Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
888EX888
Użytkownik-
Postów
97 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane I phII Malowanie nadkoli
888EX888 opublikował(a) temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
Witam, postanowiłem ostatnio troszkę podmalować moją meganke i zakupiłem środek brunox, lakier pod kolor, i bezbarwny. Zczyściłem luźną rdzę, odtłuściłem i naniosłem brunoxem, odczekałem 24h odtłuściłem i pomalowałem w kolor, a później bezbarwnym. Po kilku dniach zauważyłem, że na malowanych elementach wychodzi ruda. Wg instrukcji brunoxa wszystko zrobiłem dobrze więc skąd ta rdza? Proszę o podpowiedz co zrobiłem źle? Nadmienię tylko, że nie szpachlowałem bo nie zależy mi na ładnym wyglądzie malowanych elementów, a jedynie na zabezpieczeniu ich przed korozją. -
Witam, mam zamiar wymienić moją MeganeI ph2 1,4 16v LPG na nowszą Megane III Grandtour z silnikiem...? No właśnie nie wiem który silnik będzie sobie dobrze radził na LPG. Przeszukałem fora i znalazłem sprzeczne informacje o tym, że Meganki III mają hydrauliczną regulację zaworów, natomiast gdzie indziej ludzie się wypowiadali, żę np. 1,4 TCE nie ma hydrauliki. Proszę o informację które silniki mają hydrauliczną regulację luzu zaworów, a które nie. Który silnik polecali byście do zagazowania? Moje wymagania to żeby na trasie dało się nim jechać z 120-130km/h(typu wyjazd na wakacje), natomiast w użytkowaniu codziennym(dojazdy do pracy) był w miarę możliwości oszczędny.
-
Wymieniłem wczoraj poduszkę skrzyni biegów. Niestety przy wymianie odkręciłem niepotrzebnie dwie śruby mocowania poduszki (zaznaczone na zdjęciu). Problem w tym, że o ile jedną udało mi się wkręcić z powrotem na miejsce to z drugą mam problem. Nakrętka do której się wkręca śrubę była przyczepiona(lub może przyspawana) od wewnątrz do profilu i przy wykręcaniu się oderwała. Przykręcić nie mam do czego, a dojścia do wnętrza profilu też nie ma z żadnej strony. Moje pytanie brzmi czy ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić lub czy mogę jeżdzić bez niej. Mocowanie poduszki trzyma się obecnie na 3 z 4 śrub. I jeszcze jedno pytanie zupełnie z innej beczki. Przy ruszaniu lub hamowaniu (nie zawsze ale np. w korku bardzo często się to zdarza) słychać raczej metaliczny pojedyńczy delikatny stuk, nie wiem co to może być.
-
Witam, wiem że temat już był i nawet w tym wątku poruszany, ale dla mnie sprawa nadal nie jest jasna. Mam Megane I 1,4 16V '99 i nie wiem jaki olej do skrzyni NFP czy NFJ na forum co użytkownik to inaczej pisze. W książce znalazłem TRX (NFP), ale już na stronie ELF'a dla tej meganki pokazuje NFJ i straszny mętlik z tym olejem. Wygooglałem jeszcze informacje, że wszystkie skrzynie renault tolerują TRX(NFP), gdzie indziej znowu, że do skrzyni JXXX (a a chyba taka jest w tym silniku)leje się NFJ. Czy ktoś mógł by jednoznacznie napisać jaki olej wlać, żeby nie narobić sobie kłopotów? A może to bez znaczenia byle był 75W80? Dodatkowo, żeby było ciekawiej znalazłem na forum tabele z Ph2 w wątku http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=80 gdzie pisze, że trj natomiast w mojej instrukcji pisze trx. Ehh co źródło to inaczej.
-
Buczenie a może jakby odgłos gotującego czaj
888EX888 odpowiedział(a) na yetiwest temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Wczoraj tam zaglądałem. Ośki nie da się wykręcić, trzeba kupić całość. -
Buczenie a może jakby odgłos gotującego czaj
888EX888 odpowiedział(a) na yetiwest temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam, dzisiaj i u mnie usłyszałem buczenie. Po ściągnięciu paska wielorowkowego buczenie ustało. Wymianę mam zamiar zacząć od rolki napinacza ponieważ gdy ją chwyciłem i poruszałem ma delikatne luzy na łożysku. Moja megane to 1,4 16v bez klimy, napinacz z rolką wygląda tak. Czy jest możliwość wymiany samej rolki czy występuje ona tylko w zestawie z napinaczem? -
Witam mam problem z wygłuszeniem maski. Kupiłem nowe wygłuszenie maski zamontowałem pod maską (zaczepy + kołki) i po kilku dniach widać, że na wygłuszeniu są odbite elementy silnika. Poprzednie wygłuszenie w ten sam sposób poprostu zostało potargane i wytarte przez silnik. Obawiam się, że i tym razem nie długo pocieszę się nowym wygłuszeniem. Moje pytanie brzmi o to jak u Was jest zamontowane wygłuszenie? Jest ono podklejone jakoś do maski czy coś w tym stylu bo u mnie na środku największych płaszczyzn odstaje i opada na silnik, może by je czymś przykleić do maski, ale czym żeby było odporne na niskie temperatury itd.?
-
odpowietrza się tymi imbusami na boku? Problemy zaczęły się bezpośrednio po wymianie listwy więc jeśli nawet jest zapowietrzony to powinno dać się to ustawić w miarę poprawnie. Jednak jak się dowiem jak, to odpowietrzę.
-
Jeszcze jedno pytanie, czy fakt ze na benzynie jeżdzę jedynie na zimnym silniku nie będzie skutkował zbieraniem zafałszowanych punktów na mapie? Odblokować ją i zostawić czy odblokować pojeździć na benzynie dozbierać punktów i zablokować ponownie?
-
A jaki może być powód nie wyrysowania sie lini mapy gazu? Była kasowana i może za mało punktów? Jakieś inne powody moga być? Czy wysoki mnożnik i moje problemy mogą być też wynikiem przedłuzenia i jednoczesnego zwiększenia średnicy węża? Wymieniać go na fi5 jak było poprzednio czy nie przeszkadza?
-
Proszę o sprawdzenie poniżeszej mapy i opinię. Wymieniłem moje wyeksploatowane Magic Jety na regfasty i mam mały problem. Przy wymianie listwy wymieniłem też przewody między listwą a kolektorem, bo były za krótkie do regfastów (poprzednie były fi5 teraz założyłem fi6 i zacisnąłem opaskami hydraulicznymi). Problem polega na tym, że gdy wcisnę sprzęgło podczas jazdy, albo przed skrzyrzowaniem obroty spadają bardzo nisko i falują lub wręcz silnik gaśnie. Instalacja Stag 300 Zavoli Zeta Reg FAST
-
hmm zasadniczo racja a po regeneracji jak napełnić płynem/odpowietrzyć reduktor?
-
OK kupiłem za waszą radą regfasty i zestaw naprawczy reduktora. O ile z założeniem regfastów nie będzie problemu to proszę o poradę co do reduktora. Jest gdzies na necie bardzo fajny poradnik jak rozebrać ten reduktor ale nie ma w nim jednej rzeczt, konkretnie odłączenia i podłączenia węży z płynem chłodniczym. Pytanie moje w którym miejscu spuścić płyn żeby zpuścić go z parownika i po ponownym podłaczeniu parownika jak odpowietrzyć instalację tak aby w parowniku lub wężach nie został pęcheżyk powietrza.
-
Nie mam w moim sterowniku opcji wtrysków "REG-RAIL" mam za to "REG" będzie działać?