Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adrianwolkowski

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dci 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    116500

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Autko- Megane 1,5 dci 110 dpf 2010r. Właśnie jestem po przeglądzie i wymianie kpl. filtrów i płynów. Od pewnego czasu przy niewielkich prędkościach szczególnie na nierównościach dało się słyszeć z przodu po stronie pasażera puknięcia, stuki. Dodatkowo na postoju przy gwałtownych ruchach kierownicą prawo lewo wyraźne klikanie z prawej strony. W związku z tym, że na przeglądzie w zawieszeniu nic nie wyszło, podejrzenie padło na łożysko poduszki amortyzatora. Wymienione na febi-bilstein. Po odebraniu od mechanika- brak stuków przy kręceniu prawo-lewo- więc częściowo dobrze zdiagnozowałem problem. Natomiast te dziwne dudniące, nieregularne stuki ciągle są. Zaprzyjaźniony diagnosta stwierdził, że od strony zawieszenia wg niego wszystko w porządku. Czy słusznie podejrzewam dolną poduszkę? Może dawać takie objawy? Nadmienię, że czasem drży lewarek, przy dodaniu gazu lekko się cofa. Dziękuję za odpowiedzi Pozdarwiam
  2. Olej wymieniony na właściwy. Sprzedawca w sklepie ciągle przekonywał, że to ten sam olej; na moją uwagę, że do megane potrzeba RN0720 z ACEA C4, powiedział ze proponowany Total z ACEA C2 jest lepszy.....bo sam używa w C5 HDI...największy sklep w mieście....ehhh. Wszystkie filtry wymiana na purflux....Meganka rwie asfalt. Różnica kolosalna. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam, Proszę o możliwie szybka odpowiedź, gdyż na jutro się jestem umówiony na wymianę olej plus filtry. Silnik 1,5 dci 110 dpf. W sklepie proszę o 5w30 do mojej Meganki. Dodaję, że wczesniej był elf. Facet w sklepie proponuje total, niby ta sama firma tylko nazwa itd. Ufam fachowcowi i biorę https://allegro.pl/listing?string=elf rn0720 5w30&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-2-0115 Total Quartz Ineo ECS 5w30. W domu coś mi nie pasuje i zaczynam czytać etykietę, norma Acea C2. Czy mogę go wlać do 1,5 dci 110 bez obaw o DPF, czy odwołać serwis i wymienić u gamonia olej na zgodny z wymogami Renault. Z góry dziekuję
  4. Aniewa- podziękowania, mechanik wykasował błędy elektryczne jakimś uniwersalnym programem diagnostycznym do wszystkich marek i STOP powrócił. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  5. Dzięki za odpowiedzi. Nie pozostaje nic innego jak znalezienie kogoś z okolic z Clipem. Pozdrawiam
  6. Bezpiecznik sprawdziłem, F15 zgodnie z dostępnym na forum schematem. Ok. Chociaż kolega Aniewa właśnie ten temat podważył ;-) Poruszałem stykami, żarówką i po tym zabiegu wyskoczył komunikat sprawdź ABS. Od razu do głowy przyszedł mi mityczny czujnik stopu, wyciągnąłem dziada, wypiąłem wtyczkę, zamontowałem z powrotem odpaliłem ( komunikat ciągle się świeci)i pojechałem na zakupy. Dziwne wrażenie- żona też zauważyła- auto jakby lepiej ciągnęło. Szybkie zakupy , odpalam i zero komunikatów. Stopu brak. Czyżby czujnik niedomagał i w taki sposób wpływał na światła. Auto mam od stycznia i w czasie użytkowania kila razy miałem wrażenie mniejszej mocy, po chwili odpuszczało i po sprawie. Myślałem początkowo, że może pdf się wypalał, ale teraz to już sam nie wiem.
  7. Witam wszystkich, Taka sytuacja: kolega jadący za mną doniósł o braku lewego stopu. Żarówka wykręcona- spalona, czarne szkło, włókno od stopu przypalone. Nowa żarówka wkręcona, niestety stopu brak. Ta sama żarówka zamontowana w prawej lampie działa bez zarzutów. Gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć? Pozdrawiam i z góry dziekuję
  8. Dziękuję za odpowiedzi. Zdecydowałem się, montaż już za mną. W stosunku do prawie nowych letnich GoodYear'ów efficient grip, Conti zimowe mniej szumią, komfort paradoksalnie się poprawił. Ale prawdziwa miazga to zachowanie w warunkach zimowych. Hamowanie na uklepanym, śliskim śniegu niemal bez ABS-u, przyczepność pierwsza klasa. Jestem naprawdę mega zadowolony. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich bardzo serdecznie! To mój pierwszy post na tym forum. Od tygodnia jestem posiadaczem Renault Megane 3 dci 110 z 2010 r. W związku z niespodziewanym wyjazdem w góry (za tydzień), zdecydowałem się zainwestować w zimówki jeszcze tej zimy. I właśnie dzisiaj pojawiła się okazja zakupu nieużywanych Continentali ContiWinterContact TS830 za stosunkowo nieduże pieniądze, koledze został ostatni komplet, za całość chce 900 zł. Jedyny minus to nieoryginalny rozmiar - 215 55 r16 i potężny indeks nośności 97 xl. Proszę o poradę, czy taka opcja w ogóle ma sens w przypadku mojej meganki? Jak może wpłynąć wybór takich opon na komfort jazdy itd ? Czy oryginalne felgi stalowe bez problemu "przyjmą" taką oponę? Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!