Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rogtom

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. I ile kilometrów już przejechałeś na regenerowanym sprzęgle? Jakieś zastrzeżenia co do regeneracji?
  2. Zakład regenerujący pisze, że używa oryginalnych nowych części i okładzin LUK koszt regeneracji 900zł koszt nowej dwumasy wraz ze sprzęgłem 2600zł. Gwarancja 6 miesiecy
  3. A co myślicie o regeneracji sprzęgła i dwumasy? Biorąc pod uwagę, że to wychodzi 1/3 ceny nowych części
  4. Trzy pytania: 1. Czy ze sprzęgłem wymieniać razem dwumasą? 2. Jakie opinie macie o regeneracji sprzęgła na podzespołach LUK i dwumasy? Dużo o tym czytałem i ludzie piszą, że jak dobrze zrobiona regeneracja to nie odbiega od oryginału a koszty to ok. 1/3 ceny. 3. Przy jakich przebiegach mniej więcej w MIII zużywa się dwumas i sprzęgło? Wiem, że zależy to od jazdy ale jakie są Wasze doświadczenia (Przebieg mojej MIII 180tys. i nie wiem czy było kiedyś coś robione w tym temacie ja użytkuję od 20tys.) Posiada ktoś z Was sterowniki do CLIPA na win10? Clipa, program posiadam ale nie udało mi się zainstalować tego pod win 10 tylko na xp.
  5. A co do sprzęgła to nie było by tak, że w całym zakresie obrotów by mi się ślizgało? i na każdym biegu? Takie obiawy mam tylko na 4,5 i 6 biegu. Co do tankowania tankuję to bym wykluczył takie coś dzieje mi się od 2 miesięcy i zawsze tankuję na sprawdzonej stacji ze znanym logo (żeby nie robić kryptoreklamy). Od kiedy mam auto ani razu nie wyświetlił mi się komunikat o dopalaniu filtra a podobno jest
  6. Jazda to tak pół na pół ale ostatnio fakt nie rozwijam wielkich prędkości, ponieważ wszędzie mam ograniczenia z powodu remontu dróg. A co do tej gruszki przy turbo to jak to sprawdzić i gdzie? Dodam, że autko ma zmieniony program na 154fps i 352Nm, ale przez rok nic takiego się nie działo jak wymienione wyżej rzeczy
  7. Witam, Megane III 1.9dci z 2012 Podczas przyspieszania pomiędzy 2600-3000 obrotów następuje wyraźny spadek mocy (obroty idą w górę) trwa to około 1 sekundy, później przyspiesza już normalnie silnik dostaje obciążenie obroty lekko przysiadają i przyspiesza. Proszę o sugestie co to może być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!