potwierdza wytarta kierownica i połamane kołpaki od krawężników .Wszystkie zużyte elementy można kupić używanie w dobrym stanie i wymienić ale należało by to odliczyć to od ceny auta.
  2. Miałem tez taki problem ale odpiąłem akumulator na chwile .Po podłączeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy.Ale wcześniej zmień wszystko na zwykłe żarówki.
  3. Ten przedni zderzak jest oryginalny w wersji kombi
  4. Może wina samych zegarów i w nich tkwi problem.
  5. Zamontowałem do mojej megane III PH I skórzaną wyprofilowaną kierownice od megane III rs sport.
  6. Witam spróbuj może wlać do paliwa środek do czyszczenia układu wtryskowego tylko jakiś dobry .Kup sobie preparat w spreju i popsikaj wtyczki w komorze silnika a przede wszystkim przyjrzyj tym na wtryskach .
  7. Witam teoretycznie olej powinien nadawać się ,ale ja bym zmienił na nowy razem z filtrem .Różnie to jest w warsztatach będzie albo nie będzie czysty pojemnik do zlewania a nowy to nowy.Tylko wziął bym ten stary dla pewności ze wlali nowy a nie z powrotem to co było.Nowy olej koszt nie wielki a spokojna głowa.
  8. Witam a próbowałeś podłączyć komputer diagnostyczny i patrzeć co się dzieje podczas jazdy.
  9. Witam z tego co zauważyłem do wymiany zderzak ,wzmocnienie pod zderzakiem ,klapa ,prawdopodobnie drzwi tył (te części najlepiej kupić w kolorze bez lakierowania ),lampa,kurtyna tył .Do wycięcia poszycie błotnika tył i pewnie tylny pas . (to do polakierowania).A co jeszcze to wyjdzie w czasie naprawy po demontażu tapicerek w zależności jak głęboko sięgają uszkodzenia. Kwestia przeliczenia wszystkich kosztów części plus robocizny swojego czasu i ewentualnej różnicy z ceną rynkową .Ale myślę że skoro dało by się na tym aucie zarobić po naprawie to sprzedający by to sam zrobił.
  10. Witam dziwne auto sprowadzone z Francji i żadnych rys.Ogólnie na zdjęciach ładne tylko wydane mi się że brakuje zaślepki tam gdzie się podłącza komputer diagnostyczny , pod wejściem na kartę.Czyżby serwis zgubił ?
  11. Ok to zaryzykował byś wlać do swojej 1.2 Tce. i zrobić taki przebieg 40 tyś.km bo ja nie .Co ci z takiego oleju jak filtr olejowy będzie już zapchany, chyba ze po takim przebiegu będzie nadal czysty i drożny . Silniki 1.2 Tce powinny mieć wymieniany co 10 tyś .km a ewentualne braki uzupełniane ,bo często się zdarza ze coś go tam biorą. Użytkownicy piszą że jest to normalną rzeczą przy tych silnikach.
  12. Witam mój scenic I lift z silnikiem 1.6 16v ma przejechane 250 tyś km. Gdy go sprowadziłem z Francji miał 160 tyś. km zawsze wymieniałem olej (elf 5w40) wraz z filtrem co 10 tyś km .Jak do tej pory od zmiany do zmiany nic na bagnecie nie ubywa ,miesiąc temu miał robioną analizę spalin na przeglądzie co potwierdziło ze silnik jest w bardzo dobrej kondycji .
  13. Witam ja zawsze olej wymieniam co 10 tyś.km i moim zdaniem tak się powinno wymieniać mówię o silnikach dotartych .Drugą bardzo ważną kwestią jest wymiana filtra olejowego ponieważ on pełni bardzo ważną funkcję w silniku o której nikt nie wspomina . Bo nawet jeżeli nasz olej ma jeszcze dużą zdolność smarowania po 10 tyś.km to przy zapchanym filtrze ciągnie wszystkie syfy na silnik co jest dla niego zabójcze .A dzieje się tak dlatego bo jest specjalny zawór który puszcza niefiltrowany olej w przypadku zabicia się filtra. A oszczędności w trakcie eksploatacji auta na takich rzeczach jak oleje i filtry są pozornymi oszczędnościami.
  14. Normalnie spuść olej z nagrzanego silnika i wystarczy . Niema co kombinować.Zalecał bym ci zmieniać olej co 10.tyś.km. I
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!