Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. droopy

    Ogólne Plamy oleju na silniku

    Mały pogląd na silnik dają te zdjęcia. Tak na pierwszy rzut oka wygląda to na wyciek pod kolektorem ssącym, tam są 4 uszczelki i dość często zdarzają się drobne wycieki na nich. Sprawdź, czy nie masz tego oleju również w gniazdach świec, jak jest to cewki możesz zakatować dość szybko.
  3. Kolega robił. Z wymianą całego osprzętu na nowy zapłacił 1800,- Trwało to 6 godzin.
  4. 5-7 stówek belka regenerowana? Tak mniej więcej. Mowa o pełnej regeneracji, czyli wymianie wszystkich elementów eksploatacyjnych, a nie tylko uszkodzonego. Jeśli nie chcesz z autem wkrótce się rozstawać to według mnie warto zrobić pełną regenerację, a nie tylko naprawę danego uszkodzenia. Odradzam kupowanie belek używanych. Trudno ocenić jej stan wizualnie, dopiero po montażu na aucie wychodzą kwiatki.
  5. @Adamos1115 - dzięki
  6. U mnie cały czas świeci się kontrolka SERV i też czasami tylko znika. Nawet nie wiem co ona oznacza.
  7. Ciśnienie jest ok, dosyć często sprawdzam. Wyważenia nie sprawdzałem od poprzedniego sezonu. Właśnie nigdzie nie napotkałem się na informacje odnośnie problemów z belką w MIII
  8. Nie jest wylany. Ile może kosztować regeneracja belki z wymianą?
  9. Nie nie kolego ..moduł zalany wodą ....
  10. Witam. Kupiłem autko grand Scenic III 1.4TCE. Autko odpala ok,przyspiesza ok, przy jeździe utrzymuje temperaturę ( 2 kreski niebieskie). Wszystko działa ok ale jak wymieniałem olej zobaczyłem że w zbiorniku jest bardzo niski poziom płyny chłodniczego gdzieś ok cm powyżej dolu zbiornika Dolalem litr płynu i okazało się że stan ustalił się na minimum więc dolalem jeszcze z pół litra do zgrzewu zbiornika. Przejechałem 150km i okazało się że poziom jest znowu lekko poniżej minimum. Rano jak silnik ostygł poziom wrócił na poziom zgrzewu. No ale na drugi dzień samochód stał przed blokiem okazało się że poziom znowu jest minimum więc dolalem znowu do miejsca zgrzewu zbiorniczka. Przejechałem 150km i sprawdziłem że poziom jest znowu minimum. Na gorącym silniku odkręciłem korek i poziom się podniósł do zgrzewu. Co m o tym sądzić?. UPG?
  11. jabrze

    Scenic II phII Sprzęgło nie wraca do końca

    Ale działa jak zapowietrzone.
  12. qweluke

    Scenic II phII Sprzęgło nie wraca do końca

    Byłem teraz sprawdzić i płynu hamulcowego jest dużo więc to raczej nie to...
  13. Wymieniłeś sterownik a problem tkwi w przeciążeniu silnikiem, czyli w mechaniźmie, tak jak napisałem powyżej.
  14. Adamos1115

    Megane III phII rozkodowanie vin

    Jest. Proszę Scénic III JZ0B Kolor nadwozia szary platynowy.pdf Pozdrawiam
  15. Modyfikacja udana, zajmuje jakąś godzinkę i można się cieszyć chłodzonym schowkiem całkiem nieźle dmucha jak się zamknie kratkę nawiewu z boku pasażera. Koszt to jakieś 50zł (brak możliwości kupna krótkiej rurki i nie miałem otwornic).
  16. jabrze

    Scenic II phII Sprzęgło nie wraca do końca

    Jesteś - samemu najlepiej z dużą strzykawką, lub we dwoje z pompowaniem i domykaniem przy powrocie pedału sprzęgła. Jest na YT.
  17. No i ten z allegro za 83 zeta padł po miesiącu !!!!! Uszkodzony !!! Masakra
  18. qweluke

    Scenic II phII Sprzęgło nie wraca do końca

    mimo że hamulec działa prawidłowo to jego brak (płynu) może dawać takie objawy? jestem .w stanie sam odpowietrzyć pompę (pod blokiem) czy jest tym troche roboty?
  19. Więc zamontowane.. montaż( to już trzecie auto ) więc bajecznie prosty. Jednak trzeba .....( w clio i meganie) zdejmowałem zderzak .Oczywiście Philips. Główny + i - z akumulatora ,a ten do włączania i wyłączania ledów do postojówki.
  20. jabrze

    Scenic II phII Sprzęgło nie wraca do końca

    Możliwy brak płynu hamulcowego. Wysprzęglik jest nim napędzany - koniecznie odpowietrzyć pompa;wysprzęglik.
  21. Witam, Pacjent to Scenic II z 2008 roku jeśli dobrze pamiętam. Problem jest taki, że sprzęgło jest bardzo nisko podłogi i czasami mimo dociśniecia na maksa nie można wrzucić biegu a i z odbijaniem bywa różnie... Z tego co wyczytalem w necie, może to byc wysprzęglik ale zanim oddam auto do naprawy jest coś co mogę samemu zrobić? Jakieś płyny, regulacja linki - cokolwiek? Czy powinienem sprwadzić płyn hamulcowy najpierw? Auto jest mocno zaniedbane, i przypuszczam że plyny nie dolewane...
  22. Pozostało do końca: 29 dni i 15 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam. Mam dużo części do meganki 2.0i 1997r. Automat,żółty. Wszystko po bardzo słodkiej cenie. Bogaty wypas. Proszę kontaktować się przez telefon 791749887.

    100,00 zł

  23. Musiałby mieć wersje oprogramowania 3.3.XXX, a ma wersję, 2.2.XXX. Wersje te poza różnicą w oprogramowaniu były zupełnie inne w sprzęcie i nie da się w żaden cywilizowany sposób tego zmienić.
  24. Mam podobne pytanie to może teraz ktoś się podzieli informacją, czy silnik dmuchawy kręci się z oporem, wyczuwalnym oporem, lekko, bardzo lekko? Czy to normalne, że zatrzymuje się praktycznie od razu w miejscu. U mnie dzisiejsze czyszczenie z kurzu i ogólny przegląd silnika skończył się pojawieniem ćwierkania :/
  25. WyrafinowanyDziobak

    Ogólne Plamy oleju na silniku

    Bardzo pragnął bym się dostać i spróbuję znowu ale naprawdę nawet nie byłem w stanie zrobić fotki żeby pokazać gdzie on jest. Widać go nawet tylko mały kawałek. Ja mam nadzieję na długą eksploatacje.
  1. Załaduj więcej aktywności
×