Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Stary płyn prawdopodobnie może się przyczynić do obniżenia skuteczności hamowania ale to raczej przy mocno obciążającej hamulce jeździe - po prostu się gotuje zawarta w nim woda i nie ma jak odprowadzić ciepła. U Ciebie pewnie problemem jest pompa ABS - po przejrzeniu forum - zobaczysz że to niestety bolączka Megane 3, są firmy które regenerują pompy z gwarancją. M.
  3. Nic z tych rzeczy. Był spuszczany płyn chłodzący i możliwe, że układ nie jest prawidłowo odpowietrzony. Wiesz jakie ma przesunięcie zapłonu na wolnych obrotach?
  4. A jaką normę emisji spalin spełnia Twój silnik? W niektórych samochodach, tak miałem kiedyś w chevrolecie przy normie euro 5 na jałowym obroty zawsze były 600.
  5. Mam problem z moją Megane III 1.6 Grandtour z 2011 roku. Hamulce działają niby ok, ale jak dojeżdża się do skrzyżowania i delikatnie hamuje jest ok, ale jakbyście chcieli wtedy docisnąć do podłogi to jest problem, bo mam wrażenie że efektywność hamowania mocno spada. Serwo jest ok - po napompowaniu i odpaleniu pedał wpada w podłogę. Cały układ jest odpowietrzony. Gdzieś czytałem, że problem może leżeć w zaworze zwrotnym od serwa. Wystarczy kupić uniwersalny, czy jest jakiś dedykowany? I tak zamierzam wymienić na wiosnę płyn hamulcowy, bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel go wymieniał. Czy sądzicie, że chociażby był stary płyn to by aż tak pogorszył hamowanie z małej prędkości?
  6. Dzisiaj
  7. mario111

    Megane IV phI Płetwa rekina

    Witam Odkopie trochę temat Z tego co piszecie jest kilka anten o rożnych nr. seryjnych . Daro74 zamontował antenę o nr .28 20 698 97R , w a RRG w Warszawie jest o nr 8201684054 za 199 zł .Na aledrogo jest używka z meganki o nr. 8201643012 za 700 zł . więc ktorą jest najbardziej odpowiednia do meganki
  8. To nie jest prawda. System bardzo dobrze działa i nie ma problemu z wjazdem i tyłem w miejsce postojowe i równolegle do krawędzi jezdni. Sam nie mam problemu z parkowaniem auta i prawdą jest, że automatyczne parkowanie trwa dłużej ale tylko tyłem bo samochód stara się równo ustawić ale parkowanie równoległe trwa równie szybko co manualnie. Ostatnio żeby pokazać kumplowi parkowałem w luce, która była większa od auta po ok. 50 cm z przodu i z tyłu i Meganka świetnie sobie poradziła.
  9. Tomik

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Wczoraj przyprowadzony od elektryka, zamontował światła dzienne ( moduł z drogowych na 30 % ), podłączył cb.
  10. Jak byś wysupłał jeszcze kilka pln-ów, to byś mógł kupić sobie 3-4 letnią Meganę v3 Zobacz jakie w tej firmie są dobre ceny. https://ecr.sprzedajemy.pl/motoryzacja/samochody-osobowe/renault/megane?offset=0&sort=inp_srt_price_a
  11. Witam, zdaje sobie sprawę ze nie zglaszam się tutaj ze meganką, a nieco młodszym bartem jakim jest clio III 1.6 16v 112km K4M. Moim problemem są niskie obroty jałowe. Oscylują w okolicach 550-600, a z gory wiem ze powinny widniec w granicach 750-800. Dzieje sie tak tylko i wyłacznie na cieplym silniku. Dzieje sie tak równiez gdy popompuje pedałem hamulca, obroty nieco wzrosna po czym spadna do 500 autem troche potelepie po czym lekko się uniesie do tych 550-600 filmik tutaj -> https://youtu.be/1PhGOqgr6Qw . autko jest po generalnym remoncie głowica, rozrząd, cewki, swiece, mycie przepustnicy itd. Wielokrotnie był przeswietlany can clipem - nic nie wykazywalo. Poza obrotami na biegu jałowym autko jest żwawe, chętnie reaguje na gaz, pali raczej w normie srednio 6,4-7.7. Co mogloby na to wskazywać? map sensor? Czuj temp. Powietrza? Leniwe sondy? Lewe powietrze z kolektora dolotowego/ serwa?
  12. Przepraszam, jak to kiedyś pisałeś, nie jeździsz jak dziadek? Poruszasz się dynamiczne?...
  13. ReniSL120

    Megane IV phI Megane IV 1.3 115 hp FAP

    Napisz jaka "bajkę" sprzeda Ci serwis Reno.... moja skromna osoba i zapewne jeszcze kilku użytkowników jesteśmy bardzo ciekawi co powiedzą, czy zmienili podejście do tej usterki czy dalej uwazaja że "ten model tak ma". Ciekawym faktem jest to że u Ciebie grzechotanie nie występowało od samego początku tylko pojawiło się po jakimś czasie/przebiegu - to jest nowości bo do tej pory wszyscy borykają się z tym problemem od momentu odebrania samochodu od dealera. P.S. Napisz proszę gdzie kupiles samochód ponieważ poszukuje ludzi którzy kupili swój egzemplarz z "grzechotka" w gratisie od AUTO-ZIĘBA KATOWICE bo bardzo bym się chciał wybrać do nich w kilka samochodów i zobaczyć reakcje szefa Serwisu oraz Państwa vice Prezesów tego salonu. Pozdrawiam Machura Krzysztof
  14. Witam, widzę lekkie odejście od tematu brzęczenia... ja też oświadczam tej irytującej grzechotki w MIV 1.3333 115KM. Kilka faktów z którymi wiąże się dźwięk w kilkumiesięcznym aucie, na początku nie było, bo czytałem ten wątek zanim kupiłem i sprawdzałem... jednak po 2k kilometrów nie przekraczania 4k obrotów (zresztą i tak nie ma po co do 4k starcza bo moment obrotowy jest nisko prawie jak w dyzlu) wg instrukcji się dotarło, aż za bardzo chyba, u mnie: słychać od kierowcy, okolice zegarów/skrzynki bezpieczników, ale tak naprawdę ciężko zlokalizować gdzie dokładnie... powyżej 50km/h do tak 90km/h, potem już opory powietrza zagłuszają, więc nie jest to raczej silnik, musimy jechać żeby było słychać po rozgrzaniu silnika, więc ten komentarz o rurach od ogrzewania całkiem całkiem, ale to waliłoby też na postoju dodając gazu ? Jedna rzecz, przy odjęciu gazu słychać momentalnie coś grzechoce jakby się przestawało kręcić, po czym amplituda grzechotki spada wraz z prędkością naszego pojazdu. Więc coś do k**** nędzy się odkręciło w układzie ogrzewania/wentylacji, może płynu musi być pod MAX w układzie, żeby nie stukało jak płyn szybko krąży i czemu tylko podczas jazdy ? Może związane z tymi bajerami typu jakość powietrza, albo nie wiem alarm ma jakąś ruchomą część i podczas jazdy gdy szaleje wiatr w komorze silnika stuka ? Zgłoszę to chyba, ale nie będę zostawiać samochodu na serwis bo nie ma po co : )
  15. Hej ja zawsze do mojej megi tankuje na jednej stacji Orlen i tylko verve , raz z braku laku przed wyjazdem zatankowalem na innym orlenie bo mialem po drodze i wyskoczyl mi ten komunikat 4 rano panika i wogole.Pomyslalem swieci na żółto to jest tylko komunikat pojechalem dalej 500 km z komunikatem na desce.Nic sie nie dzialo zadzwoniłem do mechanika u ktorego serwisuje auto i on powiedział ze jak moc nie spadla to nie mam sie czym przejmowac pewnie jakis syf z paliwa przeszedł przez jakiś czujnik.Po powrocie mechanik usunął blad.Po jakimś czasie po zatankowaniu auta znowu blad wyskoczyl kupilem OBD elm za 10zl ściągnąłem na telefon aplikacje torque i sam skasowalem.Jezdze dalej i nic zlego sie nie dzieje. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL, spacja!-mireczek01
  16. Miałem rożne historie z tym autem, od wymiany przedniej szyby do wymiany skrzyni biegów. Jednak ta, na której jeżdżę, wczoraj sprawiła mi niemiłą niespodziankę. W trakcie śmigania na autostradzie, podczas wyprzedzania, pojawił sie powyższy komunikat. Na 2 sekundy. Potem jeszcze raz, i jakby nie było sytuacj. oczywiście stanąłem, oczywiście dzwoniłem do serwisu, sobota, wiec nic i nikt. Dojechałem bez problemów ale delikatnie dociekałem gaz. Teraz czytam na różnych forach ze EDC ma ten problem. No ale co robić?
  17. @pbet coś Ci skrzynia piszczy podobnie jak u mnie koniec sprzeczki. Ja nie mam uturbionego autka bo po 1 nie zarabiam kokosów a te silniczki przy ewentualnych wymianach czegoś wymagają większych nakładów pieniędzy niż poczciwy 1.6 Nie ma co na siebie kogutów puszczać. Każdy wyprzedza jak może i gdzie może Podaje grabe na zgodę.
  18. Wczoraj
  19. Możliwe, że zacina się egr - nie domyka się. Silnik potrzebuje tlenu, a nie spalin, które go nie ciągną.
  20. Witam Dziękuję za opinię zamówiłem GT line 160km prawie full opcja bez wysuwanego wyswietlacza. Dzięki i pozdrawiam Marcin
  21. Rozebralem w mII phII prawa soczewke xenon i nie zrobilem zdjecia jak ta przeslonka w srodku ma byc ustawiona. Czy ktos by sie mogl podzielic? Co sadzicie o palnikach Bosma? REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  22. Jak działało efekt byl naprawdę fajny,problem w tym ze zadziałało tylko raz i to jest dla mnie dziwne i niebardzo zrozumiałe dlaczego tylko raz bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w ustawienia.Jak przed tak i po.
  23. Właśnie przed chwilą żony pytałem czy wypróbowała wreszcie ten bajer (żona Meganką jeździ) - i powiedziała, że jeszcze nie bo nigdy by nigdzie nie zaparkowała (bo Ona się w każdą dziurę wciśnie), a ten system niestety potrzebuje miejsca jakby TIR'em chciał zaparkować.
  24. Jak ktoś potrafi "jeździć" zna swoje auto i jego możliwości to nie ma problemu z wyprzedzaniem nawet mając wolnossący 1.6 Zalety turbo doceniam bardziej w mieście - super ciągnie na niskich obrotach i nie mam wrażenia jak w dieslu że przyhamuję i zgaśnie mi na dwójce.
  25. MarcinDe

    Megane IV phI Megane IV 1.3 115 hp FAP

    Pbet a ty dalej swoje - kurde jak miałem Uno 1,1Fire to też tym się dało wyprzedzać. Maluchem też kiedyś na ul. Wierzbickiej w Kotarwicach (DW744) wyprzedzałem ciąg aut bo jechały za autobusem (linia F). Tylko że takie wyprzedzanie nie było ani komfortowe, ani tym bardziej bezpieczne (jak tak z perspektywy lat na to patrzę). Jak Meganka stała na serwisie to też dostałem Fluenca 1,6 - no to myślałem że mnie krew zaleje, jak coś trzeba było wyprzedzić (a jeździłem wtedy do Kozienic prowadzić szkolenia). No i zamiast wyprzedzać jak człowiek to po pierwsze musiałem swoje odczekać w sznurze (żeby trafic na duuużą lukę), a po drygie to silnik wył jak wściekły - podczas gdy Meganka w tych samych warunkach dawała komfort wyprzedzania. I piszcie co chcecie - ale ten silnik to jest archaiczna jednostka, która jest utrzymywana w produkcji tylko ze względów "ekonomicznych". A jazda nawet 1,2Tce (tym bardzie 1,3Tce) - jest dużo bardziej komfortowa, bezpieczna i ekonomiczna (no chyba że do 1,6 LPG zamontujesz).
  1. Załaduj więcej aktywności
×