Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

slider89

Nowy użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    n/a
  • Silnik
    n/a
  • Przebieg (tys.km)
    n/a
  1. Chodzą też słuchy o nowych silnikach, które miały by trafić i do Meganki, poniżej cytat z jednego z portali:
  2. W kombi jest rozsądna ilość miejsca z tyłu, także dla dziecka czy żony powinno być ok. Jednak nie zastąpi osobistej oceny na żywo. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  3. 12% to już brzmi rozsądnie. Focusa miałem kiedyś i jeśli chodzi o prowadzenie to faktycznie fajne auto, ale mk3 akurat w ogóle nie trafia w mój gust. Diesel że względu na przebiegi odpada, a st nie ma z automatem. Druga sprawa, że wolał bym przynajmniej przez jakiś czas jeździć aktualnym modelem a nie na starcie schodzącym ze sceny :) Ale dzięki za post. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  4. Dlatego chciałem dowiedzieć się jak to wygląda w przypadku Renault, bo może taką politykę ma marka, że +/- 5% do ugrania od cennika i tyle. Swoją drogą to nie naciskałem ani nie spinałem się z negocjacjami póki co bo i zamówienie nie byłoby w tym momencie, więc to była propozycja po pytaniu o rabat i tyle. Nie wiem jakby to wyglądało w przypadku, kiedy przysłowiowo pieniądze byłyby na stole. Tak czy siak wydawało mi się to dość skromną propozycją mając na uwadze, że wybrałem jedną z najdroższych wersji z dodatkami, ale dealer też musi wyjść z jakąś propozycją na początek.
  5. W moim przypadku tak, zakup będzie na firmę, ale za gotówkę. Jakoś nie do końca mam przekonanie do leasingu, chociaż wiem, że podatkowo bardziej mi się opłaci. Należę jednak do tych osób, które wolą mieć wróbla w garści... i wolę uniknąć niespodzianek, które mogą się zdarzyć w przypadku szkody całkowitej, kradzieży itd. Oczywiście wiem o istnieniu GAP, ale to też nie do końca rozwiązuje problem :) No chyba, że oferta byłaby powalająca to bym rozważył leasing.
  6. Ja natomiast nie byłem jeszcze w oplu :) bo trochę sama linia kombiaka mi nie podchodzi, ale znowu kusi ceną. Sam wybór modeli mocno sobie okroiłem bo chcę koniecznie automat+benzynę. Dlatego w przypadku astry akurat w grę aktualnie wchodziłby słabszy silnik 150KM (200KM jest tylko w manualu). Jeździłem też już nowych Hyundaiem i30, co prawda hatchbackiem 1.4T 140KM, ale kombi pojawi się w drugiej połowie roku, a chyba nawet wczoraj pokazali jego oficjalne zdjęcia. Tam również miałem niezłą ofertę cenową bo za praktycznie full opcję bez skóry i dachu panoramicznego 92tyś, z czego jeszcze trochę było by do urwania. Wnętrze ogólnie jakościowo bardzo ok, wszystko pod ręką, ale silnik jak dla mnie trochę za słaby i puchł powyżej 120... No i brakuje mi trochę jakiegoś "pazura" w postaci pakietu bardziej sportowego na zewnątrz. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała po wakacjach, bo zapowiedziany na przyszły rok prawdopodobnie jest też nowy Ceed i Focus + chyba lifting 308'ki, także trochę odświeżonych kompaktów na rynku będzie, a jeśli będzie warto to mogę wstrzymać się z zakupem, bo aż tak dużego ciśnienia nie mam i chciałbym wybrać coś na +/- 6lat jazdy. Ale żeby nie offtopować całkowicie, pewnie takie pytanie się już przewijało, ile realnie % udaje się w Renault wynegocjować na samochód do produkcji, mają jakiś rabat na start dla grup zawodowych lub firm czy to zależy od "gadki" zainteresowanego? U mnie przy początkowych rozmowach było to 5%, czyli nie za dużo. Decydował się też ktoś na przedłużoną gwarancję wraz z częściami? Warto?
  7. Witam wszystkich, pomału rozglądam się za nowym samochodem i biorę pod uwagę też Megane IV. U mnie w grę wchodzi wersja GT Grandtour, na którą dostałem po wstępnych rozmowach niecałe 8k rabatu (rocznik 2017 do produkcji). Zakup planuję dopiero najwcześniej w drugiej połowie roku, ale pomału jeżdżę po salonach porównując różne modele. Pierwsze wrażenia z jazdy MIV były bardziej niż pozytywne, do kokpitu z tabletem podchodziłem po zdjęciach mega sceptycznie, ale na żywo wygląda to dużo przyjemniej. Nie mniej jednak mam trochę mieszane uczucia odnośnie dostępności niektórych rzeczy, np. w wersji GT nie ma możliwości dobrania czujników martwego pola, które dostępne są w bardziej "cywilnych" odmianach, ktoś wie czym to jest spowodowane? Brak podgrzewanej kierownicy jestem w stanie przeżyć, chociaż to też dziwne posunięcie, że GT zostało z tego wykastrowane. Kolejna sprawa, o ile sama jazda była bardzo przyjemna i do działania skrzyni i silnika zastrzeżeń nie miałem to na postoju jak sprzedawca opowiadał trochę o samochodzie cały czas były odczuwalne wibracje we wnętrzu (silnik w pełni rozgrzany, demówka ok. 3k przebiegu), w dieslu bym to jeszcze zrozumiał ale benzyna z takim przebiegiem? Dziwne, ogólnie dobre wrażenia przeplatają się z prostymi lub niezrozumiałymi kompromisami, których przy tej cenie raczej być nie powinno. Moje subiektywne 4 plusy i minusy: + prowadzenie, skrzynia, silnik + bardzo przyjemne materiały we wnętrzu + dobra pozycja za kierownicą + wygląd - brak możliwości dobrania, niektórych opcji w wersji GT (które prawie grosze kosztują w innych odmianach) - wibracje w kabinie (być może to przypadłość tego egzemplarza) - cena z dodatkami nie jest mega atrakcyjna (ale ogólnie wszystkie samochody podrożały) - brak opcji ciemnej podsufitki w wersji GT - zbiornik paliwa mógłby być większy, ale to tyczy się chyba wszystkich nowych modeli Renault Tak czy inaczej biorę mocno pod uwagę megankę bo frajda z jazdy jest na tyle duża, że poniekąd rekompensuje wymienione minusy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!