Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Wiem że 30 zł to nie problem ale takie szukanie przyczyny wymieniając części jest bezsensowne bo usterka może być błacha a zostaną mi niepotrzebne części .Chciałem zapytać czy wylecenie z softu konfiguracji joysticka sprawia że nie świeci? czy raczej to usterka elektryczna? myślę że powinny przyciski świecić jak wszystkie inne przy włączeniu świateł a tylko nie będą reagować na wciskanie i ruchy joyem ,jeśli się mylę poprawcie mnie .Mam elm 327 i ddt4all czy tym programem sprawdzę konfiguracje joysticka i navigacji ? Jeśli tak to jak?
  3. @antusfc napisz proszę jak wymienisz tą pompę czy się coś poprawiło. Z chęcią posłucham tego silnika raz jeszcze i czegoś więcej się nauczę.
  4. Dziękuję śledczym ;-) czyli jeździ albo w całości albo jako "dawca tożsamości" - takiej ewentualności wykluczyć się nie da. Auto było na zamówienie (zamówione na początku listopada) więc VIN mógł być nadany w listopadzie w fabryce. Co do daty pierwszej rejestracji to nie udało nam się jej dokładnie odtworzyć. Pierwotnie auto miało być do odbioru tuż przed Świętami ale z racji jakiś ceregieli w salonie przesunęło się to na 28.12. Może gdzieś tu na forum ktoś się trafi...
  5. Dzisiaj
  6. Do wymiany pompa wody ; - wybrakowany element do reklamacji.
  7. Pozostało do końca: 29 dni i 22 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Dzień dobry, Do sprzedaży oryginalne głośniki wysokotonowe do Renault Megane 3, montaż w podszybiu. Sprawne, zostały po wymianie na inne. Kontakt najlepiej mailowy. Przesyłka gratis.

    NaN

  8. Kumaty mechanik od reno - nie powinien mieć problemów, Podajesz nieprecyzyjnie wartości, Mechanik mierzący luzy nic nie sugerował??? - Prawdopodobnie - tu jest przyczyna buczenia i spadku mocy, Kontrolę luzów zaworowych, należy wykonać na zimno, dla silnika h4j ; - zawory ssące: 0,26 - 0,34 mm, - zawory wydechowe: 0,29 - 0,37 mm, W razie nieprawidłowych wartości należy; A/ zdemontować wałki, zdjąć łańcuch rozrządu, B/ luzy zaworowe ustawia się ; a/ przez zamianę szklanek miejscami, b/ przez zakup nowych szklanek, c/ przez szlifowanie szklanek, Bo oring kosztuje grosze a usługa wymiany orinu bedzie kosztować ; - tyle samo co demontaż i montaż nowego regulatora. Auto masz od nowości ?
  9. Pozostało do końca: 29 dni i 21 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Nowy, folia

    Dzień dobry, Do sprzedaży dedykowany zestaw do wymiany fabrycznych głośników w Renault Megane 3 na inne.: W zestawie: 2 szt. ramki pasujące w fabryczne otwory montażowe, 2 szt. przejściówki elektryczne, adaptery - wpinane w oryginalną instalację bez konieczności przerabiania wtyczek. Kontakt najlepiej mailowy. Przesyłka gratis.

    NaN

  10. Tak, dalej słychać buczenie pod obciążeniem na postoju bardzo ciężko zlokalizować źródło. Jest spory spadek mocy, uczucie jakby powyżej 2200obr/min bardziej energia "szła" w buczenie niż napędzenie auta. Luzy zaworowe 0.35 (do 0.37 w dokumentacji). Sonda zamowiona Bosch, brak LPG. Czemu wymiana oringu droga? Nie wystarczy wyjac i wlozyc nowy regulator? (Juz z nowymi oringami)
  11. 1/To super - nie musiałeś płukać instalacji olejowej z opiłków metali, 2/Czy w dalszym ciągu ; a/ słychać buczenie silnika? - jeżeli tak to gdzie ? - zlokalizować miejsce buczenia, b/ czy jest spadek mocy? 3/Jeżeli tak ; to należy ; - skontrolować luzy zaworowe, - jak często wymieniany olej? 4/ Raczej obie sondy do zmiany ; - tylko oryginał bo zamienniki szybko padają, 5/ Kompresja na wysokim poziomie, 6/ Należałoby zeskanować jego parametry w czasie pracy, 7/ Uszkadza się oring w regulatorze ciśnienia paliwa za parę groszy; - dużo więcej kosztuje jego wymiana, 8/ Należy zeskanować wskazania sond ; a/ silnik > 80 C ; bieg jałowy, b/ jeżeli było dużo jazd po mieście i na krótkich dystansach, należy po tych zabiegach przeganiać auto na wysokich obrotach ( > 3000 obr/min ) na odcinkach ok;100 km, 9/ Nieprawidłowe działanie I sondy wpływa na wskazania sondy II i vice versa, 10/ Jeżeli masz LPG to zakręć gaz na butli, pojeździj na samej benzynie, 11/ Sprawdzić ciśnienie oleju na biegu jałowym na rozgrzanym silniku , 12/ Należy wgrać aktualne oprogramowanie dla tego silnika,
  12. Hej Sylwek, no tu mi się te numery z katalogiem nie za bardzo zgadzają, ale powiedzmy, że da się coś "wygrzebać". Natomiast ten silnik z zasady małej serii będzie droższy. Musi tak być.
  13. E tam, nówki znajdziesz taniej niż do 1.5 dci: https://allegro.pl/oferta/wtryskiwacz-e-1-6-dci-0445110546-166007885r-nowe-7541591057 https://archiwum.allegro.pl/oferta/wtryskiwacz-e-0445110546-kpl-4-szt-i9006419550.html
  14. E tam, teraz takie czasy że to bezdomni oddają auta ... Z tą dostępnością części bym nie dramatyzował R9M w wersji biturbo był montowany do 2018r choćby w Talismanie. Ponadto latają na nim dostawczaki takie jak Trafic/Vivaro/Talento/NV300 czy Primastar i robią kosmiczne przebiegi więc cześci muszą być zapewnione jeszcze długo.
  15. No tak LIONEL2000 jak kupisz nowy OK, też gdybym dziś brał to wszedłbym w 1.7dCi choć jeszcze nie ma o nim opinii, natomiast z używka? No nie wiem. Tu już niech zdecyduje kolega Haifisch. Też musi jakieś ryzyko na swoje barki wziąć Wiesz Lionel, jak nie lubisz częstych zmian jak przykładowo ja, to przejeździsz 20 lat, zrobisz 1mln km i oddasz bezdomnemu. Jak nie rozdupcys wcześniej (czego oczywiście nie życzę) Wtedy OK natomiast w używce? Trzeba chyba jakieś ryzyko wliczyć i wtedy ewentualne koszty, dostępność części i ich cena, znajomość mechaników itp. gra rolę.
  16. To chyba zależy od indywidualnego podejścia. Jak ja szukałem mojego szczeniaka to pod uwagę brałem tylko 1,6dci lub 2,0dci. 2,0dci w manualu to biały kruk dlatego kupiłem 1,6dci. Weź pod uwagę że taki Grand Scenic waży 1,5 tony a z pełnym załadunkiem dwie. Jego serce musi mieć siłę żeby poruszać tą masę. Moim zdaniem 1,5dci do krótkiego jeszcze wystarczy ale GS to tylko 1,6 lub 2,0. Silnik R9M jest protoplastą R9N co w moim przekonaniu dobrze o nim świadczy.
  17. Komplet rozrządu wymieniony, niestety wszystko bez zmian, pokrywa nie była nawet zarysowana od łańcucha, łańcuch jeszcze zrobiłbym kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. •dalej ujemne korekty (w czasie jazdy i na postoju), •zmieniłem swiece, po 3 tysiącach pokryte są matowym czarnym nalotem (świadczy to o zbyt dużej ilości benzyny w stosunku do powietrza), •sprawdzone ciśnienie na cylindrach (wszystkie 12.5 bar) •filtr powietrza nie jest zapchany, •czujniki temperatury powietrza w dolocie i cieczy chłodzącej podaja prawidłowe wskazania, •map sensor wyczyszczony, na biegu jałowym i przy wyłączonym silniku pokazuje prawidłowe ciśnienia (czy to już kwalifikuje go jako sprawny?) •sprawdzone wtryski i ciśnienie z pompy paliwa •zamowiony nowy regulator ciśnienia paliwa •zamowiona sonda lambda, do założenia za katalizatorem, •jestem umówiony na sprawdzenie szczelności kat i kolektora wydechowego Czy o czymś zapomniałem? Jakie wskazania na drugiej sondzie dałby zapchany kat?
  18. 1.6dCi chyba jednak w to się nie pchaj, silnik jak mówiłem, dzieło sztuki inżynieryjnej, prawdziwy majstersztyk, ale z pewnością będzie sporo drożej. W Inter Cars regenerowane (0 986 435 211) po ok 1000zł chodzą. Także widzisz, jest drożej czego nie dotkniesz do 1.5dCi
  19. Plik mam pobrany. Czyli jest on uniwersalny dla każdego r-link? Bo wpisując mój vin nie wyskoczyła aktualizacja,a po vin kolegi dało się pobrać 11.346
  20. Czołem ludziska ;) Szybkie pytanie- mamy na tym forum jakiś rajdowców, wyścigowców, może rallycrossowców? Jeśli tak ujawniajcie się Zacznę od siebie: Zabawę w ściganie się zacząłem od mojej poczciwej Megane 3 CC....w dieslu 1.9 :P Tak wiem- to auto nadaję się jak świnia do wyścigów konnych, ale ku mojemu (i kilku innych zawodników) zdziwieniu udało się nawet zrobić niezłe wyniki Meganka dziarsko zasuwała przez pół sezonu, nigdy przy tym nie zawodząc- zmienione opony i jazda! Oczywiście apetyt rósł w miarę jedzenia i Megane wzbogaciła się o nowe zawieszenie gwintowane KW, które naprawdę mocno wpłynęło na właściwości jezdne- przebudowałem także geometrię zawieszenia. Samochód teraz jest zdecydowanie mniej podsterowny, chociaż coś za coś- lubi czasem delikatnie rzucić ciężką dupką nastawiając się do zakrętu, co bardzo pasuje do mojego stylu jazdy. W międzyczasie wpadł nowy intercooler, który ograniczył spadki mocy przy dłuższym upalaniu na ciasnych odcinkach oraz kilka mniejszych modyfikacji dolotu, odmy itd. Ostatecznie wykonana została mapa generująca 175KM i 400nm zamiast fabrycznych 130/300. Tak przejeździłem ponad połowę sezonu konkurując z naprawdę mocnymi samochodami, z którymi nie raz udawało się wygrać ;) Niestety jak się pewnie domyślacie diesel to nie najlepszy pomysł na auto wyścigowe- ma swoje ograniczenia związane głównie z masą, zatem trzeba było podjąć "męską decyzję" o zmianie auta na zawody- Meganki się nie pozbyłem, to idealne auto na co dzień, natomiast nabyłem już zmodyfikowaną wcześniej... Mazdę MX5 NB od pewnego znanego jako Kickster YouTubera. I tak kontynuuję swoją zabawę dalej, zachęcam również i Was bo Meganki widuję na zawodach w różnych klasach- od najwyższych, gdzie co jakiś czas pojawia się Megane 3 RS (które nawet zdobywa 1sze miejsca), przez klasy niższe z silnikami wolnossącymi, po klasy gdzie moc auta nie przekracza 100KM Zapraszam również na swój fanpage na facebooku: Ta Miata wyMIATA Chwalcie się swoimi "wyścigówkami" w komentarzach, może podlinkujcie swoje fanpage, jeśli macie Pozdrawiam!
  21. To do 1.5 a ja mówię o wtryskach do 1.6. Tak wyczytałem na motodiesel.pl
  22. Już rozbierałem. Wtyczki nie mam, więc dorobię. Pytanie tylko czy nie będzie lipy w działaniu takiego lusterka z czujnikiem powyżej krawędzi (bo oryginał czujnik miał na dole)?
  23. Chyba już wiesz, że mamy świat jaki mamy, ludzie różne rzeczy piszą, w końcu jeszcze wolność słowa jakaś jest. Dlatego tu, na forum branżowym warto takie cytaty przytaczać do weryfikacji, poprzeć swoją rację jakimś dowodem, zdjęciem itp. Żeby trochę wyjść ponad tę mizerność. Ja wtryskiwacze wymieniłem ze względu na złą diagnozę, uszkodzeniu uległ sterownik silnika. Wymieniłem na zasadzie dobre na nowe. Cena gdzie kupiłem: WTRYSKIWACZ-E A2C59513484 BYDGOSZCZ - Allegro.pl udało mi się wytargować po 650zł/szt. Jak widzisz dość daleko im do 2tysi
  24. Joystick kupisz już od 30zl, warto go najpierw podmienić bo to może być jedyny problem.
  25. Panowie wiec macie jakieś namiary w Śląskim czy w ok.Oświecimia na dobrego magika od Reno ? Podobno dobry gość jest w Wojkowicach ale kumpel stracił namiary i tel.do niego.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...