Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Jak kolega wyzej napisal dziwna sprawa i to jeszcze ta archaiczna nawigacja garminat panela radia nigdy w megance nie widzialem?nie pochpdzi czasem z laguny? Wylaczbik pdc przod a z przpdu brak czujnikow z tego co widze? Fabrycznie przyciemniane szyby a wersja bez klimatronika i ta cena chyba ze kzr i rozrzad do wymiany to moze cos byc tanszego ale az tak o srednio 6 tys mniej niz na rynku?
  3. Dzisiaj
  4. Zdecydowanie za tania jak na tą konfigurację. Podejrzewam, że na żywo jest obita i porysowana na każdym elemencie. Do tego wyposażenie dziwne, wygląda na to, że ktoś dokładał na własną rękę nawigację, bo nie widziałem wcześniej wersji z nawigacją i manualną klimą. Dla mnie była by podejrzana i nie wierzył bym w ten przebieg.
  5. Tania, dobrze wyposażona, sprowadzona i stoi w komisie, wiem że to może być spora mina ale może ktoś zna, ogladał lub może coś sprawdzić lub powiedzieć na temat tego auta https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-benzyna-lpg-bezwypadkowa-ID6CFGWl.html Vin VF1BZ0V0640685253
  6. Właśnie takie zakupiłem, pozostaje wierzyć w umiejętności wulkanizatora ;-)
  7. Warto skorzystać z metody kolegi kacper69, ( Megi3v2 GT/1.5dci /81KW ) który obrócił egr o 120 stopni, Nic się nie "pali" wszystko działa OK, zawór się otwiera i zamyka, tylko spalin nie puszcza, 1,5 dCi zaślepienie EGR .
  8. ja mam, wsadziłem nowe kajaby na tył i właśnie ich sprawnośc na stacji zaraz po wymianie była 70% czy tam 71%. Ja też nigdy nie wymieniałem z tyłu amorków ale w sceniku się poprostu rozlał gdzie auto nie jest niczym dociążane z tyłu.
  9. Dokładnie, nowe są kompletne. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-w-oponie-renault-megane-iv-oryg-7813349398?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  10. Nowe są kompletne. Przyzwoity wulkanizator nie będzie miał z nimi problemów. Po założeniu reset w r-link i po jakimś czasie się zaprogramują
  11. Wczoraj
  12. A bo ja bajek się nasłuchałem o złych dieslach i teraz mam stany lękowe :]
  13. Za czasów moich przygód z dystrybucja części i usługami warsztatowymi handlowałem różnymi markami. Na bilsteina nigdy nie miałem żadnej reklamacji. Seria B4 kosztuje tyle co Monroe KYB czy inne Delphi a ZAWSZE gwarantowała zadowolenie klienta. seria b6 i b8 to najlepsze amortyzatory na jakich jezdzilem. Jeżeli ktoś lubi czuć auto to b6 i seryjna sprężyna lub b8 i sportowa zrobią z samochodu super stabilna furę. a z tym przepłacaniem - nie od dziś wiadomo że „tanie mięso to psy jedzą”. Kupisz raz porządna rzecz to będzie służyła długo i bezawaryjnie.
  14. Witam wszystkich forumowiczów. Właśnie stoję przed zakupem nowego auta. Rozważam Megane III Grandtour GT 2.0 TCE. Z tej okazji mam kilka pytań do użytkowników takich wozów. 1.Jak wygląda prześwit w tym aucie, zdarza się o coś zahaczyć lub przytrzeć zderzakiem w codziennej jeździe? 2. Jaki czas/ dystans jest potrzebny do rozgrzania silnika? Dojeżdżam do pracy 12km i skoda by dzień w dzień jeździć 3/4 trasy na niedogrzanym silniku. 3. Komfort jazdy na seryjnych 18 calach, istniej coś takiego? 4. Ile wynosi realne spalanie tego silnika w jeździe około miejskiej (70 % miasto / 30% trasa)? 5 Dostępność specyficznych części dla wersji GT, czy są z tym problemy? 6. Wyciszenie auta, czy podczas jazdy wyraźnie słyszymy pracę zawszenia, silnik lub trzeszczenie wnętra? 7 Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu wersji GT? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  15. A nie prawda. Z racji tego, że od jakiegoś czasu jeżdżę Skodą to mogę coś powiedzieć. Grupa VAG wrzuca na zegary podgląd na temperaturę oleju. Obserwuję sobie ją dość często, szczególnie rano, w korelacji że wskaźnikiem temp. cieczy. Temperatura robocza diesla 2.0 wynosi około 94-95 stopni i osiągana jest dużo później niż 90 stopni na cieczy. Gdy temp. cieczy ma 50-75% wskaźnika wskakuje 50 stopni temp. oleju. Gdy ciecz ma już 90, olej dopiero jakieś 70 parę. Temperaturę roboczą (przy jeździe w trasie) silnik ten osiąga po przejechaniu dobrych 15 km. Wracając do Renault kiedyś robiłem testy z ELMem i temperaturą. Jak kolega chce zobaczyć to musi poszukać. Były dość dokładne.
  16. Zwróćcie uwagę że większość tych amortyzatorów jest oferowana w bardzo szerokim zakresie od Megane IV poprzez Talismana itd. To są dwa różne samochody a jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do ... Odnośnie Bilsteina wypowiem się czysto branżowo. Amortyzatory wyczynowe jak najbardziej OK, natomiast seria to już standardowe zawory bez "wodotrysków", dlatego osobiście uważam że nie warto przepłacać. Z drugiej strony kto bogatemu zabroni. Hmm tu sprawa jest bardzo prosta, ASO nie chwali się że amortyzatory zbliżają się do końca bo nie leży to w ich interesie do puki samochód jest na gwarancji. Ponadto jeżeli amortyzatory spełniają wymaganie min. 30% to dla nich też jest wszystko OK. Na samym końcu przywołam metody pomiaru i stanu urządzeń pomiarowych (ich kalibracji) oraz warunków zewnętrznych. O warunkach zewnętrznych można zresztą pisać epopeje. Wynika to z faktu że układ pomiarowy mierzy ogólną sprawność całego zawieszenia czyli pracę wszystkich elementów sprężystych oraz jest obarczony błędem powodowanym przez siłę bezwładności (szczególnie tylna oś). Co do wytrzymałości samych amortyzatorów to nie da się tego porównać 1:1. To zależy od wielu czynników. U mnie w szczeniaku przody też jeszcze oryginalne mimo że ma ponad 170 tyś. km a sprawność na SKP ponad 40%. Nie mniej jednak na wiosnę planuję ich wymianę. Sprawdzajcie stan osłon amortyzatora (szczególnie z przodu), bo to głównie ich uszkodzenie powoduje znaczne skrócenie żywotności amortyzatorów.
  17. Zdobyłem się dzisiaj na odwagę i dopytałem mechanika o szczegóły. Oświadczył że podmieniał na nowy czyjnik ciśnienia, sprawdzał wtyczki czujniki temperatury i bezpieczniki. Sprawdził na krótko że sprężarka działa. Byłem mile zaskoczony jak to powiedział. Potrzebny faktycznie jest CLIP!!! Może wystarczy ją na klimatronik przestawić. O to mechanika już nie pytałem bo mi odwagi brakło zrobił co mógl. Dzięki za podpowiedź. A czy komputer diagnostyczny nie wystarczy? Cześć. Mam przeglądnięty układ klimy. Pozostaje jeszcze CLIP, BSI. Dopuszczam jeszcze problem z jakimś kabelkiem. Ale na razie potrzebuję kogoś z CLIPEM co by przegląd zeobił pokasował błędy, odblokował albo zmienił na klimatronika. Pomożesz? Jestem z Dobrodzienia. Koledzy znacie kogoś z clipem z okolic Dobrodzienia W promieniu jakimś logicznym do 70km?
  18. Nie chcę przekładać dotychczasowych. Kupiłem drugi komplet do kół zimowych i wydaje mi się, że one są już z wentylem. Czy Heniek w zwykłej wulkanizacji ogarnie temat?
  19. Witam,czy koś zaślepiał egr w silnika z tytułu?Na allegro zaślepki są , ale nie pod 1.5dci 110 koni.Temat zaślepienie przerabiałem w poprzednim megane II,ale z silnikiem 1.5dci 106 koni.Tu natomiast jest pdf i inny egr.
  20. Po co chcesz zmieniać? Zakłada się nowy wentyl i wpina czujnik na trzpień. Robisz reset czujników i same się skalibrują z autem.
  21. U siebie w HTB nie mam takiej możliwości
  22. Właśnie tak coś przeczuwałem że coś jest nie tak z rozrządem, kolega coś mówił że szczotki pod silnikiem do wymiany. Ale lepiej jak podjadę do mechanika i mi powie co i jak. Dzieki
  23. to najlepsze amortyzatory jakie znam. Nigdy nie miałem z nimi problemu. Zarówno seryjne B4, sportowe B6 jak i B8. Zdecydowanie lepsze niż seria. Robią olbrzymie przebiegi. Dodatkowo serie b6 i b8 możesz ustawić pod własne potrzeby i preferencje np w warszawskim Zerkopolu. do meg 4 masz dostępny w zamienniku przód i tył bilsteina b4, b6 i b8 performance tył jest tez AL-KO. Też bardzo dobry producent.
  24. Rozrząd do wymiany, Nie jeździć!!! 1/ Słychać grzechotanie/ odgłos drżącej blachy, tzn; że ; a/ łańcuch pracuje bardzo niestabilnie, b/ ociera po obudowach łańcucha i produkuje opiłki metalu, które dostają się do oleju silnikowego, c/ stwarza to problem z ; - panewkami silnika, - wałkami w głowicy, - z łożyskowaniem turbiny, 2/ Koniecznie zalecam - jeżeli są ślady zeszlifowań na obudowach ; a/ demontaż miski olejowej i jej czyszczenie, b/ kontrole panewek silnika, wałków w głowicy, łożyskowania turbiny, c/ wymianę kpl; rozrządu, d/ płukankę układu smarowania silnika, żeby opiłki nie pływały po całym silniku z olejem, e/ wykonanie szeregu zdjęć przyczyn awarii, f/ wymianę oleju i filtra oleju. Zalecam markowy ; - filtr oleju; mann, knecht, purflux, -olej ; Valvolina Syn Power 5W40 3/ Kontrolę prawidłowości działania nastawnika faz zaworów ssących.
  25. Witam, posiadam autko Megane 3 coupe 2010rok. Mam go od 3 miesięcy i odkad zaczęło się robić chłodniej to autko troszkę dziwnie odpala. Tak jakby coś szuralo (nie wiem jak to określić). Gdy na dworze jest ciepło auto odpala bez problemu, chodzi o ten pierwszy dziwny dźwięk na filmiku. Chodzi mi o to czy mam się czym martwic czy tak już powinno być Odrazu mówię że nie znam się na autach, dlatego liczę że ktoś podpowie, z góry dziękuję. VID_20191121_144443(0).mp4
  26. Ja mam 1.4 Tce Dynamic i też mam fabrycznie obniżone zawieszenie. Jazda na twardszym byłaby już wg. mnie mordęgą.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...