Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fleer88

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    220 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, ostatnio podczas jazdy moim oczom ukazała się "para" wydobywająca się spod maski. Zatrzymałem się i po krótkim odpoczynku zdiagnozowałem pęknięcie przewodu który odchodzi od termostatu. Podmiana przewodów nawet dla takiego laika jak ja nie powinna być problemem. A jednak. okazuje się że w sprzedaży w sklepach z częściami do renaulta nie ma takiego węża . nie wiem czy ja źle tłumacze czy może w moim aucie zostało stworzone jakieś nowe innowacyjne rozwiązanie. Potrzebuje pomocy aby profesjonalnie nazwać to co potrzebuje. A więc od termostatu odchodzi przewód , na oko ma on u mnie około 10 cm długości o średnicy wew 16/zew 26. Dochodzi on do trójnika i dalej idą 2 przewody. Gdzieś ktoś rzucił pomysł że to może być rozgałęzienie do reduktora bo auto posiada instalację gazową. niemniej będę ogromnie wdzięczny za wszelkie wskazówki. Może nie warto jest zawracać ludziom głowy i dosztukować ten przewód samemu? Pozdrawiam
  2. Na postoju jak wciskam gaz to jest wszystko oki. Jak ruszam na niskich obrotach nie tyle że trzęsie Kabiną co poprostu czuć drgania . Czy jak by była uszkodzona poduszka to nie telepało by silnikiem też na postoju przy dodawaniu gazu?? Sprawdzę i osołonę i poduszkę zważywszy ze jak jechałem na tych 3 garach do mechanika to tam silnik musiał nieźle tańczyć na boki
  3. Witam, Cyklicznie zakładam jakiś temat aby dokształcić się i rozwiązać problem z moją MEGANE 2 2007 1.6 16v ben+gaz. Otóż już 3 raz w czasie użytkowania tego auta wymieniałem już 2 cewkę stojąc przodem do szyby. ( 2 razy padła , raz postanowiła wystrzelić razem ze świecą) I teraz ostatnio był właśnie ten 3 raz. Wymienił mi człowiek uwaloną cewkę . Mówi że wszystko ok. Odjeżdżam autem od niego i słyszę niepokojący dźwięk z okolic w których trzymam nogi. Dźwięk troszkę przypomina mi "pierdzenie" i pojawia się na początku czyli przy ruszaniu tak do 1500 obr. Jak jadę szybciej nie bardzo idzie wyczuć. Dźwięk słyszalny w Kabinie. Zastanawia mnie skąd owy problem . Gdy przegazuje auto na luzie nic się nie dziej . Tylko kiedy auto rusza na biegu. Ktoś ma pomysł, sugestie lub pytania dodatkowe?? Dodatkowo powiem że po uszkodzeniu cewki przejechałem jeszcze na tej usterce ok 15 km do warsztatu Elektoromechanika. Czy podczas tej "ostatniej " podróży mogłem coś jeszcze bardziej zepsuć?? Uszkodzona poduszka silnika?? Tłumik ?? Rozrząd przeskoczył?? Któraś z Sond Lambda padła razem z cewką?? Na chwilę obecną przesiadam się do komunikacji miejskiej więc mamy trochę czasu na dywagacje na ten temat. Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem. Peace!!
  4. A czy ja dobrze wgl działam. Czy wtyczka od pierwszej sondy Lambda znajduje się nad maglownicą?? bo moze ja co innego rozłączam. W sklepie powiedzieli mi że mogą być problemy ze znalezienie odpowiedniej wtyczki:/ zaraz wrzucę zdjęcia:) Przed chwila zadzwoniłem do serwisu renault.... Wymiana sondy 800 zł wszystko tyle że są 4 rodzaje wtyczek......:/
  5. Kupiłem orginał 4oem w pięknym pudełeczku renault. Raczej to nie jest jakiś chiński zamiennik. Kupiłem w sklepie z częściami renault. Wyskoczył błąd sondy, samochód zaczął mulić i spalanie wzrosło o jakieś 1,5 -2,5 litra dla tego postanowiłem zmienić. Używka to jednak koszt 50-80 zł i brak pewności czy będzie pożądany efekt. Andrzej pod mój numer vin podobno są dwa rodzaje sondy lambda .... ktoś miał taką sytuacje:)
  6. Hej, W dniu dzisiejszym korzystając z okazji i pogody chciałem się zabrać za wymianę sondy lambda pierwszej w mojej megane 1.6 16 v. Z 2007. Kupiłem Sonde w sprawdzonym sklepie. Pogimnastykowalem się w kanale żeby wypisać wtyczkę i.... Stara wtyczka jest mniejsza niż ta która kupiłem. I pytania mam dwa : 1. Czy jest więcej typów wtyczek do sondy?? Blad sprzedawcy?? 2. Jak bezkonfliktowo poluzowac sondę żeby niczego nie urwać?? Silnik k4m 2007
  7. Przepraszam pewnie źle napisałem. chodziło mi o RURA WĄŻ PRZEWÓD POWIETRZA od filtra powietrza. tam jest taka ślepa odnoga i ona mi się urwała. ie wiem może za dużo powietrza w kontakcie z gazem negatywnie wplywa na pracę silnika??
  8. Hej, w piękny sylwestrowy wieczór moja Renia dostarczyła mi atrakcji. Jadąc spokojnie 70 km/h poczułem lekkie dławienie i spadek mocy. po dodaniu lekko gazu usłyszałem ogromny huk spod maski. Kiedy otworzyłem maskę zobaczyłem że Świeca wystrzeliła z gniazda , cewkę wyrzuciło na bok pod maską no i Silnik mocno buczał. Mam 2 cewki BERU i 2 Lucasy. 4 miechy temu przy wymianie cewek wymieniłem świece na eyquem. 2 Cewki zmieniłem na Lucasa ponieważ stare beru zalały się i miałem problemy z równą pracą silnika. Jak się potem okazało między cewką a świecą była wilgoć. Całe zajściez latającą świecą miało miejsce na gazie. Dodam że niedawno urwałem taką " ślepą kiszkę " na dolocie i posklejałem ją na własną rękę. DLA CZEGO WYWALIŁO ŚWIECĘ.?? czy przez lewe powietrze które dostało się np przez nieszczelne sklejenie ??Świeca ogólnie jest cała i porcelana się nie zbiła. Cewka do wyrzucenia bo ją aż rozdęło . wtyczka do cewki całą połamana więc trzeba wstawić nową. WSTAWIĆ NOWĄ ŚWIECĘ W GNIAZDO CZY ODDAĆ DO PONOWNEGO GWINTOWANIA POKRYWĘ ??
  9. Liczyłem bardziej na porady " z doświadczenia" typu "..miałem sava i są super na duży śnieg." Ale widzę że nikt aż tak do tego nie przykłada wagi:)
  10. Witajcie, mam pewien mały problem z oponami do Swojej Megane II Kombi. Jako że jest to mój pierwszy zakup opon zimowych więc proszę o wyrozumiałość. Zakupiłem 2 pary opon rozmiar 205/55/16. Chcąc lekko przyoszczędzić ale nie zniżając się do poziomu opon chińskich z kategori no name zakupiłem opony firm których nazwy obiły mi się już kiedyś o uszy. Problem jest taki że pierwsza para jest innej firmy z zupelnie innym bierznikiem niż 2 para( wszystkie zimowe oczywiście ). Pierwsze to Nexen Winguard Snow'G WH2 a drugie to Sava Eskimo S3+ . Obydwie mają indeks T. Oznaczenia eu nexenów to e i c natomiast savy to c i c. Wiem że powinno się kupować w miare możliwośći 4 identyczne opony ale budżet i przypadek losowy( gościu miał 2 ostatnie opony w promocyjnej cenie kolejna para kosztowała by 120 złotych więcej) zmusiły mnie do zakupu. Czy możecie mi doradzić które opony założyć na przód a które na tył ?? Z góry dziękuje za odzew:)
  11. No więc padło nowe światło na całą sprawę. Podładowałem na maksa akumulator i już miałem odłączyć przewód prądowy od alternatora gdy znajomy zaproponował żebyśmy zobaczyli czy będzie się robić zwarcie na podładowanym. Otóż samochód odpalił bez żadnych komunikatów o usterkach. Jedyna rzecz jaka mnie zaniepokoiła to to że dopiero za 3 przekręceniem zaskoczył. Sprawdziłem napięcie na początku 12,7 po odpaleniu 14,5. W gniazdku zapalniczki kolejno 12,4 i 14,13 . Kiedy zmierzyłem napięcie podczas "nieudanej " próby odpalenia na multimetrze pojawiły się piękne 3 zera. Po ponownym zmierzeniu napięcia po nieudanej próbie w zapalniczce było 12,25. Po kolejnej 12,14. Czyli powoli ten Rozrusznik dobija aku. Wiem że coś się dzieje i trzeba się przyjrzeć Rozrusznikowi bliżej. Nie wiem czy jest tu coś jeszcze do dodania w kwesti samego samochodu. Chciałem tylko podziękować użytkownikom którzy się zaangażowali i Wielkie Dziękuje dla jabrze który momentami był bardziej zdeterminowany odemnie:)
  12. No idealne zdjęcie które oddaje cały mój problem z klemą. otóż ten mały oczkowy przewód podłączony do małego bezpiecznika( na zdjęciu z lewej) przykręciłem do środkowego głównego bezpiecznika cal 1 . czy ma to jakikolwiek wpływ na działanie całej klemy, akumulatora , alternatora. Od czego on właściwie jest i jest różnica gdzie go podłączę?? Czy przez to mogłem nieumyślnie rozładować aku albo go rozwalić??
  13. A więc wszystko podpięte. poruszałem trochę bezpiecznikami w kabinie .... no cóż nie odpalił. Ale nie pojawia się błąd wspomagania i hamulców. Kierownica odblokowała się. Sygnały otwartych drzwi... Nawet pyknięcie przy włożeniu karty. Niestety po naciśnięciu startu nie uruchamia się rozrusznik(słychać pyknięcie) tylko wywala mi po 10 s błąd ładowania akumulatora który wcześniej się nie pojawiał. dziwne jest to że czasami samochód reagował na kartę dopiero po naciśnięciu wyłącznika radia. w każdym bądź razie stoję furą dalej. chyba jakoś za mocno dowaliłem akumulatorowi bo trochę się ściemniło w kabinie i przestał reagować na kartę. Napięcie aku w spoczynku to tylko 11,7 ( chyba że to aż). gdzie popełniłem błąd?? Mam jeszcze jedno nurtujący problem. Chodzi o klemę plusową z bezpiecznikami. Nie wiem czy dobrze ją zmontowałem. Z jednej strony bezpiecznika jest tylko śruba mocująca, z drugiej 3 blaszki. Jedna to małe oczko , druga TO prostokąt z oczkiem a 3 to duża blaszka długa z zagięciem na końcu. Czy to jest dobre dopasowanie bo mogłem coś skopać i stąd szybkie rozładowanie i owa usterka. Czekam na rady !!
  14. Czy zamiast papieru mogę użyć np elektorsolu, wd 40 lub cx 80 w sprayu?? Aku pełną parą się ładuj zobaczymy efekty. podczas odpinania pinów od sterownika uszkodziłem jedno zapięcie mam nadzieje ze nie będzie to miało konsekwencji. Działam !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!