Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

martin172

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    60000
  1. Witam jestem posiadaczem Megane II i z wiosną postanowiłem założyć zamiast kołpaków alufelgi dysponuje kwotą około 2300zł. Aczkolwiek nie mogę się zdecydować pomiędzy 16 a 17 niektórzy doradzają 16 bo mówią, że lepszy komfort i zawieszenie tak nie obrywa no i oczywiscie taniej a 17 wiadomo większy lans . Moja podstawowa obawa jest taka czy 16 nie będą wyglądać śmiesznie w tych wielkich nadkolach? I czy 16 na profilu 50 a 17 na profilu 45 nie są podobnej wielkości? Proszę o radę bo sam już nie wiem a nie chciał bym kasy w błoto wywalić. Pozdrawiam. ps. Posiadam silnik 1.4 100KM
  2. Witam ostatnio moja Megi II PI z silnikiem benzynowym 1.4 zaczeła się dziwnie zachowywać tzn silnik pali się kontrolka check injection oraz kontrolka silnika się zapaliła. Podejrzewam że to cewki zwłaszcza że tyle się o tym słyszało może mi ktoś opisać objawy walniętej cewki. Z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam PS. przebieg to 60000tys.
  3. Panowie błagam powiedzcie jakie są tego objawy mój mechanik powiedział że ma czas dopiero w przyszłym tygodniu a z autem jest coś nie tak. Pisze check injection.
  4. Witam, Mam taki problem otóż jestem posiadaczem Renault Megane II z silnikiem benzynowym 1.4 mój problem jest następujący. Otóż jakieś 4 miesiące temu w moim silniku zapaliła się kontrolka service i przy delikatnym naciśnięciu gazu samochód wskakiwał na wysokie obroty (tak jakby od razu dużo paliwa dostawał) ale nie szło jechać więcej jak 3 tys obrotów co na 5 biegu dawało jakieś 90km/h. Po chwili zapaliła się kontrolka silnika. I był problem z rozruchem silnika. Aczkolwiek tego dnia musiałem trochę pojeździć a stop się nie świecił więc stwierdziłem, że na drugi dzień pojadę do serwisu. Co się okazało wieczorem - kontrolki zgasły a samochód zachowywał się normalnie i było tak przez jakieś 7000km czyli aż do wczoraj najpierw raz się zapaliła kontrolka service ale postanowiłem uruchomić samochód od nowa i zgasła samochód jeździł ok. Dzisiaj powtórzyły się problemy z przed 4m-cy jest identycznie i nie wiem za bardzo co zrobić czy jechać do mechanika czy poczekać aż się samo naprawi. Będę wdzięczny za odpowiedź co to może być, ile będzie kosztować potencjalna naprawa oraz gdzie w okolicy Zabrza najlepiej naprawiać taką usterkę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!