Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lordzik112

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1461
  • Przebieg (tys.km)
    244

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1.) Nie wiem 2.) Nie wiem 3.) Nie wiem 4.) Jest moc 5.) nie zmieniło się spalanie około 4,7litra 6.) rozruch bez najmniejszego problemu. 7.) 2003 r. Wyczyściłem iltercoller, i zwiększyłem obroty silnika prawie na 4tys i jest ok. Co prawda błąd czasami wyskoczy ale po 2 sec znika REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  2. Dzięki za info, wytłumaczył byś mi może jak mam je sprawdzić? na jakie przejście?
  3. Dzięki za szybką odpowiedź, powiesz mi gdzie znajduje się ten intercoller? Ostatnio przykatowałem auto na dwójce do prawie 3,5tys obrotów to wyskoczył mi Injection fault. Jeżdżę już tak prawie dwa tyg z tym kopceniem. Wrócę z pracy do domku sprawdzę poziom oleju Faktycznie zdjołem zdjąłem ten intercoller i olej był
  4. Witam. Żal mi pisać ponieważ non stop coś w mojej megi nie gra. Megi to 1.5 DCI Wymieniłem turbo ponieważ się rozsypało (auto zaczeło mocno dymić oraz wydawać stuki) mechanik powiedział że Turbo. Zamówiłem z allegro używane lecz sprawne, lecz dymienie nie ustało. Prawda kopci mniej ale nadal kopci. Kolor dymu jest niebieski i strasznie śmierdzi po przejechaniu około 20km dymienie ustaje. Wcześniej wymieniałem głowicę i regenerowałem dwa wtryski ponieważ były jakieś błędy. Jakieś sugestie co mogę poczynić dalej. Dodam że auto mam dopiero 2 miesiące, wpadłem na minę a autko mi się podoba
  5. Nie wiem dla czego lecz po wymianie czujnika wstecznego błąd znikł Wymieniłem z braku wstecznych świateł
  6. Witam, od niedawna mam pewien problem czasami po przekroczeniu około 3tys obrotów, czasami nawet już po 2,5 wyskakuje mi injection fault + STOP. Informacja widnieje około 3 sek po czym znika, miałem wyciek z uszczelki pod głowicą aby nie bawić się w planowanie + spawanie wymienili mi całą głowice i problem znikł. Napełniłem klime włączyłem przejechałem około 80km zgasiłem auto i informacja injection fault + stop przy odpalaniu, więc telefon do mechanika co mam zrobić, kazał wypiąć klemy od akumulatora i odczekać 10 min, zrobiłem problem znikł auto odpaliłem lecz po ponownym włączeniu klimy w dłuższej trasie problem powraca dodam też że przewody przy aku ciepłe. Macie jakieś propozycje czym może być to spowodowane?
  7. /\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Okazało się że nie mam radia z Update List i mam problem ;/ Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes
  8. Ok. Teraz mi wytłumaczyłeś. Nie kupuje tego przewodziku do puki nie zdemontuje radia ;-) Może mógłbyś podesłać mi jakiś nowszy rodzaj radia z USB który byłby kompatybilne z moim autkiem i mógłbym sterować nim przyciskami przy kierownicy?
  9. Witam! Pytanie jest proste czy ta oto złączka będzie pasować do mojej Megane 2 z 2003r Złącze : http://allegro.pl/show_item.php?item=4918406478 Tak wygląda moje radio https://img2.sprzedajemy.pl/540x4sfd v05_radio-cd-tuner-list-renault-mebfga-29182202.jpg Zdjęcie podglądowe. Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  10. Dziś oddaje autko tak że dowiem się i dam znać Regulamin pkt. 5.13 - Prezes @ Edit : Okazało się że jest to w 100% wina paliwa. Po wyczyszczeniu i zlaniu wadliwego paliwa problem znikł. Błędy wykasowane, okazało się że błąd w obwodzie na cylindrze 1 było spowodowane wadliwym paliwem temat można zamykać
  11. Witam wszystkich! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Megane II 1,5 DCI 2003r (tzw Kaczka), auto od niedawna dosłownie od 3 dni w momencie kiedy zatankowałem na innej stacji, następnego dnia rano miałem problem z odpaleniem autka co mnie strasznie zdziwiło lecz pomyślałem że może być to wina komputerka ponieważ auto tankowałem na włączonym zapłonie i wskazówka stała na rezerwie a komputerek piszczał za każdym razem aby zatankować. Wracając do tematu problem z odpaleniem auta rano lub jak zimny w momencie odpalenia ma problem z wejściem na obroty i kopci dość sporym białym dymem w momencie wejścia na obroty problem znika, zgaszę wtedy zapalę jest ok. odczekam godzinkę i ponownie problem wraca. Macie może jakieś pomysły co mogło się stać? Dodam też że odkąd kupiłem auto świeci się SERVICE lecz osoba od której odkupiłem auto powiedziała mi że jest to wina poduszki powietrznej. Od niedawna dosłownie od wczoraj mam też napis check injection. Wszystko bynajmniej tak ja sądzę zaczęło się od zatankowania auta w innej stacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!