Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bury22

Nowy użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandtour III ph I
  • Silnik
    1.4 Tce Pb
  • Przebieg (tys.km)
    192

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zweryfikuj w takim razie tą osobę bo gada głupoty, są po prostu normy jakie musi spełniać samochód co do emisji spalin itp. Nie ma możliwości żeby auto po zrobionym nawet mega słabym chipsie nie spełniało podstawowych wymogów ( moje auto do zabawy z wyciętym Katem i sporym tuningu nadal spełniało normy )
  2. kompletna bzdura ... Dokładnie tak jest ;) radziłbym się udać także do firmy która zajmuje się takimi sprawami.
  3. Gdzie są te wykresy które po potwierdzają? Bo ja znalazłem niższy wynik tylko w aucie z 2012 roku co już chyba nie podpada pod początek produkcji.
  4. W megane III nigdy nie występował silnik 1,4 tce o mocy 122KM
  5. Jak tylko ze 100% pewnością ustalimy co było przyczyną nie omieszkam tu tego pisać ;) Dziękuje Panowie za podpowiedzi ;)
  6. Tankowanie potwierdza że komputer idealnie wskazuje spalanie, przy 90 na równej poniżej 5L , jak pojawia się wznios do 8L. Przy 100km/h już 5,5-6L Dodano: 26 lut 2017 - 21:12 Raczej nie bo wywaliło by błąd to raz, a dwa silnik był by zamulony a ten ciągnie jak głupi.
  7. Piotrek, nie sprawdzana była na pewno na oscyloskopem bo nie widziałem go u mojego mechanika. Maksymalnie poszło równo 200 na GPS'ie nie patrzyłem ale może być podobnie bo na 17" podobno nie przekłamuje. Spalało w granicach 4,2-4,9 był to ten sam testowy 40 km "niemiecki" odcinek autostrady, raczej równy bez większych wzniesień i spadków. Zmiana softu z mojej wiedzy i obserwacji "urywa" od 0,5L do 1 L na 100km
  8. To tak nie działa :) po pierwsze największy wpływ na spalanie ma szerokość opony i później jej rozmiar, z uwagi że są to 205'ki to niema różnicy w spalaniu w porównaniu do 205/16 wiec tu nie ma żadnego ziarnka. Poza tym nie ma więcej ziaren bo wszystko jest przeanalizowane :) Panowie i co najśmieszniejsze udało mi się "naprawić" auto i potwierdzić że to najpewniej będzie sonda lub czujnik temp. Naprawapolegałana moim totalnym wkurzeniu i przegonieniu przez 40km auta jadąc 200km/h. Po tym zabiegu zaczął palić 4,5L przy 90km/h na tempomacie :) ( wcześniej było 8L)
  9. Andrzej , przeczytaj posty... Nigdzie nie pisałem że mam problem z litrem więcej , mi pali 5-6 litrów na setkę za dużo więc takie stwierdzenie że to przez opony jest co najmniej śmieszne...
  10. Których? Bo chyba nie piszesz o moich bo to zakrawa na słaby dowcip ;) Nie spotkałem się ze znacznie szybciej nagrzewającymi się silnikami. To jest następny krok wraz z czujnikiem temperatury silnika. Tak koszt nowych szklanek w ASO to 2800zł Gratis od mojego mechanika ( ma jakieś układy z Renault i podjechałem tylko i na hasło wgrali ;)) co do zmian to cichsza praca na zimnym ipodobno mamniej palić, ale tego narazie nie doświadczam z oczywistych względów :) Było to robione ale ponoć prócz czasu otwarcia wtrysków niczego nie widać co mogło by pomóc, a i czas otwarcia nie wiele wnosi.
  11. 205/50/17 Tak termostat pokazuje prawidłową temperaturę płynu chłodniczego, po około 2km pojawia się pierwsza kreska a po 5km jest już 90 stopni i tak się utrzymuje
  12. Tak naprawdę zostały już tylko 2 rzeczy do sprawdzenia: - 2 lambdy mimo że komp pokazuje że wszystko jest ok - czujnik temperatury silnika bo może źle temp. pokazuje i cały czas na ssaniu jedzie. Panowie wymienili nawet przepustnicę żeby zobaczyć czy to nie jej wina i nic to nie wniosło (więc jest z powrotem stara)
  13. Będą na pewno sprawdzone ;) Dodano: 24 lut 2017 - 16:33 Problem nadal nie rozwiązany... Olej wymieniony na Valvo 5W-40 SynPower , wymionione filtry, świece, zaktualizowane co się da, kompresje trzyma. Znajomy spec od Renault za moją namową pojeżdził też kilka dni i w mieście przy emeryckiej jeździe (Szczecin miasto bez korków) udało mu się "zejść" do 12,6-12,8L . Jestem trochę podłamany i nie specjalnie wiem, ani ja ani mechanik co dalej robić. Luz zaworowy mieści się w normie, jego niwelacja kosztowała by około 3tyś złotych (komplet szklanek i wymiana ) /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Ktoś ma jakieś pomysły? /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Pozdrawiam Radek Regulamin pkt. 5.6, 5,9 -Prezes
  14. Z jakiego powodu ? Jaki rocznik silnika? Wcześniej niczego po sobie nie dał poznać ?
  15. Nie musi, zazwyczaj takie sprawy są "spuszczane", a sprawę trzeba kierować bezpośrednio do sądu do rozpatrzenia i ponownego skierowania do prokuratury, wtedy musi nakazem sądu. To jest kluczowe, doczytałem cały temat i chłopaki mają rację, walczył bym dla zasady !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!