Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Olej przypadkiem nie ścieka z góry silnika na osłonę kolektora wydechowego?
  3. Wczoraj
  4. Silnik 2,0, czy 1,6? Objaw chwilowego zapachu paliwa występuje przy nieszczelnym układzie pochłaniacza oparów. Na ścianie grodziowej wisi elektrozawór z dwoma dopiętymi rurkami i sterowaniem elektrycznym. Niekiedy on sam się rozszczelnia, ale łatwo to sprawdzić. Tak miałem i go wymieniałem. To co piszesz o oleju to już tragedia. Mam ok 160 kkm, czysty silnik i zużycie roczne oleju do 200 ml. Użytkownik jeździ dynamicznie.
  5. Jutro postaram się wymienić ten czujnik, jak gdzieś dostanę
  6. Z czytać mu zapisane błędy. Pierwsza myśl to brudna przepustnica lub uszkodzony górny czujnik pedału sprzęgła.Jeśli jest tempomat, to można szybko zweryfikować czujnik.
  7. Siemanko ostatnio wszedłem w posiadanie meganki 3 1.6 16v k4m 848 silnik bez zmiennych faz ten najsłabszy. Samochodzik ma przejechanie niecałe 60 tysięcy i jest z 2013. Z autem jest spory problem ,a mianowicie gaśnie przy dojezdzaniu do świateł, czasem potrafi zgasnąć na biegu jałowy oraz przy ruszaniu. Poczytałem trochę forum, jest dużo teorii w interncie, usterka jak widzę mocno popularna ,ale ciężko znaleźć rozwiązanie. Auto niby jak nowe dziwne że tak wariuje, dodam że czasem chodzi dobrze.
  8. Witam. Dzisiaj zabrałem się za wymianę wszystkich głośników w mojej Megane 2. Na przód zakupiłem DSK 130.3 z zwrotnicami, na tył DSX 130. Tył już zamontowany, gra spoko, tak jak oczekiwałem. Natomiast mam problem z przodem. Nie mam pojęcia jak wyprowadzić połączenia do zwrotnic. Czytałem gdzieś kiedys że nic nie trzeba przerabiać, że tylko podłączyć i już. Ale na zwrotnicy mam wyjście na tweet i na woower, i tak naprawdę nie wiem jak to ugryźć. Czy mam oryginalne wyjście w miejscu tweetów podpiąć pod zwrotnice w miejscu wejścia tweet na zwrotnicy i zostawić wyjście woower nie
  9. Ale brawo z tym silnikiem jeździ zdecydowanie lepiej niż m3 z 1.6 .Przejedź się kolego i zadecyduj czy chcesz nią jeździć, a i te fiaciki nie mają wcale takiej najgorszej blachy pewnie było coś robione po taniości ,a jak kupisz megi też taką to wcale nie będzie lepiej.
  10. Witam, od ponad 8 miesięcy mam M2 kombi z 2008 roku. Przejechane 132tyś km i ma taki problem, że przy gazowaniu - podjazd pod górkę, ruszenie dynamiczne z świateł czy po przejechaniu np 5km zgaszeniu samochodu i cofaniu po 5minutowym postoju - czuć z wentylacji nieprzyjemny zapach oleju/paliwa zapach się utrzymuje z 30-60sekund i już jest ok, ale problem występuje tylko w wyżej wymienionych momentach. Przy jeździe/trasie problemu nie ma - jak się jedzie spokojnie, powoli się gazuje to jest ok - niekiedy ciężko uniknąć takiego nagłego gazu bo sprzęgło wymienione i ma krótki odcinek "puszczania
  11. Ja go używam sporadycznie do szybkiego podglądu parametrów. Na forum RLKP jest dokładny opis jego funkcjonalności.
  12. Nie zawsze uszkodzenie głośnika to przerwa.
  13. Jest w CLIPie info który głośnik ma przerwę.
  14. Tomek widziałeś to na monitorze? Bo zabezpieczenie przeciw zwarciowe to posiada każdy sprzęt audio i nie sądzę żeby diagnostyka w megi była tak rozbudowana żeby pokazywała na której lini jest zwarcie- ale może jestem w błędzie.
  15. Chyba przekładałem kiedyś klosz z ph I do ph II i pasował także kształt lampy jest taki sam ,a różnica jest w zderzaku bo pod lampą w ph II jest lampa świateł dziennych lub zaślepka.
  16. Bez obrazy, ale skoro nie mówimy tu konkretnie o megane iii z 1.6. a jakimś "około" 100konnym aucie to wybacz, ale śmieje Ci się w twarz. Też potrzebuje takich prędkości, mimo tego że nie możemy u nas z takimi jeździć, i jakoś latając meganką z 1.6 po 180km/h na trasie warszawa-wrocław nie spaliła mi nigdy więcej jak 12/13L gazu już licząc z dystrybutora. Więc jeśli nie masz Pan nic więcej do powiedzenia w sprawie konkretnego samochodu, z konkretnym silnikiem to proszę nie pisać bzdur, i nie wprowadzać ludzi w błąd. Chłopak ma konkretny budżet za niski na 2.0Tce czy jakieś lepsze Dci, ani
  17. A mógłbyś poradzić jak sie loguje to txt albo csv przez pyclipa? bo używam go do odczytywania błędów, wiec sam program mam
  18. Meganka z 1.6 jak ma humor dobry to i z klimą na 3-cim biegu wyprzedza aż miło (w pojedynke haha), ale przy prędkości około 80kmh. Przy takim wyglądzie auta wymaga się jednak czegoś więcej bo aż żal, że taki silnik wsadzili. 1.8 wolnossące by było idealne do tego auta. Przez te nieszczęsne zmienne fazy mam czasem dość tego silnika, w mondziaku mojej lubej 125KM z 1.8 jedzie sie o niebo lepiej, a to tylko 15KM więcej. W 1.6 moment obrotowy jest wyskalowany tak, że jego osiąganie jest rownoznaczne z wirem w baku i udarem mózgu razem z paraliżem słuchu. Coś za coś. Naprawdę idiotoodporny silnik,
  19. Wybij sobie z głowy starego diesla i jeszcze Renaulta, chyba że masz dużo czasu, lubisz dyskusje z mechanikami albo mędrcami forum. Diesle Renault 1.5 to najtansze auta na rynku, psipadek?, nie sądze heh. Ja jeżdze 1.2 TCe od nowości, bawią te dyskusje tutaj i nie udzielam się już, szkoda czasu tu i tak wiedzą lepiej, tankuje i pomykam, dobre auto, super silnik, zero problemów. Rdza w Renault?, w M3 nie występuje.
  20. Rozmawiamy o tym samym. Powyżej opisałem pracę sterownika dla silników wolnossących. Nie zwróciłem uwagi, że Ty masz turbodoładowany. Tu jest wszystko bardziej skąplikowane, bo podstawą do całości jest pomiar masy powietrza. Jeśli cokolwiech chcesz analizować, to warto to zrobić programem dedykowanym do Renault. Z ogólnie dostępnych ogarniesz to pyclipem za pomocą Elm.
  21. @prz3m3k1 założył temat w M III 110 KM więc jest ten nowszy silnik z wtryskiem Siemens. Na 90 % jest tak jak piszesz problem ze sterownikiem. Było tu już kilka przypadków z tym samym problemem.
  22. Nie wyobrażam sobie uruchomienia sprężarki podczas wytwarzania próżni w układzie. Te rzeczy robi się na unieruchomionym silniku. Co innego jazda gdy w układzie nie ma czynnika, z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że trasa 50 km nie spowodowała żadnych szkód. Mam sprężarkę ze sztywnym sprzęgłem.
  23. Mona tak spróbować, a może kolega ma inną usterkę. U mnie w serwisie w Clipie pokazało który głośnik uszkodzony.
  24. Pada Ci sterownik. Rozglądaj się za używką. Za ok 100zł kupisz sensowny. Klon ok 200-250 zł Filtr zawsze warto zmienić, ale to niestety nic nie pomoże. upsss sorki, to jest stary 1.5dCi na Delphi przecież, goń go póki jeszcze masz na to szansę. Nowy "kolega" będzie się radził. zamotałem się. To samochód z tematu czy awataru jest? Jak z tematu to sterownik pada. Przed akumulatorem. Bardzo prosty do wyjęcia. Nie połam obudowy.
  25. Panowie (co poniektórzy) traktujmy się troszkę poważniej... Jakie bezpieczeństwo?? Bezpieczeństwo jest wtedy, jak zapewniasz środki na dom, rodzinę, na tzw. wszelki wypadek (czarna godzina). Nie jest żadnym bezpieczeństwem wydawania na paliwo po 5k/mies. i jazda 170km/h Jak ktoś uważa, że jest taką figurą (gwiazdą) to niech się porówna jak wygląda prawdziwe bezpieczeństwo i wtedy po przemyśleniach coś napisze...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!