Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzięki za odpowiedź. No to w takim razie nie kombinuje tylko ogarniam szpenia co mi zregeneruje alternator. Autko potrzebuje na gwałt na piątek, może się uda.
  3. Zamontowałem hak do Meganki 3 Grandtour GT rocznik 2010. Mam zamontowanę wersję z pionowo demontowalnym hakiem - dzięki temu po demontażu w sumie nie widać, że ma się hak - jedyne co odstaje od dołu tu "ucho" na linkę przyczepy, same gniazdo wiązki również jest ruchomym elementem i można je schować pod zderzak. Zdecydowałem się na hak Witter RN99Q - na anglojęzycznych stronach można znaleźć informację, że pasuje do wersji do wersji zwykłych jak i GT - w polskich sklepach uparcie twierdzili, że nie pasuje i nie ma rozwiązania pasującego do wersji GT;). Montaż przeprowadzałem w
  4. Poniżej 600 obrotów alternator nie ładuje akumulatora. Napięcie na zaciskach akumulatora jest zależne od temperatury i gęstości elektrolitu ( stopnia naładowania akumulatora). Mocno uśredniając musi się mieścić w zakresie 13,9-14,4V. Ty dokonujesz pomiaru interfejsem na uch. W tym miejscu maksymalnie może być obniżone do 0,7V względem akumulatora. Spadek poniżej 13V wyrzuca błąd przy pracującym silniku.
  5. Dzisiaj
  6. dzień dobry. ile z wysyłką do rzeszowa? przepraszam . doczytałem się
  7. Korekty 1 jest na plusie 93%, 2 jest -100%. Obie powinny być w okolicy 0? Kompletnie nie znam się na tym. I to będzie od tych map zgadza się? Falowanie obrotów odłożyłbym na plan drugi. Ważniejsze dla mnie będzie to spadające napięcie. Czy to typowe wobec siadającego alternatora że spada napięcie na rozgrzanym silniku?
  8. Scenic 1 ph 2 , 2.0 16V z 2002roku.Kochani klubowicze mam problem z poduszką powietrzną .Kod usterki: DF040. Czujnik uderzenia boczna poduszka powietrzna strona pasażera - zakłócenie funkcji obwodu prądowego. Posprawdzałem kostki i złącza i przeczyściłem pod siedzeniem, wykasowałem błąd na na komputerze i znikł mi błąd. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojazdu ,błąd znowu się pojawił ten sam. Zaznaczam że wszystko jest w orginale, a usterka pojawiła się po przesunięciu fotela pasażera. Może ktoś z klubowiczów mi pomorze , jakieś pomysły lub sugestie tego problemu. Będę bardzo wdzięczny za pom
  9. Zacznij od tego. Sam widzisz że korekta krótkoterminowa jest blisko 100 , a powinna być w okolicach 0.
  10. Teraz znów sprawdzałem miernikiem na rozgrzanym silniku i sprawa wygląda tak: 12,2V a po uruchomieniu całej elektryki i klimy 11,4V z tendencją spadkową. Co do pompy to miernikiem 3,5bara i było sprawdzane manometrem. Odpala krótko bez problemu. W załączniku wrzucam screeny z programu którym się ratuje - Car Scanner Pro
  11. Uważam, że mechanik żadnej mapy benzyny nie wgrał. Przyczyną falowania obrotów, oprócz lewego powietrza mogą być nieszczelności dolotu, wzbogacania mieszanki paliwem z lejących wtrysków oraz od ładowania. Czy przypadkiem skrzynka bezpieczników przy akumulatorze nie była zalana wodą lub nie ma tam wilgoci - warto zrobić konserwację złącz. 284 tyś. to wystarczający przebieg, aby szczotki i pierścienie na alternatorze powiedziały pa pa. Ja przy 275 wymieniłem szczotki bo ich połowy nie było, ale od ostatnich 100 tyś. auto miało światła dzienne co znacząco odciąża instalację elektryczną
  12. Wracam do tematu: Pogoda i czas pozwoliły na wyjęcie panelu sterowania. Użyłem preparatu do styków i ponownie wszystko złożyłem. Problem jednak nadał występuje (tak jak opisywałem wcześniej). Zauważyłem również, że panel klimatyzacji był już wcześniej wymieniany (panel jest z 2016 a samochód z 2013). Przypuszczam, ze problem występował już wcześniej, a wymiana panelu go nie rozwiązała. Powiem szczerze, że nie wiem gdzie szukać przyczyny. Czy wymienić panel klimy? Czy może jeszcze coś innego?
  13. Witam Nieszczęśnik to Megane 3 GT220 2013r. Wczoraj wieczorem nie mogłem odpalić auta, kręciło jak oszalałe ale tak jakby nie dostawał paliwa. Za którymś tam razem odpaliło, jak już parkowałem pod domem to zgasło i wyświetlił się komunikat EPC wyłączone. Stałem tak na środku parkingu i po jakimś czasie odpaliłem, pojawił się komunikat EPC włączone. Dzisiaj już nie mogę odpalić,czekam na lawetę bo nikt z kompem nie przyjedzie. Zastanawiam sie czy cześć na zdjęciu ma cykać na zapłonie? Spotkał się już ktoś z takim problemem i komunikatem? Przepraszam za jakość zdjęcia zapożyczone z ne
  14. Do przyuczenia nikt nie zdejmuje kół - taki komputerek się do koła przykłada i tyle. To ciekawe jest gościa twierdzenie, że co roku będziesz musiał przyuczać - bo komputer w Megance pamięta 2 komplety bez problemu. Ja miałem zakodowane i letnie i zimowe i po zmianie po paru kilometrach pokazywały wszystko jak należy. Letnie były na fabrycznych felgach (prosto z salonu), a zimowe kupiłem felgi i czujniki na wolnym rynku i po przekładce w październiku same się zakodowały. I do końca ich dni u mnie nie było problemu najmniejszego po przekładkach. Chyba że wpadli na genial
  15. Robiłem prywatnie u znajomego elektronika. ASO może go całować w pięty. Zapłaciłem 100 zł.
  16. Dzięki za porady/odpowiedź. A więc tak: kupowałem tak jak było fabrycznie: świece oryginalne Renault, cewki Beru. Filtry instalowałem filtrona. Wypadanie zapłonu na LPG. Kto wgrywał mapy? Nie bardzo rozumiem. Mapy benzyny wgrywał mi mechanik który nie mógł dojść czemu tak te obroty spadają do 300 - początkowo podejrzewał pompę paliwa ale ciśnienie było dobre. Więc wgrał mapy i pomogło. Do tej pory falowanie było na LPG, ale wczoraj pierwszy raz na benzynie na biegu jałowym od 500 do 1300 samoczynnie sobie dodało i umiarowilo się na 1000. Dla porównania obroty na LPG na jałowym
  17. Gdzie robiłeś adaptację nowego silnika? ASO? Czy to powinien opanować jakiś mechanik specjalizujący się we francuzach?
  18. Robiłem identyczną przekładkę - silnik bez osprzętu. H5F400 padł (pęknięta tuleja na pozostałych cylindrach znaczne różnice ciśnienia sprężania). Po przekładce było dość znaczne szarpanie podczas przyspieszania. Adaptacja zdecydowanie pomogła.
  19. Pojeździe kilka dni na benzynie i zobacz czy problemy są nadal czy już ich nie ma. Nie piszesz czy to wypadanie zapłonu i problem z obrotami to na LPG czy benzynie. Osobiście bym stawiał na regulację LPG ale najpierw diagnoza.
  20. Aby napewno wymieniony filtr paliwa? Większość benzynowych MII nie ma filtra. Cewki nowe? Świece pewnie NGK? Kto wgrywał mapy benzyny? To był jakiś tuning czy tylko zdjęli klemę. Czy po wymianie wtrysków LPG, robiona została kalibracja i dopasowanie mapy na drodze? Kontrolka akumulatora i stop: kostka przy alternatorze do sprawdzenia i w skrzynce bezpieczników przy akumulatorze. Obstawiam koniec szczotek. Jaki przebieg? Zastosuj się do sugestii przedmówców.
  21. Warto, od czasu do czasu podładować akumulator; - jeżeli jest dużo jazd po mieście i na krótkich dystansach, - sprawny akumulator to ; - > 12,5 V na wyłączonym silniku, - . > = 10 V - przy rozruchu
  22. Czy jest problem z załatwieniem kodu do radia że zdjęcia?
  23. Już patrzyłem ale nie mam naklejek na nich. Albo odpadły albo oderwali albo mycie podwozia to zrobiło...
  24. Fakt. Nie jest to cena duża. Raz mogę zapłacić. Ale pan powiedział że za każdym razem jak zmienię koła będę musiał to robić bo pamięta komputer tylko jeden komplet...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!