Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Poduszki powietrzne podczas błędu ponoć nie działają. Wchinsch można kupić taśmę lub element z taśmą w dobrych pieniądzach. Można kupić używany ale to ruletka lub kupić zespół manetek oryginalny. Z montażem może tyle wyjść.
  3. Wczoraj
  4. Cześć, wyskoczył mi bład airbag w megane II podejrzewam, że przyczyną jest uszkodzona taśma poduszki powietrznej.. pytanie gdzie w Warszawie można naprawić taką usterkę za rozsądne pieniądze bo pytałem u swojwgo mechanika to mi podał kwotę 1000 zł.. Czy cos się stanie jak bede ignorował problem przez 1 miesiąc max 2? Zgóry dzięki za odpowiedź:)
  5. Z OPONEO trochę drogo jest. Na Allegro są one taniej: 1 Dunlop SP SPORT BLURESPONSE 205/55R16 94V Lublin - Allegro.pl ale ten model możesz zamówić u "oponiarzy" jeszcze taniej. To tania opona, Jak byś się troszkę potargował, to spokojnie za 340zł ja wyrwiesz wraz z wymianą i oczywiście wyważeniem.
  6. Ja kupiłem takie i jestem zadowolony https://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-bluresponse-205-55-r16-94-v-xl/335150019
  7. No wiesz, na pytanie opłacalności musisz odpowiedzieć sobie sam. Zestaw jeszcze znajdziesz, tylko trzeba po Vin dokładnie sprawdzić. Ktoś kiedyś, na forum montował z rozbitka.
  8. To jest opłacalne montować coś takiego? Czy lepiej kupić jakiś uniwersalny zestaw? O ile ten akcesoryjny idzie jeszcze dostać.
  9. Stan licznika, bo właśnie przed chwilą dojechałem na miejsce to lekko ponad 405k km Nie mam pojęcia jaka jest ta kompresja szczerze mówiąc, ale jak silnik pracuje idealnie, nie czuję żadnych spadków mocy, odpala jak nowy, to co tu sprawdzać? Nawet nie mam czym, choć mam fajnie wyposażony warsztacik, to bez narzędzi specjalnych. Jak kolega chce mi zafundować takie sprawdzenie mogę się zgodzić Poczekajmy z tym do połowy melona, sam będę ciekaw.
  10. To tak z ciekawości do porównania - ile masz przejechane i jaki stopien sprężania na zimnym silniku? Każdy miłośnik motoryzacji wie że musi miec wplyw wymiany oleju na stopień sprężania. Olej z "syfem" działa jak ścierniwo, a dodatkowo praca tłoka powoduje, że mamy honownicę ;) dalej chyba nie muszę nic pisać..... Kolega @halas2 pisał ze ma 17bar na zimnym silniku i też proszę o inf. jak wymiana oleju przebiega oraz jaki stan licznika.
  11. Częściowa instalacja jest. Można było zakupić akcesoryjne oryginalne zestawy do montażu czujników, przód i tył. Zestawy takie były wpinane w instalację w samochodzie, w oryginalne kostki.
  12. Poszukaj informacji o płynach np Evans. Jest kilka serii ich produktów, z oczywistych względów chętnie stosowany w autach zabytkowych, popularny w sporcie. W powszechnym stosowaniu ogranicza trochę cena. Chociaż kalkulując trwałość produktu i zalety, wychodzi całkiem korzystnie. Posiadam auto, nie jeździ w ruchu publicznym, zalane takim płynem. Praktycznie same zalety, Co ciekawe zmieniły się minimalnie temperatury pracy silnika. Temperatura płynu w układzie, oleju ( jest dosyć duża chłodnica wodno-olejowa). Nie są to duże różnice w granicach 5 stopni. Mam dosyć głęboką kontrolę, bo para
  13. No właśnie już mam dość tego, naprawdę myślałem że się uspokoiło, bo tydzień cały ładnie temperatura była ok, nie ubywało nic płynu, przy odkręceniu na gorącym silniku korka było syczenie, a teraz poprostu odkręcam i nic, czy to może mieć jakiś związek?
  14. Według tego fabrycznie bez DPF Dzięki Według tego mam skrzynie ND4 To jaki olej wybrać???
  15. Witam. Pękła mi sprężyna z jeden strony z przodu. Problem pojawia się z doborem właściwych. Początkowo zamontowane były takie jak wyszły po nr vin. Padło na lesjofors 4072953. Niestety samochód z przodu przysiadł i zrobił się miękki, dość nurkował przy hamowaniu. Tył był sporo wyżej niż przód. (Tylne sprężyny były wymieniane kilka miesięcy temu na oryginalne identyczne, wg oznaczenia kolorów). Samochód stał mniej więcej prosto. Z przodem już tak łatwo nie jest. Próbowałem coś dobrać po plamkach z oryginalnej sprężyny, ale nic mi nie pasuje do opisów z tabelek. Na moje oko, chociaż
  16. Oczywiście w wątku chodzi o płyny układu chłodzenia stosowane powszechnie w "samochodówce", to jak możesz to podaj nazwę jakiegoś, chetnie przejrze kartę produktu.
  17. Sprawdź po Vinie: https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault Co masz, a później dobierz olej: http://produkty.elf.com.pl/pl/automotive/cars?bn=ELF
  18. Czyli jest instalacja pod montaż oryginalnych czujników w wersji bez nich?
  19. W kabinie byłby wyraźny zapach glikolu! Pytający nic nie pisze o tym.
  20. Klawisz do tempomatu jest na środkowy tunelu. A wolne miejsce i kostka o którą pyta Kris07 to zależnie od wersji wyposażenia, włącznik-wyłącznik systemu pomocy przy parkowaniu.
  21. Wtyczka od tempomatu w tym miejscu? Przecież włącznik do niego mam przy podłokietniku?
  22. Przyłącze nagrzewnicy od strony wnętrza.
  23. Witam Kupiłem właśnie Megane 1.9 Jak sprawdzić czy ma DPF?? Bo nie wiem jaki olej wybrać, poprzedni właściciel lał elfa ale nie wie jakiego. W skrzyni chciałem wymienić, na jaki??
  24. Panowie termostat wymieniam niby dopiero jutro, ale dalej temp. ma duże wahania, mimo iż ustało na chwilę. Znowu chyba ubywa płynu minimalnie a , wcześniej było z tydzień ok. Jak było już ok, było ciśnienie po odkręceniu korka, i płyn szedł w górę wracał na swoje miejsce , dziś odkręcałem i nie było ciśnienia, co można jeszcze sprawdzić?
  25. Co za wtyczka (szara) może być w wersji bez czujników parkowania i starts&stop? Jakaś instalacje pod montaż którejś z opcji?
  26. Tak z samej chęci poszerzania wiedzy o co kaman z tymi świecami?? BERU GE 110 to są 0 100 266 032 (patrz załącznik) Na marginesie, ja zmieniam olej od nowości co 30k km i myślę, że mam nie gorszy stopień sprężania od kolegi.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!