Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Postów

    895
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

94 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bo jest małopopularne wśród użytkowników Renault tuningowanie aut.
  2. Panowie narzekacie na Meganke (stukanie półosi) - w domu żona wymieniała naszą byłą Meganke (jak skończyła jest na forum) na MB GLA 250 4matic. I od pół roku twierdziła, że jak skręca w lewo przy prędkościach parkingowych to coś stuka z prawej strony. 5 razy był na ASO i nie ustalili co (twierdzili że maglownica, a może łącznik stabilizator - ogólnie czarna magia). Wymienili łączniki i nic to nie dało. Wkur...ona pojechała do naszego znajomego mechanika i po 5 minutach testu powiedział że stuka wewnętrzny przegub - wjechał na podnośnik i ruszając nim pokazał żonie że on stuka. No to jak te palanty w ASO sprawdzali ten zawias/napęd że tego nie ujrzeli. Kumpowi który specjalizuje się w Renówkach zajęło to 5 minut (nawet lepiej bo jak mu powiedziałem jakie są objawy to od razu stwierdził, że to przegub wewnętrzny). No to nic mnie nie dziwi - bo w tych wszystkich ASO to pracują wymieniacze, a nie mechanicy. Weźcie porównajcie cenę rb w Renault a w MB.
  3. Niestety głupota nie wybiera, on albo a daleka tego pieszego zauważył i "się zląkł" bo wiedział że nie ma szans na wyhamowanie, albo go barierki zaskoczyły i pieszy nic tu nie zmienił - bo kopnął w hamulec dużo wcześniej. Prędkość, gorzała, młody wiek i brak wyobraźni a także doświadczenia dały efekt jaki nastąpił. Dla mnie naturalna selekcja - 4 imbecyli mniej na drodze - bo ktoś pozwolił temu pijanemu kierować.
  4. Nie rozbierałem tunelu, ale znając życie to jest zaślepka i bardzo możliwe że brak tego kanału powietrznego. A tak w ogóle to chyba musi być tunel centralny z elektrycznym hamulcem postojowym.
  5. No bo niestety w Megance to rozwiązanie jest skopane - rury doprowadzające są tak porąbane kształtem że powietrze staje. Żeby coś leciało to by trzeba było w tunelu założyć dodatkowy wiatraczek.
  6. Ja w swojej zamawiam po 50ml i nie ma problemu. A zawsze lepiej mieć na zapas na naszych drogach.
  7. Ładna Meganka w Intensie (z jakimiś dodatkami) - silnik jeśli ktoś lubi diesle idealny. Jeden problem - z tym silnikiem ten samochód nie jedzie - totalnie. Ani z miejsca, ani przy wyprzedzaniu. Przebieg normalny jak na takie auto.
  8. Niestety ale to jest ekologia w tworzeniu części - im młodsze auto tym słabsze podzespoły. Po prostu jest [cenzura] poliwęglan użyty na klosze i taki jest efekt. Obawiam się że w aucie z 2016 to już nie ma gwarancji - to sobie można reklamować do woli. REGULAMIN Na tym forum, wysławiamy się cenzuralnie - Prezes
  9. @szwagier24a no zgadzam się całkowicie - główny składnik nagaru to jest olej spalany w komorach. Nie ma silnika który by chociaż trochę oleju nie palił. Dodatkowo przecież te części silnika są smarowane olejem - a taki zawór to fajną osiąga temperaturę w czasie pracy silnika - więc olej który go też smaruje (ja wiem że jest uszczelniacz - ale...) też się na nim zapieka i voil'a jest nagar. jak by był opłukiwany regularnie mieszanką pal/pow to by nie było problemu - a że nie jest (bo wtrysk bezpośredni) to potem jest jak jest.
  10. Nie wyłączysz świateł teraz w żadnym który ma DRL. Na 0 świecą DRL, na 1 mijania. Na Auto to zgodnie z tym co wykryje czujnik zmierzchu.
  11. Nagar jest efektem ubocznym procesu spalania. Przecież w procesie spalania mieszanki zawsze powstaje syf (którego większość wylatuje wydechem), ale część zostaje w silniku (właśnie w postaci nagarów, złogów i syfu w misce olejowej). W silniku z pośrednim wtryskiem mieszanka paliwowo-powietrzna zaciągana do komory spalania obmywa zawór i na bieżąco usuwa osady. W silniku z bezpośrednim nic tego nie obmywa i na bieżąco się gromadzi i powstaje nagar. Dlatego warto stosować przy wymianie oleju płukanki itp., a nawet co jakiś czas wlać jakiś specyfik do paliwa (do płukania układu i wtrysków).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!