Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zdrapekk

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    2.0 T
  • Przebieg (tys.km)
    190

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja, grafika 3d, druk 3d
  1. Witam, wszystkich i przepraszam że na nowo odgrzewam temat, najprawdopodobnie udało mi się uporać z w/w usterką, dlatego też moje sugestie mogą pomóc co niektórym w przyszłości. Poza w/w drżeniem silnika, pojawiała się raz na jakiś czas migająca kontrolka silnika. Znajomy zaproponował mi mechanika który to miał być artystą w dziedzinie, który to stwierdził że najpierw musi sprawdzić poprawność złożenia rozrządu (300zł), oraz wymienił jedna sondę lambda (300zł), wizyta warta 600 zł nic nie zmieniła. Następnie trafiłem do drugiego mechanika który to okazał się bardziej ogarnięty, sprawdził wszystkie cewki, poprzekładał wtryski, okazało się że jeden wtrysk nawala (280zł lub 360zł nie pamiętam dokładnie oryginał z Renault) znikł problem z check engine , co do drgań powiedział że górna poduszka silnika jest uwalona, wymienił jednak nie sprawdził pozostałych, drgania odrobinę się zmniejszyły, po około 500 km wróciły ponownie, zrezygnowany tym faktem odpuściłem temat. Po zimie zobaczyłem że nie działa klima, podjechałem do mechanika na którego trafiłem przypadkiem, opowiedziałem wszystko, sprawdził dokładnie, powiedział że trzy poduchy są uwalone, wymienił na hutchinsona jeżdżę już dwa tygodnie i jest idealnie, to jest inny samochód, nieprawdopodobne jak wymienione poduszki potrafią zmienić auto. Jestem w 100% zadowolony i mam nadzieję że temat szybko do mnie nie powróci.
  2. Witam. Dokładnie tak jak piszesz, reflektor jest homologowany z danym typem żarówki i zamiana na inny typ żarówki (nawet homologowanej) jest niezgodne z prawem. Jednak nikt przy standardowej kontroli nie jest w stanie tego stwierdzić i zabrać Ci dowód. Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Megankę II Ph I 2.0T, u mnie występuje drżenie silnika, jednak nie zawsze. Jeśli jest zimny drży, zagrzeje się drży. Jednak jak zgaszę zagrzany silnik i odpalę go po 15-20 min drżenie nie występuje, silnik chodzi aksamitnie gładko. Wcześniej miałem problemy z jednym wtryskiwaczem (wymieniony na oryginał), teraz założyłem LPG(na gazie chodzi tak samo jak na PB), dodam jeszcze że dzieję się tak jeśli temp otoczenia spada poniżej +12 stopni. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!