Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lucaseso

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane
  • Silnik
    1,4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    150
  1. dodałbym do tego diesle wolnossące, bo ecodriving to najlepszy sposób na zajechanie turbinki
  2. szesnastki lubią obroty to więc ja mojej to daje;] Po mieście 2,5 - 4 tys. a wyprzedanie to redukcja i do końca;]
  3. Wątpie czy wlanie regeneratora coś da... bo i niby co ma dać? Jak wypalone pierścienie i zawory i zapewne uszczelka pod głowicą też dziabnięta - tego się nie naprawi płynem. Popieram kolege lepiej wyremontować ten silnik niż latać za innym używanym i bawić sie w swapy:] Pozdrawiam
  4. Dokładnie TRW to konkretna firma i można ja polecić z czystym sumieniem. Natomiast tarcze hmm nie ufam takim producentom. Proponuje firmy typu - Brembo, TRW, ATE... Pozdrawiam
  5. Popieram. Brembo + ferrodo to mój zestaw, co prawda rok czasu dopiero ale sprawują się znakomicie. Mikoda - osobiście nie mam dobrego zdania na temat jakości wyrobów tego producenta. Polecam jeszcze TRW czyli Lucasa oraz ATE. Pozdrawiam
  6. - ale jak bez gazu? w sensie co bez biegu itp? nie rozumiem do końca o co Ci chodzi teraz:) Osobiście nie trafiło mi się jeszcze tak jechać. ależ owszem nei zaszkodzą ale nie jest to to co silnik lubi... Najmniejsze zużycie silnika to jego nominalne obciążenie. Uwierz mi że przy podróżowaniu na wysokich biegach z niskimi prędkościami twoje panewki, pierścienie pożyją krócej. Zaworki zaś oblepią się pięknym nagarem. P.S. Bez gazu i na biegu to samochód Ci się nie zatrzyma w końcu? Przecież przepustnica zamknięta = paliwo nie leci, to jak Ci się kręci silnik? Najpierw od skrzyni a potem ? Pozdrawiam
  7. Panowie benzyna to nie wszystko:] Przy tym tak zwanym Eco drivingu wszystko jest pięknie i ładnie gdy podjechać pod dystrybutor ale jakoś o panewkach krzyczących "o jak nam rewelacyjnie jest" gdy sie toczą 50 km/h na 5 biegu... ani o turbinie nie dogrzanej albo nie dając jej spokojnie sie wystudzić po jeździe nikt nei wspomina. Moim zdaniem szesnastki żyją dopiero powyżej 3,5 tys więc napewno im nie zaszkodzi wkręcić je na wysokie obroty. Nie mówie też że to jest jedyny i idealny sposób jazdy. Najlepszy jest złoty środek :] Pozdrawiam
  8. Poduszka ? Stawiam na poduszkę silnika albo skrzyni. Pozdrawiam
  9. naprawiłem prędkościomierz i wymieniłem podświetlenie zegarka:]
  10. Hmmm... jakis czas temu bawiłem się czymś takim w mondeo i to nie tym najnowszym. Stąd moje przypuszczenia, ale mówie ekspertem to nie jestem więc jeśli się pomyliłem to dzięki za naprostowanie.....
  11. lucaseso

    Po ile paliwo

    neste szczecin - 3.48 dzisiaj juz pb95 - 3.36
  12. Według mnie problem może tkwić w hydraulicznym napinaczu paska (o ile takowy posiadasz bo szczerze nei znam tego silnika) i gdy olej się nagrzeeje a co za tym idzie ćiśnienie osiągnie normalny poziom to dociaga pasek
  13. sprawdz naciag paska. Jeśłi jest za luźno to będzie piskał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!