Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Nie są zaśniedziałe. Bezpieczniki na klemie są sprawne. Na mase zerknę rano. Ogólnie potraktowana została kontaktem do styków ale nawet nie wiem czy to coś może pomóc
  3. Hey, Jakiś czas temu upisywałem na forum problemy z lekkim dymieniem oraz rozruchem zimnego silnika. Nie udało mi się zlokalizować usterki i sumie temat umarł. Dzisiaj całkiem przypadkow, po stosunkowo dynamicznej jeździe poczułem zapach oleju w kabinie auta i po obejrzeniu komory silnika dostrzegłem spore wycieki oleju w okolicach rozrządu. Szukałem podobnych wątków ale w moim przypadku wycieki zlokalizowane są raczej w okolicach wałków rozrządu a nie wału korbowego. Nie zdejmowałem osłony rozrządu ale po zdjęciu nadkola widać, że to nie wał tylko wałki. I stąd pytanie kilka pytań. Co może być powodem wycieków? Czy takie wycieki mogą być powodem ciężkiego rozruchu i dymienia na zimnym silniku? I jeśli powodem mogą być uszczelniacze wałka (o ile takow tam są) to jak dostać się do rozrządu bez wyjmowania silnika? Wymieniał ktoś kiedyś rozrząd w 2.0 DCI (łańcuch) bez wyjmowania? Z góry dziękuje za pomoc!
  4. Ehh ja mam Megane kupioną roczna z 50 tys i jestem z niej zadowolony bo jeździ. Za tą cenę trudno kupić coś innego o tych właściwościach... Tyle...
  5. No cóż jak widać nie wypada być zadowolonym z Megane nawet na forum Megane. A swoją drogą to jakiś (polski?) fenomen: ludzie kupują auta po to żeby je potem nienawidzić. Ja tego nie rozumiem, bo kupiłem auto które chciałem kupić nie po to żeby zrobić sobie na złość tylko żeby sprawić sobie tym przyjemność. I nie po raz pierwszy mi się udało bo byłem zadowolony z prawie każdego auta które miałem, z wyłączeniem PF126. I podobnie jak wy, nie jestem pracownikiem Renault Polska.
  6. Wybrałem olej Liqui Moly Hight Tech 5w40 Wymieniłem w Niemieckim ATU Z beczki mają Belgijski olej, „Naruto” 5w 40 zalecany do mojego Renault. Ja wybrałem trochę droższy z pułki w bańce.
  7. Czy wyczyściłeś połączenia na dodatniej klemie akumulatora (dotyczy dwóch cienkich czerwonych przewodów). Dodatkowo poprawić połączenie masy na karoserię samochodu na lewej podłużnicy ( prawej stojąc przodem do maski). Przy samym grzaniu świec pobiera prąd ok. 50A.
  8. Przy zbyt ubogiej mieszance może, ale nie musi dojść do zapiekania pierścieni, a wtedy może podciągać olej. Dotyczy to w zasadzie wszystkich silników na LPG. Przy tych silnikach mogą być problemy z cewkami, ale dbając o świece, odstęp elektrod nie powinno być problemu. Silnik bardzo dobrze znosi gaz, nie wymaga jakiegoś specjalnego sterownika ani lubry. Jedynie waga butli spowoduje szybsze zużycie amortyzatorów tył. Nie odczuwalny spadek mocy. Silnik szybko się rozgrzewa. Ja mam ustawiony na 35 stopni - bezpieczna temperatura, ale są użytkownicy co mają ustawieni niżej i też jest ok. Ja ma obecnie reduktor wpięty równolegle z nagrzewnicą natomiast w drugim aucie miałem szeregowo i miałem wrażenie że szybciej się przełączał na gaz. Każde z połączeń ma wady i zalety. W MII HB polift spala 7,5-8L gazu i do 0,5 L PB.
  9. Raczej tak, pokazuje. Sprawdzę jeszcze jutro. Czasami zakręci ale też pokazują się na ekranie powiadomienia electronic fault, steering not locked, immobilizer fault
  10. To znaczy, że nie zawsze kręci rozrusznikiem, ale, czy zawsze sygnalizuje grzanie?
  11. U mnie podobnie jak u Kolegi wyżej, MII, ale silnik ten sam i zagazowany od ~2 lat. Ja postawiłem na sterownik LPGTech, wtryski Barracuda, reduktora nie pamiętam teraz niestety. Butla w kole jak u Kolegi, u mnie przy dobrych wiatrach wejdzie 37-38 litrów, ponad 400 km zasięgu w trasie. Spalanie na przestrzeni tych dwóch lat w cyklu mieszanym to 9-10 l na setkę. Zero problemów, nie zjada oleju od momentu montażu gazu, jak niektórzy twierdzą.
  12. Moduł UCH znowu coś nie łączy. Pod wieczór znowu zaczęły sie kontrolki zapalać. Dzisiaj 5 razy odpalił. Mam nadzieję że za tydzień go podstawie do mechanika. Sygnalizuje podgrzewanie świec. Rano 2 razy zakrecił raz i się na tym skończyło. Bez samochodu to nie jest lekko.
  13. Pozostało do końca: 29 dni i 19 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam 4 felgi aluminiowe Enzo H . https://www.olx.pl/oferta/felgi-enzo-16-CID5-IDEjYUR.html

    NaN

  14. @witman planujesz inwestycję w jakiś "rurociąg przyjaźni", do Łodzi? Chętnie załapię się na taki gaz i benzynkę ;)
  15. Tu jest hicior cenowy LPG po 1.10 zł, a Pb95 po 3.20zł przy Tesco ul.Długa Wrocław. Nic tylko jeździć, ale gdzie ? https://lpg-forum.pl/post997671.html#p997671
  16. Ja pytam dlatego, że wczoraj wymieniałem uszczelkę obudowy termostatu, bo leciało już ostro dołem. Chłopaki w sklepie dobrali mi uszczelkę po numerze VIN i klops. Rozkręciłem to dziadostwo i okazało się, że uszczelka nie jest gumowa (taką kupiłem), a metalowa, bo i obudowa jest metalowa. VIN wyraźnie wskazuje, że w moim aucie powinna być obudowa plastikowa, a jest metalowa. Stąd pytanie, czy to przypadek, czy poprzedni właściciel mógł sobie wymienić Jeśli wymienił, to znaczy, że nie ma z tym problemu. Też uważam, że metalowa jest lepsza. Co do czujnika na gwincie, to nie miałem z nim problemu, choć mnie to zdziwiło. Klucz oczkowy i puścił od razu bez siłowania się.
  17. Jeżeli silnik K4M to lać, jeździć i odcinać kupony z oszczędności. Nie mam SIII ale mam z tym silnikiem MII. Instalacja: Stag Qbox plus (nie Basic), reduktor Kme silver S6, wtryski Barracuda 115Nl. Polecam filtr Alex 360. W HB mam małą butlę 36L co starcza na ponad 400 km.
  18. Wnioskuję problem z kablami. Wentylator chłodnicy załączy się jak sterownik silnika straci łączność z czujnikiem temperatury cieczy. Błąd alternatora - ale jaki? Do sprawdzenia wiązka do regulatora napięcia. Wnioskuję: jakieś zwierzę było pod maską
  19. Pozostało do końca: 29 dni i 18 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Bezwypadkowy, oryginalny lakier. Stan bardzo dobry. Po remoncie zawieszenia i hamulców. Sprawna klimatyzacja. Opony wielosezonowe. Sprawny system Hand Free. Olej wymieniany co 10 tys. km. Realne spalanie w mieście 4.8 l/100 km. Garażowany. Realny, NIEcofany przebieg. OC opłacone do 27.09.2020, przegląd do 30.07.2020. Dostępny do oglądania codziennie (Lublin). Oferta prywatna, NIE komis.

    NaN

    Lublin, lubelskie - PL

  20. Miałem ten i ten silnik. Z metalową obudową nie miałem problemu natomiast z plastikową owszem. Zużyła się uszczelka i olej dostawał się do płynu. Zalecam wymianę uszczelki na nową. Ja nie wykręcałem śrub na silikon. To uszczelka trzyma szczelność. Dokręcając zbyt mocno można jedynie uszkodzić obudowę jak i uszczelkę. Co do zamienności też chciałbym wiedzieć. Przyłącze czujnika temperatury wody jest różne. W plastikowej szybko wymienia się czujnik. Zawleczka zamiast gwintu.
  21. Mam pytanie z czystej ciekawości. Czy obudowy termostatu do 1.6 16V są zamienne, w sensie metalowa pasuje w miejsce plastikowej?
  22. Sygnalizuje podgrzewanie świec i nie kręci rozrusznikiem?
  23. Witam Prośba jest następującej treści: proszę wszystkie osoby, które posiadają scenica 3 z silnikiem 1.6 16V o przedstawienie swoich doświadczeń z założeniem instalacji LPG. Jaka to była instalacja? Jaki zbiornik? (zbiornik pod podłogą? Jaka pojemność ) Jakie koszty? Jak oceniają zmianę paliwa? Jakie obserwacje, doświadczenia? Zamierzam założyć instalację i szukam informacji, równie chętnie od tych którzy już sprawę przerabiali.
  24. Będąc programistą myślenie nie jest mi obce, za dofinansowanie też dziękuje, bo pracuję w branży dobrze opłacanej. Wiesz, jakieś 3-4 lata temu przymierzałem się do IV Bose (obecnie mam III Bose edition) i powiedzieć, że to ładnie gra to przepraszam, ale Tobie "słoń na ucho nadepnął". Jeżeli cała reszta jest równie prawdziwa to sorry...
  25. Jestem pracownikiem Renault Polska bo jestem zadowolony z auta które świadomie kupiłem? Co za poziom dedukcji - gratuluję. Nie możesz teraz iść do kina na "Hejtera" choć powinieneś - ale spoko - mogę Cię wspomóc na kilka zł to na vod sobie obejrzysz... Jestem inżynierem. Produkuję sprzęt medyczny w dziedzinie zwanej krio. Zajmuję się mikromechaniką i dużymi ciśnieniami. Moja firma przez wiele lat leasingowała chyba każdą dostępną na rynku markę oprócz chińskich. Mam swoje zdanie o toyotach, audi czy mercedesie. Mogę w każdej chwili z Tobą porozmawiać o wrażeniach z jazdy autami powyżej 500 ps. Obawiam się tylko że nie miałbyś za dużo do powiedzenia. Zastanawiaj się nad swoimi publikacjami. Ja mogę potwierdzić każde słowo jakie napisałem - czym Ty możesz potwierdzić swoją opinię o mnie? Słabe to było... BTW: Współczuj sobie. Może na respiratorze do którego Cię podłączą (czego Ci oczywiście nie życzę) będzie moja sygnatura, bo obecnie jako hitech robimy podzespoły dla największych na świecie. I na koniec prawda która może zaboleć, ale muszę to powiedzieć chociaż wiem że będziesz rozczarowany: primo - nie wszyscy ludzie pracują w Renault Polska, secundo: są ludzie zadowoleni ze swoich samochodów. Myśl, uprzejmie proszę :))))))))
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...