Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

QQ1989

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolektor wydechowy miałem wymieniany bo był pęknięty; sonda w kolektorze odmówiła posłuszeństwa więc też jest nowa. W związku z tym, że w serwisie twierdzili, że nie da się wymienić kolektora bez ściągania dolotowego i przepustnicy to musieli je zdjąć, więc jak już zakładać to na nowych uszczelkach i wyczyszczoną przepustnicę, a nie brudną. Świece wymieniłem, bo już kiedyś miałem podobne objawy i wymiana świec pomogła. Jedyne co jest dziwne to ten podejrzany strzał przy silniku przy odpaleniu, jeden ze znajomych powiedział mi że możliwe ze całe paliw nie spala się w silniku tylko trochę dostaje się do kolektora i przy rozruchu na gorącym silniku może zapalać się również w kolektorze wydechowym. Silnik jest też raczej dobrze rozbujany bo lubię dynamiczną jazdę, aczkolwiek nie do przesady, więc zdarza się go przepalić tym bardziej że dziennie do pracy na trasie jeżdżę... Cewki były sprawdzane na gorącym silniku. Dzisiaj po pracy podjechałem na SKP i na aparaturze do sprawdzania spalin wyszło, że spaliny są ok więc katalizator raczej ok.
  2. Odnośnie mojego przypadku, dzisiaj podłączyłem kompa raz jeszcze, wszystko czysto i żadnych błędów. Jedyne co mnie zastanowiło to to że na 2 sondzie, tej za katalizatorem napięcie było stałe 410mV, a z tego co pamiętam powinno się wahać od 0 do 1V czy tak ?? a w ASO kazali mi jechać na stacje diagnostyczną sprawdzić katalizator...
  3. * Auto mam 5 lat, wszystko robione na bierząco * filtry wszystkie wymienione w lutym, * świece tydzień temu * cewki nie wiem jakiej firmy, wiem że jedna jest jednej firmy, a 3 pozostałe innej, ale znajomy kazał mi wyciągać po jednej i obserwować silnik - przy każdej jednej silnik zaczynał pracować nie równo nierówno * czujnika nie sprawdzałem jeszcze, jak go zdiagnozować ?? * wymieniany miałem kolektor wydechowy i były wymieniane na nowe wszystkie uszczelki w dolotowym i wydechowym, była też czyszczona przepustnica i wymieniane oringi na niej. * paliwo niestety mamy jakie mamy, ale staram się tankować na shellu i orlenie... Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  4. Jak sprawdzić, która cewka jest uszkodzona ?? Czy wymienia się komplet czy uszkodzoną ?? Luzy zaworowe... jestem w stanie to sam zrobić czy raczej do serwisu się udać ??
  5. Witam serdecznie... Problem w mojej megi I ph II 1.4 16V polega na tym, że auto zimne idzie jak burza, po przejechaniu kilkunastu kilometrów auto na niskich obrotach traci moc i na przykład przy rozpędzeniu go z drugiego biegu po przejechaniu "drogowego sierżanta" telepie nim jak starą ...... każdy sobie dopowie :) z drugiej strony powyżej 4500 obrotów silnik się natomiast robi głośniejszy jak dotychczas. Podejrzewam cewki, ale chciałbym, aby specjaliści się wypowiedzieli :) Dodam że na ciepłym silniku podczas rozruchu zdarza się, że coś strzela albo z okolic silnika albo przy wydechu... pomóżcie... Regulamin Poczytaj sobie jak i gdzie zakłada się tematy. Ten przenoszę do odpowiedniego działu P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!