Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ENDIPOK55

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane IV
  • Silnik
    1,2
  • Przebieg (tys.km)
    5000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć mam podobny problem też 150 tys. Dziś wykasowałem błędy i przejechałem 60 km na razie nic . Czy to któryś z czujników?
  2. Dzięki za informację . Nie mam wiedzy technicznej odnośnie kurtyn ale dzięki za sprostowanie . Jak odchyliłem lekko tapicerkę t zobaczyłem kurtynę owiniętą jakimiś paskami stąd mój opis. Plastiki wyciągałem wszystkie i raczej to nie to ale blacha na słupku od zewnątrz jest bardzo cienka i jak lekko pukam na górze przy łączeniu z dachem od zewnątrz to właśnie trzeszczy podobnie stąd mój wniosek że kurtyny są za blisko blachy ale już sam nie wiem. Kurtyn nie tykam . Jak namierzysz te odgłosy to daj proszę informację. Dzięki . Znalazłem na forum w megane 2 coś takiego - a na górze jest taki czarny wspornik może warto spróbować go usztywnić ?? Wygłuszanie słupków środkowych Obudowa słupków to dolna i górna obudowa. Dolna zachodzi na tą górną. Potrzebujemy taśmę do sklejania kanałów wentylacyjnych oraz piankę tapicerską. Opuszczamy maksymalnie oparcie przednich fotel. Oburącz odciągamy dolną osłonę u góry. Następnie ściągamy uszczelki drzwiowe z obydwu drzwi przy tych słupkach. Teraz odczepiamy górna osłonę. Najpierw należy odczepić 2 dolne zaczepy. Jak już je odczepimy ciągniemy górna osłonę lekko w dół i do środka. Po zdjęciu tej osłony widzimy czarny plastikowy wspornik, który jest zamocowany w poprzek kapsułka. To ten element hałasuje i drzy w czasie jazdy po nierównościach. Ściąga się go ciągnąc w dół. Aby go usztywnić należy go skleić silikonem lub usztywnić pianką tapicerską wciskając ją między blachę słupka a ten element. Następnie oklejamy wszystkie otwory taśmą. Mocujemy wiązki przewodów, które w fabryce nikt nie zamocował (bardzo ciekawe) Teraz składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
  3. Witajcie . Drzwi żadne nie trzeszczą jestem prawie pewien że to trzeszczą kurtyny powietrzne które są umocowane w słupku na górze pod sufitem są zwinięte i przyczepione za pomocą rzepów więc przypuszczam że jakaś część jest blisko blachy słupka i trzeszczy u mnie jak blacha jest nagrzana słońcem w zasadzie tylko wtedy trzeszczy więc może jakiś klej puszcza lub za lekko zwinięta kurtyna . Nie ruszam tego bo obawiam się że wystrzeli . Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym ? albo może już ktoś rozwiązał ten problem ?
  4. Panowie . Jak sprawa w temacie ja już próbowałem wszystkiego masakra . Po umyciu niby nie terkoce . Jakieś pomysły ??
  5. To nie jest wina listew bo miałem wymieniane jeździłem trochę bez nich żeby sprawdzić i dalej trzeszczało . Obstawiam uszczelkę drzwi u góry przy szybie . Wiem że był taki problem w poprzednich wersjach jak również problem miał też z tym Volkswagen ale doklejali bezbarwną jakąś specjalną taśmę na karoserię przy łączeniu karoserii z uszczelką i problem znikał. Po prostu słaba jakość Materiałów a w szczególności części Val..o .
  6. Witajcie. Czy udało wam się rozwiązać problem trzeszczenia bo mam to samo . Wymienili mi te listwy czarne zewnętrzne ale nie pomogło . To rzeczywiście wydaje się że trzeszczy mechanizm pasa ale rozebrałem cały słupek od środka i to na pewno nie to . Może rzeczywiście to uszczelki. Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie ? U mnie nasila się to jak są upały w zimie cisza. Dodam że z prawej strony też słychać tak samo może troszkę ciszej.
  7. Złóż rękojmię tam gdzie kupiłeś auto . A jeśli złożyłeś reklamację i nie odpisał Ci sprzedawca w ciągu 30 dni to możesz śmiało się domagać uznania bo brak odzewu oznacza zgodę w świetle prawa.
  8. Jezdziłem do skutku a reklamacje składałem na piśmie oficjalnie i pomogło .
  9. Witajcie Ja walczyłem przez rok z tymi odgłosami i mam nową skrzynię biegów razem z osprzętem czyli wysprzęglikiem i od tej pory cisza przejechałem 19 tyś .
  10. U mnie przy 37 k mimo że stukał lewy łącznik wymienili od razu dwa więc nie wiem dlaczego tak Ci zrobili. Ponadto wymienili mi alternator bo piszczało łożysko teraz silnik pracuje zupełnie inaczej ponadto wymienili na nowy fotel kierowcy uszczelnili pokrywę rozrządu bo lekko ciekła, plastikowe owiewki na drzwiach i trzeszczały mi dociski w hamulcach które nasmarowali i jest ok . Wymienili mi już wszystko więc mam nadzieję że już będzie ok. Ale dodam że teraz te wszystkie auto są robione na ilość nie na jakość ogólnie masakra. Z doświadczenia wiem że jak coś się wam dzieje w autach to najlepiej robić reklamację na piśmie wtedy inaczej do tego podchodzą .
  11. Słychać takie piszczenie spod maski a jak posłuchasz na słuchawce to wyraźnie słychać że to z alternatora.
  12. Mam przejechane 37 tyś. Niedawno wymienili mi dwa łaczniki stabilizatora do wymiany mam fotel kierowcy bo coś w nim stuka, listwy plastikowe zewnętrzne na drzwiach bo trzeszczą jak .olera , łożysko alternatora bo , cieknie mi z pod uszczelki rozrządu - to wszystko mają mi zrobić w ramach gwarancji .
  13. Witaj .Mam Przejechane 37 k. Sprawdziłem te gwizdy spod maski są ciche jak nie pracuje klimatyzacja i głośne jak się ja włączy czyli jest większe obciążenie . Sprawdziłem na słuchawce u kolegi mechanika i doszliśmy do wniosku że to nie prawidłowa praca łożyska w alternatorze , gdyby samochód nie był na gwarancji już dawno bym miał to zrobione. Ten gwizd słychać również w środku samochodu na początku obstawiałem że to coś z klimatyzacją ale ten dźwięk piszczenia przenoszą przewody klimatyzacji właśnie do środka. Dodatkowo zaczyna mi stukać coś w przednim zawieszeniu masakra w piątek 17 sierpnia jadę do serwisu . Jeszcze zauważyłem wycieki oleju spod uszczelek z tej strony co jest rozrząd fotel kierowcy na dołach wydaję dziwny metaliczny dźwięk , trzeszczało coś w bocznych słupkach ale wyczaiłem że to trzeszczą od zewnątrz te ramki czarne plastikowe prysnąłem do środka silikonem do smarowania i przestało póki co trzeszczeć. Byłem już kilkanaście razy w serwisie żeby chociaż nie zlewali tematów. Suma summarum - wymienili mi skrzynię biegów, sprzęgło, pompkę sprzęgła, wytłumili pianką tylną belkę ale dalej coś skrzeczy ale chyba to zaciski hamulców. Obecnie piszczy łożysko w alternatorze, mam wycieki oleju spod uszczelek i stuka mi coś w przednim zawieszeniu. Ile jeszcze wad ukrytych ma ten samochód i ile nerwów mi jeszcze zjedzą te osły z serwisów to nie wiem. ......
  14. W moim pompa sprzęgła trzeszczy i źle się podnosi zastanawiam się teraz czy nie padło mi przez to sprzęgło bo miałem wymienianą skrznię po 20 tyś i serwis stwierdził że sprzęgło jest też zużyte. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat ? Wogóle ta skrzynia dziwnie terkocze przynajmniej u mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!