Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jurekzx

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    145000
  1. No dobra , ale tego samru na tcyh trzech blaszkach chyba jednak jest za dużo ? A ten pierscien od czestotliowsci u mnie chyba nie działa bo nie widac róznicy , w pracy wycieaczek :-|
  2. ;-) Cześć , jak w temacie przestały mi działać przednie wycieraczki , dzięki forum doszedłem , że to wina silniczka wycieraczek , oczywiście dostałem sie do podszybia , silnik okazał się sprawny , tylko styki i ten nadmiar smaru robiły swoje . Na dniach bede to wszystko składał wiec pstrykne zdjecia co gdzie jak i je umieszcze , ale teraz mam pare pytań , może ktoś bedzie znał na nie odpowiedź. Do tego silniczka dochodzi , przynajmniej u mnie tylko jedna wtyczka , i mam własnie pytanie po co jest to drugie wejscie , czy tam coś powinno być , czy silnik jest poprostu uniwersalny ? Przy przełączniku wycieraczek koło kierownicy jest ten pierscien obrotowy z jakąś 4. czy 5. stopniową skalą do czego on służy? U mnie on chyba nie działa , czy może jest to winna tej pustej złączki ? Kolejna sprawa to smar , gdzie powinnien byc , a gdzie nie ? Miejsca zaznaczone strzałką , trzy blaszki stykają sie z pierscieniami na kole zebatym , czy tego samu nie jest za dużo , czy on nie zabardzo izoluje i nie ma przewodzenia? No i pytane na przyszłość jak bede chiał wrzucic zdjecia z montarzu tego silnika jak ustawic pokoleji te zdjecia , zeby były pomiedzy tekstem , bo dodaje załaczniki, ale one automatycznie idą na koniec ?
  3. Mam dokładnie ten sm problem , wczoraj sie to pojawiło , teraz jeszczecos mi wpada wrezonans pod czas jazdy gdzies pod mask pod podszybiem na przeciwko pasażera , co to moze być ?
  4. Witam poczytałem troche przez świeta na forum ,ale wszyscy mają troche inne problemy niz ja i nic konkretnego nie znalazłem . Pierwszy problem : mam dwa kluczyki na falach radiowych (alarm cobra 8310) no i tak obydwa klucze działają tzn , przyciskiem otwiera i zamyka sie samochód i normalnie odpala , ale niemoge otworzyc normalnie kluczem żadnego zamka , jakis rok temu popryskałem wd40 wszystkie zamki ale udało mi sie otworzyc tylko klape bagaznika , zamek kierowcy : wkładam kluczyk i nic , zamek od pasazera kluczyk nie chce cały wejsc ,jaki może być problem , zamki sie zastały ? Drugi problem : chyba nie dzała mi alarm owszem zamykam auto , mrygną kierunki, ale zadneg dzwieku , nigdy mi sie ten alarm nie właczył , zeby syrena wyła , robiłem nawet kiedys próby zamknołem auto poczekałem te 40 sekund wkładałem ręke przez szybe ,szarpałem za klamke ,ale alarm nawet sie nie odezwał , co to może byc za przyczyna ,nie mam zadnego kodu , ale nic mi sie chyba nie rozkodowało skoro moge normalnie otworzyc i odpalic auto , syrena jest zamontowana na przegrodzie silnikowej na wysokosci kierowcy. Trzeci problem : prawe tylnie drzwi raz sie zamkną raz nie , już tłumacze jak to wygląda ,zamykam auto dwa razy mrygną kierunki czyli wszystkie drzwi zamknięte , ale tylnie prawe sa otwarte jak gdyby ta klmra nie zaskoczyła , ale ogólnie słychac ,ze w drzwiach siłownik zadziałał , jak sie drugi góra trzeci raz trzasnie drzwiami i zamknie wszystko jest ok drzwi wszystkie zamkniete . Jesli ktos wie cos na temat 1,2 lub 3 prosze o rady , tylko nie odsyłajcie mnie do innych tematów bo nic tam nie znalazłem konkretnego . Ps Ranault megane I ph II 2002 rok, kombi 1,6 16v
  5. Jutro chyba doleje oleju do skrzyni tylko nie wiem czy dobrze chce to zrobić. Z tego co przeczytałem to olej powninien byc w tej rurce od góry silnika która jest zamknieta tym kapturkiem czy jak to nazwać.Czyli musze wlać olej przez ta rurkę???
  6. Witam ma megane 2002 1,6 16v .Dmuchawa działa mi tylko na 4 biegu(ostatni).teraz mam pytanie czy musze w tym wypadku wymienic bezpiecznik termiczny czy cos innego , jesli bezpieznik to jak on wyglda gdzie sie znajduję , szczerze powiem ze już mam taki natłok informacji ,ze juz nic nie wiem przy otwartej masce akumulatro mam po prawej strone stojąc twarzą do silnika obok jest czarna skrzynka :) z bezpiecznikami , jesli kto mogł by mi ładnie to wytłumaczyc był bym bardzo wdzieczny jutro mam duzszy wyjazd a przy tej wilgotnej pogodzie przydał by sie nawiew , bo cały czas jechac na ostanim biegu to ogłuchnąc mozna. :->
  7. Witam dmuchawa działa mi tylko na 4 biegu ostanim , czyli musze wymienic bezpiecznik termiczny tak ? tylko gdzien on sie znajduje bo czytam ten temat od 15 minut i jakos nie znalazłem jego miejsca pobytu?
  8. Mam takie pytanie chce wymienic termostat bo to chyba jego wina ze silnik tak wolno sie nagrzewa , a praktycznie wcale sie nienagrzewa wskaznik temperatury zadko kiedy dochodzi do połowy nawet po przejchaniu ok 80 kilometrów, a powietrze z nawiewu tez leci chłodne ustawione jest na najwyzszym biegu i na najwyzszą temperature a leci takie lekko ciepławe , pomózcie mi czy to jest wina termostatu ? ps jest to meganka I ph II silnik 1,6 16v z 2002 roku samochód mam od wakacji i niewiem czy był kiedy kolwiek wymieniany w nim termostat
  9. obrotomierz juz działa ładnie dało sie naprawic teraz tylko interesuje mnie co to moze byc za kabelek brazowy i od czego on jest
  10. Chodzi o obrotomierz , mianowicie rozebrałem wszystko co potrzebne do wyjęcia całych zegarów (prędkościomierz ,obrotomierz) . Chciałem sprawdzić żarówki i popełniłem błąd rozebrałem tyłu zegarów cały ten napęd obrotomierza są tam trybik centralnie od ośki wskazówki drugi podwójny trybik i trzeci z magnesem który jest chyba napędzany przez prąd przepływający pomiędzy dwoma zwojami miedzi . No jest problem składam wszystko i lipa wskazówka się nie obraca słychać że ten elektromagnes się obraca ale cos przeskakują te trybiki składałem już tyle razy to i tyloma metodami i nadal cos nie gra już mi ręce opadają może ktoś miał podobny problem . Jeszcze jedna sprawa do tych zegarów prędkości i obrotów dochodzą dwie wtyczki w każdej kilkanaście kabli no i jeden jest nie podłączony tak jak by był odcięty co to może być kiedyś mi się cos na forum mignęło że ktoś też miał taki luźny kabelek ale nie mogę tego znaleźć może ktoś i na ten problem ma odpowiedź . Napisałem to w forum ogólnym bo jest to szeroki temat który pasował by do wielu działów. :-(
  11. a ten filtr przeciw pyłkowy znajduje sie pod ta kratka zaraz pod wycieraczkami jak sie maske otworzy?
  12. ja wiem ale napisałem o tego typu wymianie w megane I żeby potencjalny czytelnik miał juz pełne informacje i jedynce i o dwujce
  13. Wymiana żarówki w pokrętłach nawiewu w megane I No więc tak pierwsze co robimy to wyposażamy się w klucz typu torx dokładnie nie pamiętam ale jest to klucz T25 albo T20 . Wysuwamy szufladkę od zapalniczki i odkręcamy ją ,są tam dwie śrubki ,jeśli zdemontujemy cała szufladę zapalniczki po prostu będzie nam wygodniej. Następnie odkręcamy konsole od nawiewu jest ona przykręcona również dwiema śrubkami które znajdują się zaraz obok tych od zapalniczki . Konsola od nawiewu jest oprócz śrubek przymocowana jeszcze zatrzaskami pod radiem . Trzeba je delikatnie wyjąc . Trzy pokrętła umieszczone są w plastikowym pudełku które jest również na zatrzaski . Żaróweczka znajduje się w środku , tylnia ścianka ma otwór w którym umieszczona jest żarówka ,trzeba ją wymienić i wszystko dokładnie ostrożnie złożyć uważając na te badziewne zatrzaski .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!