Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

teslabox

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I, kombi
  • Silnik
    1.9 dCi, F9Q 800
  • Przebieg (tys.km)
    235500
  1. Witam, Jak w programie DDT2000 w Renault Megane II 2004 r. odczytać parametry klimatyzacji, np. temperatury, ciśnienia, ewentualnie inne parametry? Jakiś prosty sposób na nieintuicyjny francuskojezyczny program? Który model Megane tam mam wybrać? Pytam gdyż po uzupełnieniu czynnika chłodzącego (150 g na 550 g) klimatyzacja załącza się na 1 s do 2 s i wyłącza w cyklach co ok. 10 s do 15 s. Czasami jak się włączy na dłużej 5 min do 10 min to p chodzi super. DDT2000 nie mogę nawet odczytać VINu, zwraca błąd, że za mało znaków (0),a powinno być 17. Z góry wielkie dzięki za pomoc o pozdrawiam serdecznie, Jakub
  2. Witam serdecznie, Mam Megane II (ph - ?) z 2004 r. w wersji kombi i już trochę naszukałem się zarówno w internecie jak i na forum sposobu na wymianę żarówek e tylnych lampach. A to odkręcenie jakiś motylków, jakiś zaślepek, itp. Niestety nic takiego u siebie nie znalazłem. Jest jedynie od wewnątrz (od strony bagażnika) klapka - po jednej i po drugiej stronie, po odsłonięciu których widać tył lamp, ale dalej nie wiem jak zdemontować oprawkę z żarówkami. Co do wymiany żarówek w przednich lampach, to zacznę od tego: jak zdemontować te klapki w nadkolach, żeby mieć dostęp do żarówek? Z góry bardzo dziękuję za pomoc! Kuba
  3. Witam serdecznie, Czy oparcia przednich foteli się pochylają lub składają? Jest jakaś dźwignia do ich pochylania? Pozdrawiam serdecznie, Kuba
  4. Witam wszystkich Forumowiczów! Otóż zbliża się czas wymiany oleju silnikowego oraz wszystkich filtrów. Zastanawiam się nad demontażem miski olejowej i wyczyszczenia jej z osadów. Wiem, że nie wszyscy mechanicy chcą/lubią tę czynność z racji uporczywości prac przy demontażu miski olejowej lub/i trudnego dostępu do śrub montażowych, których jest dużo i życzą sobie dość wysokie kwoty za tę usługę (i nie wiem czy mówią to specjalnie - na odczepkę czy faktycznie tyle jest przy tym pracy?). Dlatego chciałem zapytać doświadczonych posiadaczy Megane II ph I czy w tym modelu łatwo demontuje się miskę olejową? Bardzo dziękuję za odpowiedzi w tym temacie. Pozdrawiam, Kuba
  5. Witajcie! Bardzo prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu (co to jest?) elementów osprzętu silnika 1.9 dCi, które oznaczone są literami na załączonym zdjęciu. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam, Kuba
  6. To dlaczego moje poprzednie samochody nie staczały się na biegu? Były inaczej skonstruowane? Hmm... Tak poza tym, to skoro i tak (tylko, albo aż) dwa cylindy są szczelne, to dlaczego one nie blokują możliwości poruszania się silnika i staczania się na biegu?
  7. Dlaczego auto musi się stoczyć? Przecież toczenie się auta hamowane jest treale przez mechanizm skrzyni biegów, dalej przez sprzęgło i silnik, w którym znajdują się cylindry + tłoki (szczelne). I ciśnienie w cylindrach uniemożliwia wykonywanie ruchów. Miałem wcześniej dwa auta (benzyna i diesel), a także jeździłem wieloma innymi i nie staczały się. Więc o co chodzi?
  8. Witam wszystkich! Otóż po kilku dniach od zakupu mojej Megane okazało się, że na pochyleniu ok. 15-20 %, przy zgaszonym silniku i przy zapietym 1-szym biegu, auto się stacza (!) - tak kroczek po kroczku (po 5 - 10 cm) kilka razy - aż się przestraszyłem. Kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym zmieniane 15 tys. km temu, rozrząd wraz z uszczelniaczem także. Co się dzieje? Przegląd w ASO przeszedł bez żadnych uwag. Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!