Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sebastian1010

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    235
  1. Niestety też coś koło tego, obawiam się że to wtryski, półtora roku temu ds były wymienione na nowe a dwa regenerowane. Po podłączeniu do komputera na odpalonym silniku parametry wtryskiwaczy były takie że dwa wtryski wahały się na około 3-3,5 a dwa wtryski pokazywały parametry poniżej 0. Około -2. Dodano: 26 mar 2017 - 14:42 Czytałem dziś że ktoś też miał taki problem z buczeniem silnika, spadkiem mocy i wzrostem spalania. Przyczyną było zapchanie katalizatora. Czy jest to możliwe ?
  2. Witam. Proszę o pomoc, moja renowka II 1.9 dci 120km KMostatnio miała wymieniany docisk i tarcze sprzęgła, od tamtej pory święci się przy zgaszonym silniku STEERING NOT LOCKED i kierownica się nie blokuje. Auto odpala normalnie. Gdy ją odpalę zapala się service i kontrolka poduszki powietrznej. Przy skręcaniu słychać delikatne strzelanie w kierownicy. Nie jestem specem samochodowym i nie wiem czy wymiana docisku i tarczy ma coś z tym wspólnego. To nie jeden błąd jaki mnie męczy, auto pali ponad 8 litrów przy spokojnej, bardzo spokojnej jeździe. Na rozgrzanym silniku gdy dodam gazu słyszę wycie, buczenie. Na zimnym silniku nie słychać. brak mu trochę mocy, nie może się zebrać, gdy dojdzie do 2tys obrotów wbija w fotel. Bardzo proszę o pomoc. :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!