Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukiasz95

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    156

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy w silniku Renault Megane II ph1 1.4 16V 98KM (K4J) występuje czujnik położenia wałka rozrządu? Jeśli tak to gdzie go szukać?
  2. Z pedałem sobie poradziłem. Wyrobiła się właśnie ta ośka, na której chodzi pedał. Niestety sprzęgło kwalifikuje się już do wymiany. (na zaciągniętym ręcznym wrzucam 3 bieg i prawie całkiem puszczam sprzęgło - auto nie gaśnie) Jakie sprzęgło (komplet) polecacie? Chciałbym się zmieścić do 1000 zł max (wraz z robocizną).
  3. Witam wszystkich. Moje auto to Renault Megane II phI (hatchback) z 2004 roku. Silnik 1.4 16V 98KM. Problem jaki mnie dopadła to dziwna praca pedału sprzęgła. Ogólnie rzecz ujmując pedał jest po prostu luźny. Ale nie jest to wina sprzęgła, tylko samego pedału. Lata na boki (zdjecie nr 1). Czy można wymienić sam pedał sprzęgła wraz z czujnikiem? (czujnik zdjecie nr 2). Spotkał się w ogóle ktoś kiedyś z takim problemem? Czy może najlepiej wymienić całość za jednym zamachem: pedał, czujnik, kompletne sprzęgło. Samochód ma przejechane prawie 160 000 km. I w niedalekiej przyszłości chciałem wymienić komplet sprzęgła. I moje drugie pytanie to jakie sprzęgło polecacie do mojego auta? Bo rozbieżność cen jest ogromna.
  4. No to wydaje mi się, że któraś kostka w drzwiach nie styka. Spróbuj popsikać jakimś kontakt sprayem w te kostki. Może coś to da. Ja bym zaczął od tej przy kierowcy.
  5. Wszystkie żarówki nie działają? Czy tylko przy kierowcy? Normalnie powinny działać przy drzwiach (4), w bagażniku (1) i w schowku (1). Tak jest u mnie.
  6. Witam wszystkich. Kilka tygodni temu również dopadł mnie problem z szybami. Megane II phI 1.4 16V 2004 rok. 4 elektryczne szyby. Przy domykaniu szyb z pilota tylna lewa (za kierowcą) zjechała sama na dół i koniec. Nie można jej było ruszyć. Przy próbach podniesienia szyby odłączyłem akumulator (zresetowałem komputer). Po tym zabiegu szyba kierowcy przestała reagować. Psikałem we wtyczki w drzwiach kontakt sprayem (nic to nie dało). Tylną szybę udało mi się w końcu podnieść (musiałem odłączyć wtyczkę w tylnych drzwiach, następnie podłączyć i domknąć szyby z pilota - w ten sposób szyba podchodziła do góry o jakieś 5 cm; czynność powtórzyłem kilka razy, aż szyba się zamknęła całkowicie). I tak szyby od strony kierowcy nie działały (zero reakcji na przełączniki, zarówno te przy kierowcy jak i ten z tyłu) a szyby od strony prawej (pasażera) działały normalnie. Chcąc naprawić te szyby zacząłem od tej tylnej. Zdjąłem boczek drzwi wypiąłem moduł komfortu, przeczyściłem i spsikałem kontakt sprayem. Szyby tylna działała po tym zabiegu dwa dni. Przednia nadal nic i nie zabierałem się za próbę jej naprawy tego samego dnia bo nie miałem już czasu. Kilka dni później (nadal szyba kierowcy i za kierowcą nie działały) postanowiłem rozebrać tym razem boczek drzwi kierowcy. I tutaj najważniejsza część. Okazało się, że pianka okalająca moduł komfortu jest wilgotna. Osuszyłem całe miejsce. Odpiąłem moduł, wyczyściłem i spsikałem kontakt sprayem. Złożyłem całość i... Szyba kierowcy zaczęła normalnie działać, ale ponadto szyba tylna również zaczęła działać. Od tego zabiegu minęło już z 2 tygodnie i szyby cały czas działają. Dlatego rada do wszystkich, którym nie działa jakakolwiek szyba i naprawdę nie wiecie już co można zrobić. Sprawdźcie moduł komfortu przy szybie kierowcy. Może coś to da (u mnie dało). Nic nie pogorszycie a możecie naprawić.
  7. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ the_godfather pytanie do ciebie. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Slnik nie wariował po przeczyszczeniu przepustnicy? Chodzi mi o to czy przyuczałeś jakoś przepustnicę czy nie? Mam ten sam silnik i ten sam problem. Ale boję się wyczyścić przepustnicę, żeby nie pogorszyć sytuacji. Dużo się naczytałem jak ludzie czyścili sami a potem (bez przyuczenia) 2,5k obrotów i nie chciało zejść. Regulamin pkt. 5.6, 5.7, 5.9, 5.13 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!