Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Hej, po co Ci zrzut konfiguracji? Przecież wszyscy piszą że lampy pure LED są plug and play Ja mam pytanie do znawców tematu. Na allegro jest pełno lamp full LED, ale jedne mają napis LED pure vision a inne nie. Wiecie może dlaczego?
  3. Dzisiaj
  4. Zobacz, czy nie zginęło lusterko z drugiej strony klamki. Brak jego wyłącza działanie. Może się obędzie bez rozbierania drzwi.
  5. Cześć, wie ktoś może gdzie mogę kupić body kit lub sam zderzak tylny od rs'ki do cabrio w phI?
  6. Dziękuję za info. Czeka mnie doposażenie w diagnostykę. P.S. Obecnie działają 3 z 4 drzwi (bez kierowcy) w zakresie zwolnienia centralnego zamka.
  7. Życie pokazuje że strach kupować używane Clio IV / Megana III / Scenica III z silnikiem 1.2 TCe z lat 2012 - 2016.....
  8. Witam. Jak wygląda demontaż wyświetlacza radia (bez navi) w Scenicu III '2011 r.? Czy wyświetlacz typ A3 z Megane III jest taki sam jak w Scenicu III?
  9. Czujnik położenia wału do sprawdzenia jeśli dostaje paliwo na listwę wtryskową.
  10. Miałem to samo w zeszłym tygodniu. Działają Ci drzwi tylne po stronie kierowcy? Jak nie to masz uszkodzony czujnik optyczny po stronie kierowcy (w przednich lub tylnych drzwiach). Aby dowiedzieć się który dokładnie to najlepiej podpiąć się CLIPem lub PyRenem i zobaczyć, który czujnik pokazuje jako aktywny. Mi pomogła wymiana czujnika optycznego, który jest w mechanizmie klamki. W ASO samego czujnika nie sprzedają i trzeba zakupić cały mechanizm za 350zł (po rabatach). Osobiście kupiłem sam czujnik z rozbitka i działa Dodam, że po odpięciu uszkodzonego czujnika strona zaczyna działać (znaczy te drzwi, w których został czujnik ) U mnie był zalany co widać na zdjęciu. Dokumentację elektryki znajdziesz w plikach na forum gdzie są opisane te wszystkie ET i jakie wartości co oznaczają.
  11. Po pierwsze jako nowicjusz to się przywitam. Siemka. Mam taki problem... Odpalam Renatkę po nocy wiadomo silnik zimny i obroty wskakują mi od razu na 2tys. Jeśli ruszę na tak wysokich obrotach bądź musnę delikatnie pedały gazu to obroty momentalnie wskakują na 3-3.5 tys. Trwa to około 6-7 minut. W miarę rozgrzewania się silnika obroty spadają do normalnego poziomu 700-800 ale delikatnie wskazuweczka drży. Podczas dłuższej jazdy że stała prędkością 100-120 gdy dojeżdżam do skrzyżowania dochamowujac wciskam sprzęgło i obroty falują od 1200 do 1800 przez jakieś 5-10 sekund i uspakajają się. Co robić, od czego zacząć? Do pracy ruszam przed 5 więc sąsiedzi nie są zadowoleni z wycia silnika napewno, a przede wszystkim mnie to denerwuje no i dodatkowo wzrosło spalanie, nie chce uszkodzić silnika bo wiadomo za duże obroty na zimnym nie sprzyjają żywotności. Może ktoś coś doradzi.? Może ktoś się z tym spotkał.
  12. Witajcie, moja Megi doczeka się podobno nowego silnika, mimo próśb o zdjęcia fotograficzne ze stanu silnika po 120 Tyś/km nie doczekałem się i się zapewne nie doczekam, z tego co słyszałem silnik ma iść z Francji mam nadzieje że przyjdzie silnik poprawiony że nie będzie brała oleju i że problem zostanie rozwiązany ze wszystkim co było do tej pory. Samochód na warsztacie już od 2 tygodni dostałem samochód zastępczy clio IV w dieslu bardzo przyjemny w prowadzeniu i oszczędny oczywiście odpłatnie nie za darmo. Nie wiem kiedy silnik ma przyjść bo nie dostaje od aso żadnych informacji a samochód wypożyczony od 14 dni, za tydzień jadę z rodziną na ferie, już myślałem że dostane autko z powrotem w ten czas i będę mógł dotrzeć silnik bo będę miał do przejechania 1500 km, i akurat po tej odległości wymienić olej. Jeżeli po 20 dniach dopiero auto będzie gotowe to i tak poniosę koszty za wynajęcie auta a będzie to 1000 zł. Z jednej strony 50 zł za dobę to nie jest dużo kasy, żadna wypożyczalnia nie ma takich cen. Na razie czekam i czekam i czekam.....
  13. I to też tylko w przypadku nie stosowania się do zaleceń producenta co do świeżości płynów ustrojowych silnika i sprawności jego osprzętu. Jak wszystko sprawne można ładować ;). Zobacz jakie ciężkie życie mają auta flotowe, w wypożyczalniach itp. A chodzą ;)
  14. Aktywowałem to mnóstwo razy i nie miałem przypadku, w którym trzeba było ingerować we flash. Owszem potrzebny jest reprog ale nie robi się flash'a.
  15. Cześć, Który element jest odpowiedzialny za zwolnienie centralnego zamka (oprócz przycisku karty). W 3 z 4 drzwi jest OK. Pierwsze pociągnięcie klamki zwalnia centralny, drugie otwiera zamek. Drzwi kierowcy nie reagują na pierwsze pociągnięcie (zbliżam się z kartą, wkładam rękę do klamki Zamiana klamek nie pomogła.
  16. Aż tak nie panikuj, jak raz przycisnąłeś na zimnym to silnik nie umrze. 3000 rpm to też nie zabójcze obroty nawet na zimnym silniku, więc nie masz czego się bać Jakbyś go codziennie ciągnął do odcinki po odpaleniu, to faktycznie może strzelić UPG, albo coś się przytrzeć.
  17. Mógłbyś wkleić, gdzie tak pisze? U mnie nic na ten temat nie ma. Pozdrawiam.
  18. Dostęp jest bardzo łatwy, wystarczy zdjąć lewe koło i przednią część nadkola. 5 minut roboty i grzałki jak na dłoni. Zamontowane są nisko na wężu wodnym.
  19. Wg schematu ze strony, gdzie po VIN szuka się części tak.
  20. Witam Mam do wymiany podgrzewacze plynu chłodniciczego tzw. grzałki nurkowe w silniku 1.6 dci 130KM. Megane III Znajduja sie one gdzieś w okolicy lewego koła. Czy zna ktoś sposób, aby się tam w miare możliwość łatwo dostać bez zdejmowania zderzaka (może od góry jak wymontuje sie akumulator) ?
  21. Ten błąd wyświetliło mi tylko raz na razie można uznać temat za zamknięty
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...